Salapoliisihommaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa oikeesti kiristämään tää peli, ei mee kutonen millään läpi.

kirjaimet on l i l k u o r h

Mut en mä osaa... Jos joku vois pistää sillai et tyhmäkin tajuais...

nigster sanoi:
Alkaa oikeesti kiristämään tää peli, ei mee kutonen millään läpi.

kirjaimet on l i l k u o r h

Mut en mä osaa... Jos joku vois pistää sillai et tyhmäkin tajuais...

Ratkaisu kutoseen

kirjaimet on l i l k u o r h = kill hour

MrMikey sanoi:
Kenttään nro 13 tarvisin jeesiä... mielellään vinkkejä, ja spoileriin sit ratkaisu, kiitoksia.

Vinkit:

1. Lucy not in sky.
-Kuka on Lucy? ehkä lyhenne jostain.. missä se on jos ei taivaalla..Yksi laulukin menee tuohon tyyliin.

2.He´s been a bad boy
- Kuka ollut paha poika? Liittyy nro 1 kohtaan.

2. 2 of 5, x of 5 jne. jne.

3.Löydätkö nimenomaan kuvasta jotain "piilotettua"..

4. Afterdeath...eli mihin pahat pojat joutuu?

Ratkaisu:

Pahapoika Lucy = Lucifer (laulussa "Devil in the sky"). Nyt Lucifer ei ole taivaalla niin se on helvetissä (Afterdeath...in HELL). Kuvassa LIVED teksti = DEVIL joka synonyymi Luciferille. Eli noiden perusteella, käyttis devil, ss hell.

Nothing, 9-leveliin apua...

Source-koodi auttaa! Jos tunnet HTML-koodia, niin huomaat, että jotain tehty kummalla tavalla!

APU NUMERO KAKSI
9-leveliin, katso vain mikäli ei ensimmäinen auta!

Etsi johdonmukaisuutta (=toistuvaa osaa) tuosta kyseisestä source-koodin osasta, niin saat ehkä karsittua hieman:)

nothing sanoi:
9. kuvaan vinkkiä...
Sourcet pengottu, mutta ei hirveästi saa järkeä tuohon hommaan.

vaihtoehtoa ysiin:
Jos html-koodi ei innosta voi aina kirjoittaa googleen palkissa näkyvän revolutionin ja vaikka pistää ysinkin perään.. biisistä löytyy spekulointia, tässä haetaan lausahdusta joka on kuuluvinaan tietyssä kohdassa biisiä. Sanoja lauseessa 5, login: 123 password: 45

Ysiä en kyllä olis ilman vihjeitä saanu. Kymppi oli kiva.

Itsellä peli helpottui huomattavasti, kun aloin kirjaamaan paperille joka levelissä olevat arvoituksen osaset. Paljon helpompaa hahmottaa kokonaisuus, kun kaikki palapelin palat on paperilla ja näkee ne kaikki yhdessä.

Level 8 tarvis helppiä oon koittanu sitä jo vaikka kuinka kauan, enkä millään pysty ratkaseen.
Pitäiskö siinä kuunnella niitä mp3 tiedostoja, joista toinen ei toimi vai saada se jpg kuva jotenkin toimiin? Laittakaa vaikka suora vastaus en jaksa enään tota leveliä, menee hermo..

~Voimariini ~ sanoi:
Level 8 tarvis helppiä oon koittanu sitä jo vaikka kuinka kauan, enkä millään pysty ratkaseen.
Pitäiskö siinä kuunnella niitä mp3 tiedostoja, joista toinen ei toimi vai saada se jpg kuva jotenkin toimiin? Laittakaa vaikka suora vastaus en jaksa enään tota leveliä, menee hermo..

Siis sieltä sourcesta löytyy osoite josta voi tallentaa sen mp3 filun konelle. Sitten vaan avaat sen paintilla tai vastaavalla sillä kyseessä on jpg (JAYPECK) tiedosto. Sieltä löytyy ihan suoraan vastaukset.

:rolleyes: Liian auuret auttamiset vie pelistä terän, toki näitä ei tartte lukea mutta pelin idea on kuitenkin pelata niillä säännöillä mitä sille on annettu. Eli apuna pelin virallinen foorumi ja niissä tehtävissä missä on google haku mukana niin voi käyttää googlea.. suorat vastaukset että "vastaus=1" on huijaamista.

t:pelimoralisti ;) 10 leveliin asti meni parisa tunnissa mutta 11 levelissä oon jumissa,.. jos ei aukee niin ei aukee :)

Fatso sanoi:
:rolleyes: Liian auuret auttamiset vie pelistä terän, toki näitä ei tartte lukea mutta pelin idea on kuitenkin pelata niillä säännöillä mitä sille on annettu. Eli apuna pelin virallinen foorumi ja niissä tehtävissä missä on google haku mukana niin voi käyttää googlea.. suorat vastaukset että "vastaus=1" on huijaamista.

t:pelimoralisti ;) 10 leveliin asti meni parisa tunnissa mutta 11 levelissä oon jumissa,.. jos ei aukee niin ei aukee :)

Kaikki ei ole niin lahjakkaita tuollaisissa jutuissa. Parempi se, että selvittää noita hommia enemmällä avulla kuin se, ettei pelaa ollenkaan.

Fatso sanoi:

Hohhoijaa...
Jälleen maailman vanhin: Ei ole pakko lukea jos ei halua.
Jos muut haluaa apuja, niin tuskin se sun pelistäs on pois.

Back
Ylös Bottom