Saliemme pahanhajuisimmat!

Aiheemme ei ole niitä kaikkein trendikkäimpiä, mutta sitäkin tunteita kuohuttavampia! Mikään silkkinenä en itsekään ole, päinvastoin kohtalaiset pahanhajuinen ehkä, mutta joillakin on lahjakkuutta tässäkin asiassa muita enemmän.

Olen elämässäni törmännyt kahteen henkilöön, joiden pahanhajuisuus on ollut lähes ylimaallista. Toinen on ollut muinaisen Mesopotamian suunnalta lähinnä pakolaisena saapunut mamudi. Hänen ominaisuushajunsa muistuttaa lähinnä mätää lihaa. Hän oli salillamme oikea klassikko! Vaatteita hän tuskin pesi koskaan ja eiväthän he(hän myös) alushousujakaan näyttäneet käyttäneen vieläkin vähemmän.

Vieläkin pidemmän korren vetää eräs suomalainen, mielestäni ihan mukava tyyppi....tosin hieman erilainen kuin tavallinen salille saapuva inisevä kynäniska. Hänen salillaolonsa huomasi myös jo pukukopin tuoksusta, vaikka mies ei huoneessa olisi ollutkaan pariin tuntiin. Vielä kun itse olen ollut ainakin varmistamassa hänen sarjojaan, joista mainittakoon 11 x 200 kg penkissä ja
5 x 150 kg niskantakaapunnerruksessa...herätti hän treenityylilläänkin pahennusta, varsinkin salin itseään vahvimampina pitävien keskuudessa. Näistä salien yksinkertaisten idioottien laumoista voisikin sitten perustaa jo oman keskustelun. Itseään täynnä nämä kaksi henkilöä eivät todellakaan olleet, toisin kuin sitten nämä hieman tyypillisemmät saliemme idiootit!

Onko teillä kokemuksia tyypeistä, joiden takia silmät muurautuvat umpeen(hajusta) ja rahka syödään tuntia myöhemmin kuin olisi pitänyt?

:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä oo nykyisellä salilla ollut ketään kunnon hajumaakaria. Joillakin muitten paikkakuntien saleilla kun on käynyt on joskus tullut löylynhenkiä vastaan siellä höö. Mutta kotipaikkakunnallani kun treenasin niin siellä oli yks karpaasi, pituus 200 ja paino lähemmäs 150:ntä se oli kunnon JÄTTI. Ja se hais.. Kulmasoutua muistan sen tehneen jollain reilulla kolmella sadalla kilolla sarjaa ja penaa yli 200:lla. Ei sen kroppaa oikeen mikskään bodarin kropaks voinu sanoo vaan jättiläisen kropaks.. Läski ei todellakaan ollut.. Senkin haisto kun meni treenaamaan että jätti on taas käyny salilla :)..

Mutta haju ei nyt paljonkaan haitannu mutta raivon näköstä kun sen koko selkä oli täynnä satoja finnejä ja sitten kun ne aina aukeili.. Muutenkin ihan sinipunainen koko äijä :D.. Höö salillakin huomas kun sen paidassa näky veritippoja ja norotahroja ja pukuhuoneessa kun se riisuutu niin norot vaan valuivat pitkin selkää :)... Mutta kunnon löyly äijä se oli!!

Vaatteita tulee kyllä harvoin pestyä minullakaan, samat treenihousut on olleet lähes 10 vuotta ja nytkään en muista että onko noita kertaakaan puoleen vuoteen pesty höö haiseehan ne.. Paitaa tulee pidettyä pari viikkoo eikä noita treenipaitojakaan oo kun kaks.. Emäntä raivoo salilla aika usein että vittu sä haiset paskalle, mutta ei sekään sitä huomaa kuin ihan puolen metrin päästä joten tuskin musta on muille haittaa höhöö..

Kisahallissa käy pari vanhempaa papparaista, jotka ei varmaan ole deodoranttia ikänään nähneet. Haisee sellainen vanhan ukon hiki, ehkä jotain lääkkeitäkin on käytössä. Tulee samanlainen fiilis, kun joskus kesätöissä kun olin kotiavustajana ja menin jonkun vanhuksen kämppään, jota ei ollut siivottu aikoihin. Oikein "kunnon" vanhanajan hikimeininki!

Eipä ole ketään haisunäätää vielä ollut meidän salilla, tosin yks nainen joka käy siellä, työntää hajuvettä ilmeisesti purkin kerrallaan, meinaa nimittäin tukehtua välilllä kun se kävelee ohi. Siis tuoksuu ihan älyttömän voimakkaasti se hajuvesi. No, ehkä vähän liiottelin mutta jotain rajaa kummiskin.

Mun yks kaveri haisee välil niin saatanan kauheelt voi vittu!!!! Kaveri ei käy salil. Muistan kerran kun koulus oli liikuntaa vikal tunnil,sit lähettii himaa ja jannu hyppäs mun fillarin sarville.Sit alko paska haisee sanat ei riitä kuvailee sit hajua! Koitin haukkoo ilmaa sivusta mut ilma virta pyöritti sit paska ilmaa mun pään ympäril. Oli pakko sanoo nyt helvettiin siit ja menin ite sarville istuu.Muuten hyvä jätkä kunhan käy suihkus.

No onneks ei kukaan nyt niin erityisesti lemahda meidänkään salilla. Pikku hien hajun kyllä sulattaa, varsinkin kun kaikki ketkä treenaa, juo sen verran, että se ei ole erityisen pistävä, kusimainen döfä.

Itse tulee lemuttua usein joltain linimentiltä, varsinkin kylminä vuodenaikoina tulee käytettyä jotain ainakin olkapäitä treenatessa. Haju muistuttaa lähinnä lysolia.

Yksi huomionarvoinen ödööri täytyy vielä mainita. Aina silloin tällöin joku päästää salilla kaikkien paikallaolijoiden suunnattomaksi riemuksi oikean depot-kananmunapierun, jonka valloittavasta ilmapiiristä voi sitten nauttia liki 20 min.

Originally posted by Tomba
Eipä ole ketään haisunäätää vielä ollut meidän salilla, tosin yks nainen joka käy siellä, työntää hajuvettä ilmeisesti purkin kerrallaan, meinaa nimittäin tukehtua välilllä kun se kävelee ohi. Siis tuoksuu ihan älyttömän voimakkaasti se hajuvesi. No, ehkä vähän liiottelin mutta jotain rajaa kummiskin.

Sama juttu omalla salillani. Muutamat naiset tuntuvat pistävän itsensä viimeisen päälle kuntoon kun lähtevät salille. Hajuvesi tuoksuu viiden metrin päähän.

Minun salilta löytyy parikin tommosta kaveria. Toinen on keski-ikäinen äijä, jolla on aina treenatessa jalassa semmoiset lähes lahkeettomat shortsit tai kalsarit. Äijän haistaa salin puolelta jo suunnilleen siinä vaiheessa, kun se on menossa pukuhuoneeseen. Toinen on sitten vähän jälkeenjääneen oloinen parrakas varmaan alle kolmekymppinen kaveri. Monta kertaa on tehnyt mieli sanoa, että onko se helvetti niin vaikeaa käydä suihkussa ja pestä vaatteet. Tosiaan häiritsee tuommoinen!

Puhdas vaate ei haise. Tästä voi hienovaraisesti huomauttaa hajuhäiriköitä seuraavasti: kun tyyppi menee suihkuun, tiputa hänen treenikassiinsa pieni pesujauhepakkaus (esim. kaupoista saa välillä näytepakkauksia). Eräs tuttuni käytti Y3-pakkauksia, se on käsipyykkiin myytävä pieni ja edullinen pahvipakkaus, jonka sisällä on kerta-annospusseja. Ensimmäisestä pussista häirikkö ei vielä parantanut tapojaan (ei ehkä käsittänyt syy-yhteyttä), toisen kerran kaveri laittoi mukaan valokopion pesuohjeista ja kirjoitti yläreunaan "Treenivaatteille". Tämä kuulemma tehosi hyvin.

No salilla en ole kuin muutaman kerran törmännyt kunnon hienhajuun mutta tanssipaikat - ai saakeli.

Kiva odottaa miesten haulla musiikin alkamista, kun vieressä seisoo 40v. äijä, jonka ominaistuoksussa voi haistaa samalla vanhan viinan, kusen, hien ja lehmänpaskan. Jumalauta, kun meinaa oikeasti pala lentää jo 2m etäisyydellä moisesta äijästä - sääli niitä tyttöjä, joita tämä "charmikas" herra hakee tanssimaan. :(

:D toi tanssipaikan mies on jo aika hyvä.. itse nyrpistän nenää aina maanantai-iltaisin, kun on judotreenit. Olympiastadionin tornin salejen tatamilla haisee edellisten treenien hiki, ja löyhkä on sanoinkuvaamattoman kamala. Hien hajuun on jo tottunut, eikä siitä enää ajattele muuta kuin "jee, kohta alkaa treenit".. Aina sitä hajua ei ole, mutta yleensä edellisen ryhmän isot miehet vetävät sellaista randoria, että kaikki ikkunat vain auki, oli miten paljon pakkasta tahansa.. Talvisin löyhkä päästetään myös käytävään :D

Anteeksi karjut,jos tuoksuu hajuvesi,mä esim.en käy ennen suihkussa kun tuun salille,eli sitä hajuvettä on ns. ennestään...Tuskin kuitenkaan leijailee kauheena pilvenä,mutta en tosiaankaan oo ajatellu että herroja häiritsee..:rolleyes: Tästälähin siis suihkuun ennen salia :p:D

Pari tyyppiä samalla salilla treenailee jotka eivät tiedä hygieniasta mitään. Ei pysty kyllä kauhean lähellä treenailee muuten tulee :urjo:

Sit ne käyttää samoja treenivaatteita, jotka ovat muuttuneet ihan kellertaviksi. (Olleet kait joskus valkoisia??)

Originally posted by Superman77
Sit ne käyttää samoja treenivaatteita, jotka ovat muuttuneet ihan kellertaviksi. (Olleet kait joskus valkoisia??)

Mullakin on toinen noista treenipaidoista ollu käytössä 7 vuotta, valkonen t-paita, sillon se oli vähän teltta mulle mut nykyään hyvä, se on kellertävänruskeanvaalea :). Oon valkaissut sen kaks kertaa muuten se varmaan ois jo ruskee. Eniten se tummu 2001 kesällä kun pidin sitä samaa paitaa koko kesän maansiirtotyömaalla töissä höhöhö. Niken logosta lähteny valkaisuissa hyvin väri nyt se on kuparinruskee hööhöhöhöhöhö.

Ihan turhaa ostaa uusia treenivaatteita jos entisissä ei oo montaa reikää, lenkkaritkin on 13 vuotta vanhat reikäset sisäpelitossut... Ja paita se eniten aina haisee sen kun pari kertaa kuussa pesee niin ei lemua liikaa höö.

"Mun"salilla käy aina välillä yks venäläinen apina,joka haisee kans suoraan sanoen ihan vitun pahalle(ei oo käyny suihkussa 10 vuoteen).Apina sen takia,että en oo elämässäni nähny yhtä karvaista miestä edes sirkuksessa!:eek:

Sen kädet ja olkapäät on niin karvojen peitossa et ei edes kunnolla ihoa näy(tää nyt ei liittynyt itse asiaan mutta..)
Kiva,kun se veivaa niit sen heijaleukoja aina hihattomassapaidassa ni koko tila saastuu sen mahtavasta tuoksusta.Joutuu poistumaan vessaan haukkaamaan henkeä
:curs:

kyllä sen verta vois ottaa muut huomioon ja pestä treenikamat parikertaa viikossa ja sillon tällön vois investoida uuteen t-paitaan jne,eikai se niin ylitsepääsemätön asia voi olla,ehkä noista junioreista on coolia kun on 7v vanhat niken t-paidat ja karhunlenkkarit mutta me jotka käydään puntilla 4-5krt/vk niin ei se ole pelkästään kys.ihmisen oma asia vaan pitää huomioida muutkin,ei se sen miehekkäämpää touhua ole vääntää paskasissa kuteissa ja mieluummin mä haistelen sitten vaikka muijien parfyymipilveä kun noita sällejä.

Kun vanhasta mustasta treenipaidasta ei haju lähteny enää pesussakaan niin tilasin läjän paitoja ja syötin sen vanhan koiralle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom