Saksanpähkinät

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heinon pikatukusta ainaki saa, en osaa sanoa, että saisko jostain vielä halvemmalla.

Heinon tukusta on etsitty tuloksetta, siellä tuntuu olevan tuotteiden saatavuus aika vaihtelevaa. Oon ilmeisesti osunut sinne aina väärään aikaan. Pitää tsekata toi Ararat ens kerralla.

Tampereella ainakin saa Punnitse&Säästä -kaupassa lappaa saksanpähkinöitä juuri niin isoon pussiin kuin itse haluaa. Mutta jos ne isot erät ei ole ehdoton vaatimus, niin suosittelen lämpimästi Lidlin saksanpähkinöitä. Ne on 250 gramman pusseissa ja halvempia ainakin kuin P&S:ssä, tarkkaa hintaa en muista. Noitakin kun vaikka 8 pussia ostaa, niin siinä on jo kaksi kiloa. Ja nuo ovat tuoreimpia saksanpähkinöitä mitä olen mistään löytänyt, todella hyviä. :kuola:

MC Aropupu sanoi:
Tampereella ainakin saa Punnitse&Säästä -kaupassa lappaa saksanpähkinöitä juuri niin isoon pussiin kuin itse haluaa. Mutta jos ne isot erät ei ole ehdoton vaatimus, niin suosittelen lämpimästi Lidlin saksanpähkinöitä. Ne on 250 gramman pusseissa ja halvempia ainakin kuin P&S:ssä, tarkkaa hintaa en muista. Noitakin kun vaikka 8 pussia ostaa, niin siinä on jo kaksi kiloa. Ja nuo ovat tuoreimpia saksanpähkinöitä mitä olen mistään löytänyt, todella hyviä. :kuola:
Sama koskee kaikkia muitakin Lidlin pähkinöitä. Todella halpoja.

Onkos Lidleissä muuten kuinka monenlaisia pähkinöitä yleensä? Tuolla missä olen käynyt on vain noita saksanpähkinöitä ja sitten sellaista sekoitusta. Ja pistaaseja on myös pussissa ja jotain paahdettua macadamiaakin taisi olla. Mutta millainen valikoima muissa Lidleissä on? Itse kaipailisin ainakin hyviä kuorimattomia manteleita, mutta niitä ei oikein tunnu löytyvän mistään ainakaan halvalla. P&S:n mantelit on hinnan puolesta kohtuullisia, mutta välillä hiukan kuivahtaneita.

MC Aropupu sanoi:
Onkos Lidleissä muuten kuinka monenlaisia pähkinöitä yleensä?
Ainakin Hämeenlinnassa on seuraavia:

Saksanpähkinöitä
Suolapähkinöitä
cashewpähkinöitä
Macadamia
Manteleita ("kuorittuja" eli samanlailla kuin maapähkinät, eli se ruskea syötävä kerros on jäljellä)
Pistaasipähkinöitä
Kookoksia (joskus kokonaisina, aina kuitenkin hiutaleina)
Hasselpähkinöitä

Unohtuikohan joku? Pariin kuukauteen en ole käynyt, mutta noita on ainakin ollut siellä. Ja varmaan on vieläkin.

Critter sanoi:
Ainakin Hämeenlinnassa on seuraavia:

Saksanpähkinöitä
Suolapähkinöitä
cashewpähkinöitä
Macadamia
Manteleita ("kuorittuja" eli samanlailla kuin maapähkinät, eli se ruskea syötävä kerros on jäljellä)
Pistaasipähkinöitä
Kookoksia (joskus kokonaisina, aina kuitenkin hiutaleina)
Hasselpähkinöitä

Unohtuikohan joku? Pariin kuukauteen en ole käynyt, mutta noita on ainakin ollut siellä. Ja varmaan on vieläkin.
Jaaha, tarvii varmaan käydä paikallisessa Lidlissä vihjaamassa, että valikoimaa voisi hiukan laajentaa...:jahas:

Mmmmm... Pähkinöitä :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom