Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha mikä munkki!
Mä ajoin poliisipärrää vastaan viime kesänä GPS:n mukaan 186 @120, eikä pysäyttäny;)
Nyt oli viikonloppuna tuuria, turusta stadii asti 150-160km/h, kehä 3:lla mittari vähän yli 90 @70 alue, ja huomasin että maija takana, jarrutin ja vaihdoin kaistaa, maija ajo ohi ja repsikkapuolen kyttä heristi nyrkkiä ja osotti sormella, mutta eivät pysäyttäneet Ikinä en oo ylinopeussakkoja saanut.
olin rovaniemellä koiran haku reissulla tapaninpäivänä ja ohitin 2 autoa, toinen niistä tottakai liikkuvapoliisi. 119km/h 80 alueella. Onneksi näky vielä vanhan työn tulot ja "vaan" 490e sakkoja.
Ihan tällein galluppina, onko kukaan nähnyt niitä kehän kameroita toiminnassa? Itse sahaan kehää harvase päivä mutta en ole KERTAAKAAN nähnyt kameran välähtävän. Ja olen varmasti nähnyt vähintään 10km/h ylinopeutta ajavia menevän niistä ilman huolen häivää. Ja muka ensimmäisten 46 käyttötunnin aikana tuli joku yli 2000 ylinopeutta. Tää on nyt joku salaliitto :D
Mulla välähti se turuntien kupeessa oleva kamera. Ylitystä ehkä 7kmh eikä oo sakkoo kuulunu.
Tuskinpa mitään lievennystä tulee, tuntuu olevan normaali käytäntö toi isomman rikkeen odottelu. Paras mitä olen kuullut, on ollut maantiellä pysäyttäminen tunti rikkeen jälkeen. Eli jamppa oli vetänyt mopolla pikkuisen haipakkaa, huomannut epäilyttävän auton ja tämän jälkeen ajanut jonon jatkona tunnin verran koska arvasi takana olevan poliisit.Aion mennä huomenna laitokselle sanomaan tästä ja olisi vain kiva kuulla että voiko tuolla lieventää sakkoja ja ajokieltoa.