Et oo sitten kelannu, että mitä siellä lihoissa tapahtuu tuon 18 tunnin aikana?
Ei yhtään mitään pahaa: Intermittent Fasting ? Voiko paastoaminen olla oikeasti terveellistä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo sitten kelannu, että mitä siellä lihoissa tapahtuu tuon 18 tunnin aikana?
No se on vähän uskon kysymys et ketä uskoo et miten joku tapa tehdä toimii tai ei toimi, mut itse aattelin kyllä näillä mennä nyt jonkun aikaa, koska itse uskon et tuo toimis Tietty hyvä seurata peilistä ja varsinkin sarjapainoja pitää syynissä luonnollisesti. Mut niin tosiaan, kyl sitä aattelis juurikin loogisesti, et vast nimenomaa yöllä joudutaan läskeistä vetäsee energiaa, jos on vähän sentää miinuksil oltu pidempää..? Mul taas ei oo ees aamul heti kauhee nälkä, mut syön aina väkisin, ja kyl se päivä menee ihan lepposasti koko aika syöden, kevyesti vaan ja punnitsen kaiken ja miinuksil ollaan kuitenki, mut nälkäisenä ei kyllä tarvii nukkumaan mennä, eikä olla missää vaihees päivää mun mielest.. :D Mun mielest dieetil, mitä nyt oon ollu tovin, ni ainoo ärsyttää se et täytyy laskee kaikki mitä syö, mut se syöminen ni mukavampaa ku bulkil, saa just syödä hitusen enemmä niit protskupainotteisia ruokia ja luvan kans vähä iisata sen riisi/kaura/hiilari mätön kans, et ei tarvii ees ihan joka aterial ottaa laisinkaa. Aika vapauttavaa oikeestaa olla laihiksel tällee ku miettiiNoin pitkä miinuksilla olo ei taatusti tuo kehitystä.
Ihmeellinen teoria kyllä toi nukkuminen. Ainakin mulla on herätessä päivän isoin nälkä, vaikka illalla kylläinen/lievä ähky onkin.
4kg/6kk painonpudotusta nyt ei voi edes dietiksi kutsua, ellei ole 50kg nainen ja jo valmiiksi tiukka.