Sali ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, eli olen 15-vuotias poika ja olen käyttänyt oma tekoista ohjelmaa pian 2kk eli salilla jo hetki käyty. ohjelmaani kuuluu penkkiä, kyykkyä, mavea jnejne.. Nyt tarvitsisin uuden ohjelman koska tuo alkaa todella tympimään. Eli kyselisin miten tälläisen amatöörin kannattaisi alkaa reenaamaan jos haluaa kilpa tasolle? Painoa löytyy 77kg ja pituutta 172cm eli vähän ylimääräistä mutta eikös se ole vain hyvä että saadaan ne lihakseksi? :) Ruokavalio on tälläinen:

Aamu 07:00 Maitorahka (250g) ja leipää
Kouluruoka 11:30
Välipala 15:30 Hedelmä ja leipää
Päivällinen 18:00
Iltapala 20:00 Maitorahkaa ja leipää
(+ Salin jälkeen se palkkari maidon kanssa)

En siis todellakaan tarkoita että syön aina leipää mutta pääsääntöisesti kyllä. Olen aivan Helv*tin motivoitunut tälle harrastukselle ja haluan saada tuloksia! Eli jos viitsisitte heittää jotain vinkkiä ruokavalioon liittyen ja miten tän läskin saisi kiinteytettyä kohtalaisen nopeasti.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Jos olisit oikeasti niin kauhean motivoitunut, niin ottaisit asioista itse selvää.

Toi on täysin totta, sitähän teen tälläkin hetkellä. Etin tietoa kaikesta mahdollisesta mikä liittyy kuntosali harjoitteluun :) Mielestäni on vain paljon helpompaa ja varmempaa kysyä kuin ymmärtää asia väärin.

Back
Ylös Bottom