Sali 2x/viikko + penkki kotona - Paras tulos muutamassa kuukaudessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ChemBros
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei!

Olen käytännössä melkoisen aloittelija, pientä treeniä olen harrastanut muutamia vuosia. Nyt kyselisin vinkkejä kokeneemmilta ihmisiltä.

Ehdin koulun ja työni lomassa käydä salilla noin kaksi kertaa viikossa, lisäksi ehdin treenata kotona penkin ja levytangon kanssa myös sen parisen kertaa viikossa. Eli minkälaisella ohjelmalla saisin parhaan tuloksen muutaman kuukauden aikana?

Nyt olen tehnyt salilla vähän kaikkea kummallakin kerralla viikossa, eli vatsalihakset, ylätalja, etureidet ja rintalihakset noin neljä sarjaa per käynti ja satunnaisesti muita tuohon päälle. Tämän lisäksi olen sitten tehnyt kerran viikossa viisi kpl 12 sarjoja penkkiä ja viisi kpl hauista levytangolla.

Meneekö treenini aivan hukkaan vai olenko edes etäisesti oikeilla jäljillä? Ja jos annatte vinkkejä, niin antakaa suhteellisen kansantajuisesti, ei ole alan termit vielä täysin hallussa. =) Kiitoksia jo etukäteen.

Koita tehdä koko kroppa 2x viikossa ja mahdollisimman monipuolisesti&tasaisesti.
Vaikka 3x10 joka liikkeeseen,paras tulos on mahdollista saavuttaa ihan perustreenillä höystettynä oikealla ravinnolla&levolla viikon tai 10 vuoden aikavälillä.Jos halajat rantakuntoon niin muista,että kireys on kaiken a ja 0 ->se 6päkki ei näy rasvojen alta...mutta ensin pitäisi hommata lihakset että "kannattaa" dieetata,ethän halua näyttää kynikseltä ;)

Kotona voit ainakin tehdä pystypunnerrusta,kyykkyä,pohkeita ja mavea penkin&haban lisäksi.Salilla sitten vedä loput kropasta eli vatsat,leuat,alatalja,forkut..Vielä proteiinipitosta ruokaa koneeseen ja palautusjuomaa reenin jälkeen niin eiköhän se sillä lähe eteneen.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom