En ole nainen, mutta poliisit on silti ollu aika lempeitä mulle. :haart:
3v sitten kun sain sen ajokortin ja siitä lähtien:
Ohitin rekkaa tusarilla oikeelta puolelta 120@80. Pärräkyttä tien sivussa heilutti nykkiä. Ei muita toimenpiteitä.
Himan lähellä mutkassa 60@40. Vastaantuleva poliisi näytti sormella, että soosoo.
Himan lähellä 55@40. Poliisi tutkaamassa suojatiellä. Pysäytti ja sanoi, että tässä kulkee lapsia ja pitää ajaa rauhallisemmin.
Ajoin taksilla manskua Hesperianpuiston kohalla 80 joskus 0100 yöllä. Vastaantuleva maija väläytteli pitkiä.
Ajoin viime marraskuussa kiireissäni kehää malmin kohdalla loskasateessa. Poliisit lähti perään rampista. Pysäyttivät ja sanoivat että ajoin 130kmh. Mielestäni ajoin max 110. Olin armeijan takia epähuomiossa unohtaa katsastaa auton, jonka poliisit tietty huomasivat. Vievät kilvet, mutta mitään sakkoja ei tullu.
Siviilipoliisi seurasi kehällä mua reilu 10km. Pysäytti ja sanoi että ajoin kokoajan vähintään 20kmh ylinopeutta. Käskivät ajaa rauhallisemmin.
Juhannuksena poliisi pysäytti kehällä. Sanoi, että ajoin 100@80. Sanoi että juhannuksen kunniaks ei pistä sakkoja :haart:
Eilen poliisi pysäytti kun saivat mulle 59kmh@40 alueella tutkaansa. Sanoivat että jos olis ollu toi 20kmh ylinopeutta niin olisivat pistäneet sakkoa.
Kun aloin kirjottaa tätä viestiä en muistanu että niitä olisi ees ollu näin paljon kun lopulta tuli mieleen :(
Lupaan, että paranna ajotapaani ennenkun jotain pahaa tapahtuu. :piis: