sali rollosta

Status
Viestiketju on suljettu.
Osaako kukaan antaa vinkkiä mille salille kannattaa mennä Rovaniemellä? Olen menossa käymään viikonloppuna siellä ja tarttis treenata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko Jiipeen sali mitään? Kaksi kertaa olen käynyt ja on yksi parhaista joilla olen äheltänyt.

Jiipeen sali on loistava.

+ lappilainen mukava kannustava ilmapiiri
+ hyvä laitevalikoima ja loistavat laitteet
+ riittävästi vapaita painoja
+ mukava henkilökunta
+ ei hesan cool sakkia (ei yleistys, niin ei tartte osan herneitä ottaa) :)

- CMS

Paljonko muuten jiipeelle on kertamaksu?

Kuntosali Reipas
Marjamatka 3, Korkalovaara, 96500 ROVANIEMI
016 3424612

Jiipeen Kuntosali
Koskikatu 25, Rinteenkulma, 96200 ROVANIEMI
016 315115

Nautilus Kuntokeskus ja Uinti
Nuortenkatu 11, 96100 ROVANIEMI
016 3222592

Piukat Paikat ja Kovat Kundit
Valtakatu 19, 96200 ROVANIEMI
016 318999

Originally posted by HooEee
ööö...onko rollo lapin slagia Rovaniemestä?

Ei. Rovaniemeläiset käyttää nimitystä Roi. Ellei asia ole muuttunut viimeisen 4 vuoden aikana.

Mutta salikysymykseen.. JiiPee. Sinne pitää itsekkin suunnata heinäkuuksi.. Olo on siellä aina kuin kotiin olisi tullut.. :) (siellä kun aloitin salilla käymisen ekaa kertaa)

Timo

Nii mutta asiasta aasinsillan kautta viidenteen: Rovaniemellä on hyvännäkösiä tyttöntylleröitä :thumbs:

Originally posted by gunner
Paljonko muuten jiipeelle on kertamaksu?

Normaalisti 10€. Joiltakin 2,5€...

Originally posted by TJJ
Ei. Rovaniemeläiset käyttää nimitystä Roi. Ellei asia ole muuttunut viimeisen 4 vuoden aikana.

Timo

Roi on lyhenne. Rollo on slangia!

Originally posted by SuBu^
Nii mutta asiasta aasinsillan kautta viidenteen: Rovaniemellä on hyvännäkösiä tyttöntylleröitä :thumbs:

Missä? Ai niin, pari mimmiä pyysi hakee ne D baarista... täytyy tästä lähtee ;) :thumbs:

JiiPeelle ehdottomasti...Rovaniemen ykkössali :)

Originally posted by Johan
Roi on lyhenne. Rollo on slangia!

Hassua.. Koskaan en ole kuullut Rovaniemeläisen käyttävän Rollo nimitystä (20 ensimmäistä vuotta elämästäni siellä olen viettänyt, että olen muutaman Rovaniemeläisen tavannut). Rolloa olen kuullut vain täällä jumalanseläntakana (= eteläsuomessa) [huumoria, huonoa, mutta huumoria].

Timo

Jiipeelle itse olen vaihtamassa kohtapuolin, kävin vähän katteleen laitteita ja hyvältä näytti ja tuntu , sinne siis!:D

Jiipeelle ehdottomasti. Koko porukka siellä rentoa ja mukavaa sakkia eikä mitään ihme hiippareita niinku jossain päin suomee :)
Asiantunteva ja mukava+palveleva henkilökunta, hyvät ja toimivat vermeet, hinnatkin ihan ok, paljon eri jumppatunteja ja vaihtoehtoja ja muutenkin paras missä ikinä käyny.:D

Reipas:
+Halpa (opiskelija ystävällinen)
+vähän porukkaa
+/- laitteet ei ole hitechiä ja tavallisia treenareita

Jiipee
+laitteet hyviä
+lisäravinnemyymälä puoli
+/- Enemmän mörköjä kuin reippaalla
-kallis

Originally posted by Raven
Hyi hitto.. No, onhan niitä vielä kalliimpiakin.

Ei varmaan ainakaan Rovaniemellä.

Originally posted by Annie Stark
Jiipeelle ehdottomasti. hinnatkin ihan ok,

Joopa joo, kerran erehdyin Jiippeelle viikonloppu reissulla rovaniemellä, ja aluksi luulin myyjän vittuilevan kun kysyin mitä maksaa kerta käynti eli tuon 10 euroa, lähdin naureskellen ulos ja suunnistin reippaalle maksoi muistaakseni 2,5 euroa. Jotain rajaa kertamaksuihin vittu 10 euroa, ja totta on että kalliimpiakin saleja löytyy Suomesta mikä on vielä käsittämättömämpää ja nähtävästi porukka maksaa kun toiminnassa ovat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom