Salaliittoketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tämmönen "kysyvä" dokkari on parempi koska katsoja saa itse mietittävää eikä katso autopilotilla dokkaria. Siinä syntyy katsojalle omia mielipiteitä. Oli aihe sitten ihan mikä tahansa.

.. täytyypäs muuten vilkasta tuo dokumentti.

Minun mielestä on helppoa kysellä vaikeita kysymyksiä liukuhihnalta ja sivuuttaa aina vastaukset, kun ne vihdoin tulevat. Sitten kun vanhat väitteet/kysymykset/vihjaukset on kumottu, siitä ei tarvitse ilmoittaa dokkarinsa uusversiossa, kunhan muistaa esittää uudet kysymykset.

Ongelma on siinä, että usein nämä vihjaavat kysymykset ovat täysin perättömiä ja lähdekritiikittömät ihmiset antavat tekijälle auktoriteetin arvon ja toistelevat toisilleen tämän "auktoriteetin" "fakta"tietoa. Kun usein nämä salaliittoteoriat ovat niin uskomattomia, että totuus kaikessa kummallisuudessaan on paljon yksinkertaisempi selitys. Onko Occamin partaveitsi tuttu käsite? http://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi

ps. En siis oleta, että olet lähdekritiikitön yksilö mutta suosittelen foliohatun käyttöä tuota "dokkaria" katsottaessa.

Minun mielestä on helppoa kysellä vaikeita kysymyksiä liukuhihnalta ja sivuuttaa aina vastaukset, kun ne vihdoin tulevat. Sitten kun vanhat väitteet/kysymykset/vihjaukset on kumottu, siitä ei tarvitse ilmoittaa dokkarinsa uusversiossa, kunhan muistaa esittää uudet kysymykset.

Ongelma on siinä, että usein nämä vihjaavat kysymykset ovat täysin perättömiä ja lähdekritiikittömät ihmiset antavat tekijälle auktoriteetin arvon ja toistelevat toisilleen tämän "auktoriteetin" "fakta"tietoa. Kun usein nämä salaliittoteoriat ovat niin uskomattomia, että totuus kaikessa kummallisuudessaan on paljon yksinkertaisempi selitys. Onko Occamin partaveitsi tuttu käsite? http://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi

ps. En siis oleta, että olet lähdekritiikitön yksilö mutta suosittelen foliohatun käyttöä tuota "dokkaria" katsottaessa.
Eiku olihan tää jo nähty.. Näihin nettidokkareihin kannttaa suhtautua "pienellä" varauksella. Tämä dokkari on siitä hyvä että tässä kuvamateriaali on kohtuu hyvä. Ja ristiridat on esitetty minun mielestä kohtuu hyvin esim. se että pentagoniin törmännyt lentokone paloi olemattomiin kerosiinin voimasta mutta ihmisruumit pystyttiin kuitenkin tunnistamaan. Ja toinen oli että lentäjän passi löytyi raunioista vaikka purkuryhmän mukaan raunioista ei löytynyt yhtä ainoaa ehjää esinettä. Ei se ihan nyt noin varmaa oo mut pointti on selvä.

Moneen juttuun on vaikea saada faktoja koska jos tosiaan tässä on jenkit asialla niin eiköhän ne tee kaiken että mitään virallista ei julkaista. Minä ainakin tekisin.

Toivottavasti tämä ei ole totta koska jos tämmöisiä hyökkäyksiä tehdään omia vastaan niin me ollaan hävittyy tää peli.

Niin ja alkuperäinen pointti koski kaikkia dokkareita. Ei pelkästään tätä.

:D Mitä ihmeen reptiliaaneja. Taitaa nuo Usa:n tummaihoiset ainakin elokuvien/sarjojen perusteella hallita nuo vapaamuurarien kättelyt :)

Etkö ole kuullut David Icken höpinöitä, joidenka mukaan maailmaa kontrolloivat tahot ovat Draco-tähdistöstä tulleita liskohumanoideja, eli ns. "reptiliaaneja" :D ja pystyvät muuten muuttamaan muotonsa ihmisiksi :D Nämä liskot tunnetaan nimellä Babylonian veljeskunta (Babylonian Brotherhood) ja heihin kuuluvat monet vaikutusvaltaiset henkilöt, kuten George W. Bush ja kuningatar Elizabeth II.

Joidenkin muiden salaliittoteoreetikoiden mukaan reptiliaanit asuvatkin itseasiassa muutaman kilometrin syvyydessä maan uumenissa ja syövät pikku lapsia ateriaksi. Ainiin ja hallitus kuulemma tietää tästä ja on mukana salaamassa asiaa. Olisi mielenkiintoista tietää kumpi teoria pitää paikkaansa. :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=tq1SgXIKI3U&feature=related the reptilian truth, check out.

ps. reptiliaaneja kohdatessaan ei kannata alkaa aukomaan päätä, koska heillä on 10-15 ihmisen voimat. Salilla kait näin yhden reptiliaanin, ainakin oli helvetin vahva :O

Etkö ole kuullut David Icken höpinöitä, joidenka mukaan maailmaa kontrolloivat tahot ovat Draco-tähdistöstä tulleita liskohumanoideja, eli ns. "reptiliaaneja" :D ja pystyvät muuten muuttamaan muotonsa ihmisiksi :D Nämä liskot tunnetaan nimellä Babylonian veljeskunta (Babylonian Brotherhood) ja heihin kuuluvat monet vaikutusvaltaiset henkilöt, kuten George W. Bush ja kuningatar Elizabeth II.

Tuohan kuulostaa kovasti V-sarjan uudelleenfilmatisoinnilta.

No en minä nyt kaikkia "salaliittoteorioita" ala suoralta kädeltä tuomitsemaan. Esim. tuohon wtc:n iskujen kyseenalaistamiseen liittyi ihan järkeviä pointteja. Toimittajien ja sitä kautta mediaa seuraavien ihmisten harhaanjohtaminen on loppujen lopuksi uskomattoman helppoa, jos halutaan ettei ne pengo asioita.

Tajusin tässä taannoin järkyttävän salaliiton. Kaikkia yksityiskohtia en voi vielä paljastaa teoriastani, sillä minua tarkkaillaan jatkuvasti ja tälläkin hetkellä joku iskuosasto voi olla läheisyydessäni, valmiina vaientamaan minut keinolla millä hyvänsä. Tunnen kuitenkin tarvetta kertoa tämän, jotta tieto eläisi eteenpäin tulevillekin sukupolville, kun minusta aika jättää. La resistance lives on!

Hollywood on maailman suurin ja järkyttävin salaliitto. Kuka muistaa esim. elokuvat Men In Black I&II? Suuret firmat tekevät suurella rahalla elokuvia, jotka käsittelevät oikeasti faktoja. HE tietävät kuitenkin, että ihmismassat pitävät itseään viisaina ja pitävät elokuvien tapahtumia fiktiona. Näin HE saavat siis kertomalla totuuden itseasiassa varjeltua suurimpia salaisuuksiaan. Elokuvien tekemiseen käytetään rahaa uskomattomia summia ja samalla huijataan ihmiset uskomaan että elokuvissa näytetyt tapahtumat olisivatkin oikeasti fiktiota. Vuosien sinnikkäällä työllä mm. smallville, roswell, independece day, jne. ollaan saatu ihmiset pitämään ajatusta "muukalaisista" naurettavana. No minä kerron teille, minua ei ainakaan naurata yhtään. Tämä on totisinta totta.

Tässä oli vain yksi esimerkki siitä, millainen voi olla salaliittoteoria. Toimii ihan mihin vain asiaan, kaikessa naurettavuudessaankin voi herättää joissakin ihmisissä ajatuksia ja jättää suuria aukkoja omaan kerrontaansa ja teorioihinsa, jotta niitä kyseltäisiin myöhemmin lisää. Salaliittoteorioiden paras puoli on se, että ne voivat olla itsessään kyseenalaistavia, kritisoivia ja perustelevia. Niiden tueksi ei tarvitse heittää faktaa, kun oikeat faktat voi kuitenkin jollain lailla kyseenalaistaa.

Olin muuten sit tosissani. (en kyllä oikeasti ollu)

Toi elokuva sydeemi kuulostaa ihan uskottavalta. Aina ihmiset nähnyt erillaisia ilmetyksiä ja valoja, elokuvan tullessa ne "fiktioitiin" elokuvan avulla, etteivät ihmiset ottaisi niitä todesta:confused:

Mie en sen kummemmin ole nuita asioita miettiny, enkä lukenu muita vastauksia, mutta sitä mieltä olen että manipulointia, lahjomista, totuuden piilottelua, valehtelua jne. esiintyy vanhemman ja lapsen, miehen ja naisen, yksilön ja yhteiskunnan, ihmisen ja maailmankaikkeuden välillä jossain muodoissa. Tiedän ja olen kokenut sen monesti mitä esim. katkeruus, vallanhimo, ahneus, pelko ym. voimakkaat tunteet saa aikaan.

Pirunkin saa puettua enkelin vaatteisiin, ja puukko on toiselle väline selvitä mettäsä hengisä, ja toiselle se tekee tappamisen helpommaksi.

Vaan millä sie todistat asioita minkä suhteen tunnet ja tiedät olevas oikiassa, jos se on se siun pienen ihmisen sana isompaa kaveriporukkaa vastaan joka on läppeensä paha.

Yritän nyt vaan sanoa sitä että kannattaapi miettiä niillä omilla aivoilla ja tunnustella asioita ennenkun leimaa jonkun salaliittoteoriaksi taikka päinvastoin. Ihminen sisimmässään tietää kyllä mikä on totuus suurimmassa osassa asioista. Teoria on aina teoria, ennenkun joku sen näyttääpi toteen. Se totuus vaan on joskus kovin monen oven takana.

Mie en ole näiden ajatusten vertaa enempiä jaksanu vaivata päätäni nuilla asioilla kun koen että ei ne minun maailmaani sen kummemmin kosketa. Luulisin..

Minun maailma on muutenkin menossa parempaan suuntaan. Kemijoen jokasessa voimalaitoksessa on kohta lohiportaat, vuotson allasta ei (varmaankaan) rakenneta jne... ajattelen mielummin positiivisesti niin ehkä joku joskus ottaa mallia. Vieläkun sielä etelässä ymmärtäisivät kysyä lapin ihmisiltä miten lapissa pitäsi toimia asioiden suhteen, eikä joku Väyrynen päästelisi suustaan että lapin mettät vaan selluksi. Mitä helvetin järkeä? Täälä kasva periaatteessa ikinä mettä takasin kun sen kerran hakkaa. Maailma joutaa loppua sitä ennen. Ompa somaa sittenkun on mettät hakattu ja vedet kaikki pilattu. Tulipa tarina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom