Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nigster sanoi:Alkaa oikeesti kiristämään tää peli, ei mee kutonen millään läpi.
kirjaimet on l i l k u o r h
Mut en mä osaa... Jos joku vois pistää sillai et tyhmäkin tajuais...
ironchef sanoi:Ratkaisu kutoseen
kirjaimet on l i l k u o r h = kill hour
MrMikey sanoi:Kenttään nro 13 tarvisin jeesiä... mielellään vinkkejä, ja spoileriin sit ratkaisu, kiitoksia.

nothing sanoi:9. kuvaan vinkkiä...
Sourcet pengottu, mutta ei hirveästi saa järkeä tuohon hommaan.
lej sanoi:Ysiä en kyllä olis ilman vihjeitä saanu. Kymppi oli kiva.
Hippa sanoi:Miten pääsee takaisin pelaamaan sitä leveliä mihin jäi?
~Voimariini ~ sanoi:Level 8 tarvis helppiä oon koittanu sitä jo vaikka kuinka kauan, enkä millään pysty ratkaseen.
Pitäiskö siinä kuunnella niitä mp3 tiedostoja, joista toinen ei toimi vai saada se jpg kuva jotenkin toimiin? Laittakaa vaikka suora vastaus en jaksa enään tota leveliä, menee hermo..
Liian auuret auttamiset vie pelistä terän, toki näitä ei tartte lukea mutta pelin idea on kuitenkin pelata niillä säännöillä mitä sille on annettu. Eli apuna pelin virallinen foorumi ja niissä tehtävissä missä on google haku mukana niin voi käyttää googlea.. suorat vastaukset että "vastaus=1" on huijaamista.
Fatso sanoi:Liian auuret auttamiset vie pelistä terän, toki näitä ei tartte lukea mutta pelin idea on kuitenkin pelata niillä säännöillä mitä sille on annettu. Eli apuna pelin virallinen foorumi ja niissä tehtävissä missä on google haku mukana niin voi käyttää googlea.. suorat vastaukset että "vastaus=1" on huijaamista.
t:pelimoralisti ;) 10 leveliin asti meni parisa tunnissa mutta 11 levelissä oon jumissa,.. jos ei aukee niin ei aukee![]()
Fatso sanoi:Liian auuret auttamiset vie pelistä terän, toki näitä ei tartte lukea mutta pelin idea on kuitenkin pelata niillä säännöillä mitä sille on annettu. Eli apuna pelin virallinen foorumi ja niissä tehtävissä missä on google haku mukana niin voi käyttää googlea.. suorat vastaukset että "vastaus=1" on huijaamista.