Salia läheltä Katajanokkaa

Etsin haulla threadiä kuntosaleista Helsingin alueella, mutta ainoa sellainen oli lukitettu:(
Jos meni väärään osioon, niin laittakaa oikeaan,hhiihhihiihi.

Eli Katajanokkaa läheltä jos löytäs jonkun salin?Mielellään sellanen, jossa saa käyttää magnesiumia ja treenata kovaakin (jos joskus innostuu).
Vapaat painot plussaa.

Mayors,BBC ja GB Gym tsekattu netistä, matkaa noihin on kämpiltä useampi kilsa, joten lähempiä ajattelin kysellä.
Bussilla jne tietty helppo kulkea kauemmaskin, mutta jos lähistöltä löytyy...niin kiva, esim pyöräilymatkan päässä olevia:)

Niin joo semmottia vielä, etten tunne Helsinkiä kovin hyvin. Tästä johtuu siis tämä nerokas kysymys.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällaisia tulee mieleen… Tosin en ole ihan viime aikoina ihan kaikissa näissä käynyt itse, joten en tiedä mikä on noiden vapaiden painojen osuus noilla saleilla tai kuinka toimivia ne ovat nyt. Aika monessa paikassahan voi treenata ekan kerran ilmaiseksi, joten käy tutustumassa useampaan. Kekustasta löytyy ,myös jonkin verran noita ketjujen omistamia saleja.

Töölö Gym, Pohjoinen Hesperiankatu 15 (Etu-Töölö, suosittelen)
Iron Gym, Pieni Roobertinkatu 11 (ydinkeskusta)
City Gym, Radisson SAS Hotel, Runeberginkatu 2 (ydinkeskusta)
Solana Fitness, Viherniemenkatu 9 (Hakaniemi)

Näiden vapaiden painojen määristä en tiedä, kun en ole niissä ikinä treenannut:

IDEALfit, Sörnäisten rantatie 6 A, Hakaniementori (Hakaniemi)
IDEALfit, Jääkärinkatu 10 (Eira)

:offtopic: Kymysys...missä päin Skattaa oleilet? Itekin skattalaisena kyselen vain ;)

Itse kävin tsekkaa Iron GYMin männä viikolla ja ihan ok-näköinen paikka se oli, pienehkö vain...
Aion kuitenkin ruveta takas City Gymiläiseksi viikon päästä kun muut laput loppuvat.

:offtopic: Kymysys...missä päin Skattaa oleilet? Itekin skattalaisena kyselen vain ;)

Itse kävin tsekkaa Iron GYMin männä viikolla ja ihan ok-näköinen paikka se oli, pienehkö vain...
Aion kuitenkin ruveta takas City Gymiläiseksi viikon päästä kun muut laput loppuvat.

En vielä missään, mutta kesä-heinäkuun aikana muutan vanhalle skatalle (osasin kirjottaa stadia,heheh!). Kattoo nyt sitten minne salille sitä eksyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom