Salaliittoteoria vol.3(?): Kuuhuijaus

ei ne jenkit siellä käyny. katso tota kuvaakin kuinka syvälle on jalanjäljet uponnut vaikka painovoiman mukaan siellä on erittäin vaikea saada edes kosketusta kuuhun jos vähän hyppii..
fakelightonmoon.jpg
Riddle.jpg
ja tossa kuvassa oleva kamerakin hajoaisi ryssien mukaan kuun vittumaisissa lämpötiloissa. kar zeissi ilman suojaa miinus 100c ja morjens..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tostahan oli joku videoki tehtynä. Aika paljon olivat keränneet juttuja, mitkä saivat epäilemään koko homman todellisuutta, esim. mukana olleiden astronautittien kuoleminen "onnettomuuksissa" tms. Niin ja olivatpahan vielä ottaneet satelliittikuvia AREA 51:ltä, ja löysivät täysin samat maisemat kuin tuossa "kuussa kuvatussa videossa" yms.
Asia on vakava :D

Mä en ainakaan usko ennenkuin itse näen = Mun pitää päästä käymään siellä kuussa (tai AREA51:llä). ;)

Vakavasti ottaen en yhtään ihmettelisi, jos jotain tollaisia huijauksia yritettäs näinä päivinä. Sen verran kummia juttuja tässä on jo tullut ilmi, kuten joku jo mm. Bushiin tossa yllä viittas.

Ei ihan verrattavissa, mutta mielestäni samaa sarjaa on se ajankohteinen juttu, jossa kiinalaiset yrittivät pimittää täysin sen kemikaalionnettomuuden. Bentseeniä tjs "hieman lorahti" Amur-jokeen. Siis hei, luuliko ne tosissaan ettei se tulisi ilmi? Eihän siinä joen varrella ole kuin ainakin yksi miljoonakaupunki...

Minusta tuossa lipussa on jokin metallitanko/-lanka yläreunassa. Ja noista kuvien heijastuksista sen verran, että auringonvalon heijastukset palaa yllättävän nopeasti puhki.

Ja nuo numeropäätelmät vaikuttaa vielä säälittävämmältä kuin minun kommentit wtc tredissä

Jep, lipussa oli metallivahviste, niin että se pysyisi auki. Itse asiassa se keppi lipun yläosassa näkyy aika selvästi tuosta kuvasta.
Nuo varjot johtuu kahdesta valonlähteestä; Auringosta ja Maasta. Valo nääs heijastuu Maasta.

Lippu heiluu videolla jonkun verran, mutta ei minkään tuulen mukana, vaan pystytysvaiheessa tanko heilunut+vipattanut ja kangas kiinni yläosastaan --> kangas alkaa heilumaan ja ainoa heiluntaa vastustava voima on kankaan sisäinen kitka, joka on huomattavan pieni verrattuna ilmanvastukseen. Tuosta johtuen kangas heiluu huomattavasti pitempään kuin Maassa.

Mitä nyt itse videon tuosta joskus näin, niin kyllä se minusta näytti siltä että lippu heiluu painovoiman vaikutuksesta eikä tuulen. Siis aaltoliike tapahtui suunnilleen ylhäältä alas eikä vaakasuoraan.

Ihan hienoa että jengi spekuloi miten lippu käyttäytyy kuussa ja miten ihminen uppoaa kuussa maahan jne...

Faktahan on se, että aika harva kaveri on oikeasti käynyt kuussa ja loppujen lopuksi teoriat on vain teorioita, kun noita juttuja ei kovinkaan paljoa olla päästy tutkimaan käytännössä.

Iha semmonen idea, että eikö Venäjä olis ollut välittömästi huutelemassa Chiittiä jenkeille jos tuossa nyt jotain mahdotonta olis? kavereille kuitenki oli aika kova kisa kuuhun ja jenkit vei voiton...

iso-erno sanoi:
katso tota kuvaakin kuinka syvälle on jalanjäljet uponnut vaikka painovoiman mukaan siellä on erittäin vaikea saada edes kosketusta kuuhun jos vähän hyppii...
höpöhöpö

tostahan tuli dokkari missä se kuuluisa avaruusseikkailu elokuvan ohjaaja Stanley Kubrickin kuvasi noille sen pätkän,eikä uskaltanut liikkua sen jälkeen kodistaan kun projektista tietäviä oli cia kylmännyt..

iso-erno sanoi:
no todista sinä että ne kävi kuussa.. :)
Ei nyt taas käännetä tilannetta näin päin :)

Mut toi Kubrick "dokumentti"-pätkä tais olla kyllä ihan mielenkiintoinen kun sitä joskus vuosia sitten kattelin, vaikken kyllä siitä enää mitään muistakkaan.

TRENT sanoi:
Mitäs helvettiä ne siellä tekis?
Enhän minä nyt sitä tarkoittanu. Vaan jostain oon muistaakseni lukenu jutun missä USA aiko mennä takaisin kuuhun ja mietin vaan että miten tuon kuu reissun valmistautumiseen voi mennä kymmeniä vuosia uudella tekniikalla.

Korjatkaa jos mun miehenvaistoni on väärässä mutta:

Kuussa pinnalla on pöykerros jonka seurauksena jalanjälki näyttää syvemmältä.

Kuusta oltaisiin kiinnostuneita mikäli sieltä löytyisi jäätä, joka puolestaan mahdollistaisi pysyvän tukikohdan (ainakin teoriassa).

Marsissa on jäätä jonka vuoksi Mars on houkutteleva kohde.

Onko sillä tässä vaiheessa mitään merkitystä, oliko homma kusetusta vai totta? Tapahtumahetkellään se kuitenkin meni melko totaalisesti läpi ja jenkit saivat egoaan pönkitettyä maailman silmissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom