Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä tämmönen "kysyvä" dokkari on parempi koska katsoja saa itse mietittävää eikä katso autopilotilla dokkaria. Siinä syntyy katsojalle omia mielipiteitä. Oli aihe sitten ihan mikä tahansa.
.. täytyypäs muuten vilkasta tuo dokumentti.
Eiku olihan tää jo nähty.. Näihin nettidokkareihin kannttaa suhtautua "pienellä" varauksella. Tämä dokkari on siitä hyvä että tässä kuvamateriaali on kohtuu hyvä. Ja ristiridat on esitetty minun mielestä kohtuu hyvin esim. se että pentagoniin törmännyt lentokone paloi olemattomiin kerosiinin voimasta mutta ihmisruumit pystyttiin kuitenkin tunnistamaan. Ja toinen oli että lentäjän passi löytyi raunioista vaikka purkuryhmän mukaan raunioista ei löytynyt yhtä ainoaa ehjää esinettä. Ei se ihan nyt noin varmaa oo mut pointti on selvä.Minun mielestä on helppoa kysellä vaikeita kysymyksiä liukuhihnalta ja sivuuttaa aina vastaukset, kun ne vihdoin tulevat. Sitten kun vanhat väitteet/kysymykset/vihjaukset on kumottu, siitä ei tarvitse ilmoittaa dokkarinsa uusversiossa, kunhan muistaa esittää uudet kysymykset.
Ongelma on siinä, että usein nämä vihjaavat kysymykset ovat täysin perättömiä ja lähdekritiikittömät ihmiset antavat tekijälle auktoriteetin arvon ja toistelevat toisilleen tämän "auktoriteetin" "fakta"tietoa. Kun usein nämä salaliittoteoriat ovat niin uskomattomia, että totuus kaikessa kummallisuudessaan on paljon yksinkertaisempi selitys. Onko Occamin partaveitsi tuttu käsite? http://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi
ps. En siis oleta, että olet lähdekritiikitön yksilö mutta suosittelen foliohatun käyttöä tuota "dokkaria" katsottaessa.
:D Mitä ihmeen reptiliaaneja. Taitaa nuo Usa:n tummaihoiset ainakin elokuvien/sarjojen perusteella hallita nuo vapaamuurarien kättelyt
Etkö ole kuullut David Icken höpinöitä, joidenka mukaan maailmaa kontrolloivat tahot ovat Draco-tähdistöstä tulleita liskohumanoideja, eli ns. "reptiliaaneja" :D ja pystyvät muuten muuttamaan muotonsa ihmisiksi :D Nämä liskot tunnetaan nimellä Babylonian veljeskunta (Babylonian Brotherhood) ja heihin kuuluvat monet vaikutusvaltaiset henkilöt, kuten George W. Bush ja kuningatar Elizabeth II.
Kehoitan myös tutustumaan Rauni-Leena Luukanen-Kilde, nimiseen tätiin.
Sillä on loistavat salaliittojutut.
Onko tämä se täti, joka oli joskus yhteistyössä Af Grannin kanssa?