Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tampio sanoi:Mikä tän pelin tarkoitus on?
Tampio sanoi:Miten tuo toimii?
Tampio sanoi:Miten tuo toimii?

S. Hammer sanoi:Nyt olen aivan jumissa 6. kanssa. Olen koittanut kaikki vaihtoehdot mitä keksin seuraavista kirjaimista:
Tuo oli järkevin mitä sain aikaiseksi!! Missähän vika? Voisin mielelläni ottaa vastauksenkin, sillä työtehohan tässä aikasta pahasti kärsii..help mood
Yllä olen pohtinut omia kirjaimiani ja löytyihän sieltä pieni virhe ja homma ratkesi sitten.Flesh sanoi:Mikäs ruutu se seiska oli Hippa? Ei kuitenkaan tekemistä ruudun kirkkauden kanssa!
Hippa sanoi:Kyseessä siis karkkiparitehtävä.
Mulla oli sama ongelma sen morsekoodin kanssa, kun piti katsoa pimeyteen, muttei siellä mitää näkynyt.
Nyt osa kuvasta on ihan tummana. Jostain luin, että peilissä näkyy kirjain, mutta mä en näe yhtään mitään. Pelkkää utua.
Hippa sanoi:Kyseessä siis karkkiparitehtävä.
Mulla oli sama ongelma sen morsekoodin kanssa, kun piti katsoa pimeyteen, muttei siellä mitää näkynyt.
Nyt osa kuvasta on ihan tummana. Jostain luin, että peilissä näkyy kirjain, mutta mä en näe yhtään mitään. Pelkkää utua.
cartman74 sanoi:Näkyykö siellä X? Jos urlilin laittaa "Twix" niin tulee sivu jossa lukee "wenoot" (=too new) eli pitäs tietää joku vanha jenkki patukka joka loppuu X-kirjaimeen. Miks vanha? No koska siellä sivun yläosassa viitataan "old schooliin".
cartman74 sanoi:Näkyykö siellä X? Jos urlilin laittaa "Twix" niin tulee sivu jossa lukee "wenoot" (=too new) eli pitäs tietää joku vanha jenkki patukka joka loppuu X-kirjaimeen. Miks vanha? No koska siellä sivun yläosassa viitataan "old schooliin".
MrMikey sanoi:vitonen ratkeaa näin;
Kappale, jossa esiintyy sanat "eyes like an angel, smiles like a devil" on simple songs. Kirjoita Simple username kohtaan ja songs password kohtaan.
Hippa sanoi:Jesjesjes, seiska meni läpi!en kyllä vieläkään näe sitä x:ää