Sali 6krt viikossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juffe
  • Aloitettu Aloitettu
Olen treenannut viime kesän 6 kertaa vikos ja sen yhen päivän lihakset jakso treenata kovempaa. Voipi olla että johtu siitä et monta kertaa tuli muutaman päivän tauko sinne tänne. Ja kierto oli 8päivää.

Mitenkäs olisiko tällainen rankempi treeniohjelma sopiva sellaiseen elämäntilanteeseen (kuten minulla on tällä hetkellä) jossa voi keskittyä käytännössä täysin treenaamiseen. Koulua on muutama tunti viikossa, ei töitä. Palautumiseen, nukkumiseen ja syömiseen olisi taatusti aikaa.

Tällä hetkellä tykitän seuraavanlaisella ohjelmalla: 1. Päivä: selkä/olkapäät 2. Jalat 3. Lepo 4. Lepo 5. Rinta 6. Kädet 7. Lepo

Sarjoja tulee isommille lihasryhmille 12-13 ja pienemmille 10-12. Teen yleensä 3 eri liikettä per lihasryhmä. Vatsat treenaan kolmisen kertaa viikossa, kyynärvarret satunnaisesti.

Ehdotuksia ohjelmanvaihdon suhteen otetaan avomielin vastaan.

Maitorahka sanoi:
Muutenkin täällä tyrkytetään niin hanakasti nykyään näitä volyymiohjelmia.

En mä nyt ihan tätäkään allekirjoittaisi. Varsinkin aloitteleville tyrkytetään ennemmin 1-2 jakoista, mutta minkäs teet jos kaverit haluaa tehdä 3-4 jakoisella. Itsekin tein tossa n. 3 kk 2-jakosella ja ihan mielenkiinnon vuoksi vaihdoin taas joksikin aikaa takaisin 5-jakoseen. Ja molemmilla tulee kehitystä. Tottakai 5-jakosella vedetään ne lihat eri tavalla tilttiin mitä 2-jakosella. 8 päivän kierrossa tulee sarjoja suurin piirtein yhtä paljon.

hekottaja sanoi:
Ilecules: Mitä järkee tehä 10 sarjaa hauiksille ym.

Jaa mitä järkeäkö? Pitäisikö kolmea alkaa vääntämään? Hyvin yksilöllistä on millä treenimäärillä saadaan tuloksia, toiset vääntää 14 sarjaa toiset 8:aa.

Kerrottakoon sen verran että hanskat ovat paras lihasryhmäni, olkavarren ympärys n. 44 cm. Joten eiköhän tuo ole minulla ihan hyvin toiminut..

HXR sanoi:
Jaa... taidat sitten reenata yhtäkovaa, kuin mun 70 vuotias mummo??
Ja olet ilmeisesti natu? Itse en pysty reenaamaan, kuin kaksikertaa viikossa.

etkö muka pysty treenaamaan ku 2xviikossa? :lol2:
hommaa kyllä taitaa kusta ja pahasti :david:
ja mitä tulee tuohon itse aiheeseen niin,
(vituttaa itsensä toistaminen) joillakin toimii, joillakin ei. :rolleyes:

Porkkanaraastin sanoi:
:david:

Porkkanaraastin sanoi:

HEH :hyper: no sovitaan sitten niin. Eikä mun reenit nyt niin pahasti kuse, kukin tekee tyylillään. :) Oletkos sitten kehittynyt hyvin tuolla reenillä? Eikö ylikunto koskaan kolkuttele olkapäällä?

Back
Ylös Bottom