Salapoliisihommaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Kysymys koskien tehtävää 7

Tarviiko tossa ruudun olla tarpeeksi vaalealla, että näkee jotain? Mun ruutu on tosi tumma enkä saa sitä brightnessia tarpeeksi voimakkaaksi.. Jos tarvii voisko joku vihjata jotain, jotta pääsen jatkamaan. Vois kyl vihjata muutenkin. Valmiita vastauksia en halua :)

Tampio sanoi:
Miten tuo toimii?

Just se on se idea ottaa selville :D

Ite tuota joskus alkuvuodesta pelailin jonnekin 30+ tasolle, ja sitten en oo koskenutkaan kun vie vähän liikaa aikaa.

Tampio sanoi:
Miten tuo toimii?

Alku on hankalaa, jotta tajuaa yhtään mistä on edes kyse, mutta tämän threadin alussa on sen verran helpolla selvitetty noita ratkaisuja, mutta pikkuhiljaa tajuaa mistä on kyse.

Itse on kaikissa tollaisissa jutuista tosi huono, joten itse ainakin olen tarvinnut aika runsaasti apua :)

Nyt olen aivan jumissa 6. kanssa. Olen koittanut kaikki vaihtoehdot mitä keksin seuraavista kirjaimista:
help mood
Tuo oli järkevin mitä sain aikaiseksi!! Missähän vika? Voisin mielelläni ottaa vastauksenkin, sillä työtehohan tässä aikasta pahasti kärsii..

S. Hammer sanoi:
Nyt olen aivan jumissa 6. kanssa. Olen koittanut kaikki vaihtoehdot mitä keksin seuraavista kirjaimista:
help mood
Tuo oli järkevin mitä sain aikaiseksi!! Missähän vika? Voisin mielelläni ottaa vastauksenkin, sillä työtehohan tässä aikasta pahasti kärsii..

Hmm.. Minä en ainakaan löytänyt tuollaisia kirjaimia :) Yllä olen pohtinut omia kirjaimiani ja löytyihän sieltä pieni virhe ja homma ratkesi sitten.

11 taso menossa ja kyllä on addiktoiva "peli"! Nyt ollaan vaan vähän jumissa, ei oikein aukea, että mikä on aikaansa edellä... Katsotaan nyt ratkeaako vai ei.

Flesh sanoi:
Mikäs ruutu se seiska oli Hippa? Ei kuitenkaan tekemistä ruudun kirkkauden kanssa!

Kyseessä siis karkkiparitehtävä.

Mulla oli sama ongelma sen morsekoodin kanssa, kun piti katsoa pimeyteen, muttei siellä mitää näkynyt.

Nyt osa kuvasta on ihan tummana. Jostain luin, että peilissä näkyy kirjain, mutta mä en näe yhtään mitään. Pelkkää utua.

Näkyykö siellä X? Jos urlilin laittaa "Twix" niin tulee sivu jossa lukee "wenoot" (=too new) eli pitäs tietää joku vanha jenkki patukka joka loppuu X-kirjaimeen. Miks vanha? No koska siellä sivun yläosassa viitataan "old schooliin".
Hippa sanoi:

Mulla oli sama ongelma sen morsekoodin kanssa, kun piti katsoa pimeyteen, muttei siellä mitää näkynyt.

Nyt osa kuvasta on ihan tummana. Jostain luin, että peilissä näkyy kirjain, mutta mä en näe yhtään mitään. Pelkkää utua.

Hippa sanoi:

Kyllä se on ihan Suomessakin myytävä suklaapatukka, sen vika kirjain kyllä näkyy peilissä, ja parein värikin paljastaa sen tuotemerkin. Tosin se tuotemerkin selvittäminen ei vielä riitä, vaan löytyy lisäohjeet.

cartman74 sanoi:
Näkyykö siellä X? Jos urlilin laittaa "Twix" niin tulee sivu jossa lukee "wenoot" (=too new) eli pitäs tietää joku vanha jenkki patukka joka loppuu X-kirjaimeen. Miks vanha? No koska siellä sivun yläosassa viitataan "old schooliin".
Kai sä olet Twixiä Suomessakin syönyt 90-luvulla? Eri nimellä tosin.

cartman74 sanoi:

Ei tarvi tietää jenkki patukkaa, vaan kyse on mainitsemastasi patukasta, johon old school viittaa. Lisäksi kannattaa pitää mielessä sdrawkcab

MrMikey sanoi:
vitonen ratkeaa näin;

Kappale, jossa esiintyy sanat "eyes like an angel, smiles like a devil" on simple songs. Kirjoita Simple username kohtaan ja songs password kohtaan.

Mistä noita sanoja tietää etsiä? Ainoa vinkki mitä löysin oli otsikosta "shestheoneforme"... ???

edit: selevis jo

Hippa sanoi:
Jesjesjes, seiska meni läpi!
en kyllä vieläkään näe sitä x:ää

En minäkään nähnyt mitään mainitsemaasi...

Alat lähestyä tehtävää, joka minulta otti eniten aikaa... Oliko nyt sitten 8 tai 9 Toisaalta ratkaisujen keksiminen kaikkein palkitsevinta silloin kun joutuu enemmän pohtimaan!

Back
Ylös Bottom