Salaiset aseesi dieetille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 104448
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohdiskelin täs et mun salainen ase nyt ku oon dietil ni taitaa loppuen lopuks olla nukkuminen :D En nyt ole ihan varma miten ihmisen nälän tunteet laukaisevat mekanismit toimii, mut oletan et oikeestaan kunnon nälkä dietil tulee vast ihmisen nukkues. Yön aikana kuluu noin 600 kaloria mun kokoisel ihmisel ja oon vaan 0-300 kcal miinuksil päivittäin, joilla mukavasti kiristyy sen 4-7 kiloa puolessa vuodessa, mikä alkaa olla aika maksimi mul, mitä tahdon pudottaa ja tosiaan kun mikään kiire ei ole... Eikö luulis et ku syömiset sijoittuu heti aamusta ja syö pitkin päivää ja vielä iltapalaa ennen nukkumaan menoa et se suurin nälkä osuu juurikin unen loppuvaiheil, jolloin on siis luonnollisesti kulunut pisin aika ilman ruokaa. Ja kun kerran miinus kalorit pitää nii maltillisina, ni energiaa kyl riittää päiväl yllin kyllin, ettei pitäis nälkä tulla... Tälläist pohdintaa vaan.. Tietty ymmärrän jos on pakko olla joku naama irves tavoite et kilo/viikko et vähä rupee tuleekki nälkä, mut eiks sillon mee aika paljo lihastakin mukana ja ainakaan sitä ei pysty lisäämään, toisin kuin joittenkin väitteiden mukaan maltillisilla miinuskaloreilla olisi mahdollista saada vähän lisääkin lihasta?

Noin pitkä miinuksilla olo ei taatusti tuo kehitystä.

Ihmeellinen teoria kyllä toi nukkuminen. Ainakin mulla on herätessä päivän isoin nälkä, vaikka illalla kylläinen/lievä ähky onkin.
No se on vähän uskon kysymys et ketä uskoo et miten joku tapa tehdä toimii tai ei toimi, mut itse aattelin kyllä näillä mennä nyt jonkun aikaa, koska itse uskon et tuo toimis :) Tietty hyvä seurata peilistä ja varsinkin sarjapainoja pitää syynissä luonnollisesti. Mut niin tosiaan, kyl sitä aattelis juurikin loogisesti, et vast nimenomaa yöllä joudutaan läskeistä vetäsee energiaa, jos on vähän sentää miinuksil oltu pidempää..? Mul taas ei oo ees aamul heti kauhee nälkä, mut syön aina väkisin, ja kyl se päivä menee ihan lepposasti koko aika syöden, kevyesti vaan ja punnitsen kaiken ja miinuksil ollaan kuitenki, mut nälkäisenä ei kyllä tarvii nukkumaan mennä, eikä olla missää vaihees päivää mun mielest.. :D Mun mielest dieetil, mitä nyt oon ollu tovin, ni ainoo ärsyttää se et täytyy laskee kaikki mitä syö, mut se syöminen ni mukavampaa ku bulkil, saa just syödä hitusen enemmä niit protskupainotteisia ruokia ja luvan kans vähä iisata sen riisi/kaura/hiilari mätön kans, et ei tarvii ees ihan joka aterial ottaa laisinkaa. Aika vapauttavaa oikeestaa olla laihiksel tällee ku miettii :)

Katsotaan mihin asti tää nyt lopulta mun dieetillä auttaa, mutta jotain aivan uskomatonta on kyllä tapahtunut: olen onnistunut koukuttumaan raakaan varsiselleriin, jota voi napostella melkein mihin vain mielitekoon! Jos tämä ei ole salainen ase dieetille niin en tiedä mikä :D

Lisäksi iltapalan jälkiruoaksi menee melkein aina 5 grammaa 70 % suklaata. Joidenkin viitteiden mukaan hillityt määrät saattaisivat jopa auttaa painonpudotuksessa, mutta ei tuo ainakaan hallaa ole tehnyt ja hillitsee hyvin makeanhimoni.

-Säännölliset ateriat 5xpäivässä, mulle ehdoton keino ehkaistä repsahduksia
- tarpeeksi proteiinia ja kasviksia, vältän nopeita hiilareita
-nukkuminen...univelkasena hamuan sokeria piristykseksi

Nuo yllämainitut on ehdottomia perusasioita eikä edes mitään salaisia aseita, jos ne ei toteudu niin homma vaikeutuu huomattavasti

-Cola cherry-light
-lämpimät vähäkaloriset juomat eli kahvi ja tee. Muuten kartan kaloreiden "juomista" eli en juo tuoremehuja, alkoholia enkä juurikaan maitoa pl. kahvimaito
-en pidä mitään mättöpäiviä tai hulluja cheat-päiviä, koska dieettaan niin hitaasti ettei niille ole tarvetta.

Ateria 6 x päivässä.
Aamulla ja päivällä protskua + öljyjä
Vettä paljon..
Ennen treeniä, treenin jälkeen ja iltapala Hiilaria ja protskut
Ahkeraan treeniä + muuta kevyttä liikuntaa.
Kalorit miinuksella ja säädetään tarpeen mukaan niin että massaa lähtee 0,5...1,0kg / vko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom