Saksasta Lisäravinteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bändryy
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin tässä et onkohan Saksassa lisäravinteet merkittävästi halvempia kuin täällä pohjolassa? Ainakin reenikuteet/varusteet ovat halvempia. Ajatuksena olisi itse ostaa ja tuoda, ei tilata. Nyt puhutaan esim. 5kg protsku (90) pöntöstä ja sit kreatiinista ym. Onko joku kenties tuonut lisäravinteita reissusta? Kiitos vastanneille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En viitsi uutta threadia avata samasta aiheesta.. Olen lähdössä useammaksi kuukaudeksi Etelä-Amerikkaan, tietääkö joku lisäravinteiden hintatasosta siellä (Argentiina, Brasilia, Chile)?

Raiskataan tätä ketjua nyt vielä yhdellä kyselyllä. Itse lähdössä (tosin vasta alkukesästä) Espanjan etelärannikolle. Lomalle tarkoitus mennä, eli treeneistä en paineita ota, mutta silti kiinnostaisi tietää vähän millasia paikallisia saleja siellä on ja minkälaiset on lisäravinteet? Pitäähän sitä nyt ihan mielenkiinnosta käydä joku sali katsomassa.

Itse kattelin yhtä germanian nettikauppaa niin ei ollut juuri yhtään halvempia. Itse en siis tilaisi.

Timba79 sanoi:
Itse lähdössä (tosin vasta alkukesästä) Espanjan etelärannikolle. Lomalle tarkoitus mennä, eli treeneistä en paineita ota, mutta silti kiinnostaisi tietää vähän millasia paikallisia saleja siellä on ja minkälaiset on lisäravinteet?

Tulen kateaksi suomen tilanteesta. Espanjassa on lisäravinteet kalliimpia ja vaikea löytää hyviä. Olympus ( http://www.olympus-sport.com/indexES.html ) ainakin mainosten määrällä hallitsemassa markkinoita, hinnat ovat välillä aika oksettavat.

Ainoa ilo on edulliset Nutri-sportin patukat salin automaatissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom