Saksasta tilaamassa - apua!

Saksasta Mindfactory.de osoitteesta tässä olen itselleni uutta näyttöä tilaamassa, mutten kyllä ymmärrä vähääkään miten tämä maksu tulee suorittaa! Nyt olen omasta mielestäni tuossa osiossa menossa jossa tämä maksu tulisi suorittaa, mutta tarvin kyllä apua tähän, jotta se menee oikein.. Eli maksu suoritetaan etukäteen tuonne Saksaan...

Osaisko porukka alla olevasta kuvasta kertoa mitään ratkaisevaa...? :)

Liitteet

• Saksaa.jpg
    Saksaa.jpg
    28,8 KB · Katsottu: 717
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meet pankkiin, ne opastaa, tuollaisia maksuja ei pysty itse edes suorittamaan.

-Marchi- sanoi:
Meet pankkiin, ne opastaa, tuollaisia maksuja ei pysty itse edes suorittamaan.

Jos tämä on totta niin ei se kait muukaan auta. :)

Siis ilmeisestihän tuossa kuvassa on ennakkomaksun tiedot, olet tainnut tilinrot sutata yli, en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on.

Itse olen maksanut verkkopankilla (nordea) noita ulkomaanmaksuja ja olen käyttänyt noita IBAN ja Swift-koodeja. Ainakin nordean verkkopankissa on hyvät ohjeet ulkomaanmaksujen tekemiseen. Itselleni jäi siis vähän auki, että minkälaista apua olet vailla, jos tämä selitys auttaa niin hyvä, jos ei, niin kysy lisää.

Eli siis onnistuu ihan itse, verkkopankilla.

CartDude sanoi:
Siis ilmeisestihän tuossa kuvassa on ennakkomaksun tiedot, olet tainnut tilinrot sutata yli, en kyllä tiedä mitä hyötyä siitä on.

Itse olen maksanut verkkopankilla (nordea) noita ulkomaanmaksuja ja olen käyttänyt noita IBAN ja Swift-koodeja. Ainakin nordean verkkopankissa on hyvät ohjeet ulkomaanmaksujen tekemiseen. Itselleni jäi siis vähän auki, että minkälaista apua olet vailla, jos tämä selitys auttaa niin hyvä, jos ei, niin kysy lisää.

Eli siis onnistuu ihan itse, verkkopankilla.

Eli pitää siis kaivaa ulkomaanmaksut-osio esille tuolta verkkopankista ja sieltä löytyy selkeästi infot mihin mikäkin noista pitää täydentää?.. Pitänee siis käydä katsomassa saanko asian sitten ihan omin avuin suoritettua. Kysyn lisää jos en saa. :)

EU alueen maksut menee ilman kuluja kun laittaa ibanit ja swift koodit juuri kuten tuossa lappusessa on kerrottu. Siirtoon menee 3-7päivää. Verkkopankissa on omat sivustonsa noiden makselemiseen. Jos koodit menee väärin tulee 5euron siirtomaksu tai maksu hylätään kokonaan.

Muuten Saksasta tilaaminen on sama kuin suomessa kävisi kauppaa, liikkeet tuntuisivat olevan yhtä tehokkaita ja luotettavia kuin suomessa.

Ei muuten kaikissa verkkopankeissa ole tuota ulkomaanmaksut osiota. Way to go Handelsbanken.

jooh.. kyllähän tuolta nordean sivuilta löytyy tämä mahdollisuus maksaa ulkomaille.

Nyt pitäisi sitten vain tietää mitä mihinkin laitan. Eli jos joku viitsisi kertoa mitä nuo laskun vasemmassa laidassa olevat sanat tarkoittavat niin se edistäisi kummasti maksamista..

Edit: löytyhän sieltä eurokin...käsky takas! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom