Sakkoja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh eilettäin päivällä luin tätä trediä ja ajattelin että onpa ollu hyvä tuuri kun ei oo vielä tullut yksiäkään sakkoja itselle vaikka läheltäpiti-tilanteita muutama ollut. No sitten eilen illalla tottakai pärähti ensimmäiset sakot. :lol2:

98@80 ja 100e rikesakko. :down:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viritetystä moposta sais joskus sakot

Toiset sakot tuli kun ajoin autollani Helsingissä hernesaaren suoralla 76km/h en muista mitä rajotus on, varmaan 50 - 60km/h

No juteltiin siinä sitten poliisien kanssa ja puheeksi tuli että inttiin lähtö ois lähellä niin antoivat sitten vain 115€ sakon
Sanoivat siinä vaan että jos oltais annettu tulojen mukaan niin ois ollu nelin kertainen
Että täytyy mulla vähän inttiinkin rahaa jäädä :hyvä:

Kehäteillä on ollut tässä kesän aikana tosi paljon liikenteenvalvontaa. Tuossa saa helposti sakot jos liikkuu ruuhka-ajan ulkopuolella.

Ihan hyvä vaan, välillä tuntuu aika villin lännen meiningiltä tuo liikenne.

no helwetti, mulla on kaikki sakot ollu 1 päiväsakko per 2 kmh ylitystä...

On muuten poikkeuksetta lukenu lapuissa "normaali liikenne" vaikka edellisen ylityksen ajoin yksinäni jollain maaseututiellä ja ensimmäiseni suhteellisessa yöruuhkassa kehä I:llä...

Onko kenellekään oikeasti todettu lieventäviä asianhaaroja?

Kuulin juttua, että naisille jaettaisiin varoituksia siinä missä miehille annetaan sakot. Lieventävänä asiana siis naisen sukuelimet.

Kuulin juttua, että naisille jaettaisiin varoituksia siinä missä miehille annetaan sakot. Lieventävänä asiana siis naisen sukuelimet.

Juurikin samoihin aikoihin kun sain ekat omat sakot 196€ eli oliskohan ollu 14 päiväsakkoa sillon, yksi kaveri, naispuolinen sellainen, ajoi aamuruuhkassa saman ylityksen, eli 108@80 ja pääsi joko rikesakolla, tai sitten varoituksella.
Enää ei voi muistaa...

Ja tosiaan oma ylinopeus oli perjantai-lauantai yöllä suurinpiirtein puolen kolmen aikaan...

Sanoisin jopa tasa-arvoksi :thumbs:
Enkä tietenkään oo katkera, miten niin?

Kyllähän naiset pääsee monesti helpommin, ei siitä mihkään pääse. Tiedän parikin tapausta, mistä ei millään voi uskoa että mies olisi päässyt sanktioitta. Voi koittaa laittaa vaaleen tekotukan roikkumaan kypärästä ja joku appelsiinit laittaa povareihin. Pitää vaan tumman visiirin kiinni :D

Noh, keinot on konsteja, voihan sitä leikkiä kissaa ja hiirtäkin.

tänä vuonna Ilosaarirockissa käydessä siinä matkalla oli poliiseilla pakettiautossa automaattikamera
100km/h alueella ohitus tilanteessa 113km/h
sakkoa tuli 70e

sitten paikan päällä auton tuulilasiin ilmesty pysäköintivirhemaksu ja se oli 40e

Zone-sarja -42%
Tuo on kyllä niin totta että naiset pääsee usein pelkällä varoituksella prkle :curs:

Tai mitä sitä tässä itse huutelemaan ku ei ole ku yhdet sakot tullut ja sekin tummista laseista. Ei edes yhtään parkkisakkoa ole tullut vaikka auto ja kortti ollut jo 8 vuotta. Ja tänä kesänä tuli prätkä ostettua ja ei kyllä ole vielä päivääkään osannut ajaa rauhassa sillä :rolleyes:

Onko muuten kukaan motoristi saanut sakkoa vielä peltipoliiseilta? Ei varmaan lähde poliisit tarkastelemaan pelkän pyörän mallin perusteella mitään. nm kerran räpsähti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muuten kukaan motoristi saanut sakkoa vielä peltipoliiseilta? Ei varmaan lähde poliisit tarkastelemaan pelkän pyörän mallin perusteella mitään. nm kerran räpsähti.

Itse olen vedellyt aika huimiakin lukemia peltipoliisien ohi, mutta ei ole kertaakaan edes räpsähtänyt.

En ole nainen, mutta poliisit on silti ollu aika lempeitä mulle. :haart:

3v sitten kun sain sen ajokortin ja siitä lähtien:

Ohitin rekkaa tusarilla oikeelta puolelta 120@80. Pärräkyttä tien sivussa heilutti nykkiä. Ei muita toimenpiteitä.

Himan lähellä mutkassa 60@40. Vastaantuleva poliisi näytti sormella, että soosoo.

Himan lähellä 55@40. Poliisi tutkaamassa suojatiellä. Pysäytti ja sanoi, että tässä kulkee lapsia ja pitää ajaa rauhallisemmin.

Ajoin taksilla manskua Hesperianpuiston kohalla 80 joskus 0100 yöllä. Vastaantuleva maija väläytteli pitkiä.

Ajoin viime marraskuussa kiireissäni kehää malmin kohdalla loskasateessa. Poliisit lähti perään rampista. Pysäyttivät ja sanoivat että ajoin 130kmh. Mielestäni ajoin max 110. Olin armeijan takia epähuomiossa unohtaa katsastaa auton, jonka poliisit tietty huomasivat. Vievät kilvet, mutta mitään sakkoja ei tullu.

Siviilipoliisi seurasi kehällä mua reilu 10km. Pysäytti ja sanoi että ajoin kokoajan vähintään 20kmh ylinopeutta. Käskivät ajaa rauhallisemmin.

Juhannuksena poliisi pysäytti kehällä. Sanoi, että ajoin 100@80. Sanoi että juhannuksen kunniaks ei pistä sakkoja :haart:

Eilen poliisi pysäytti kun saivat mulle 59kmh@40 alueella tutkaansa. Sanoivat että jos olis ollu toi 20kmh ylinopeutta niin olisivat pistäneet sakkoa.

Kun aloin kirjottaa tätä viestiä en muistanu että niitä olisi ees ollu näin paljon kun lopulta tuli mieleen :(

Lupaan, että paranna ajotapaani ennenkun jotain pahaa tapahtuu. :piis:

Tuo uusi "nollatoleranssi", mikä tulee syksyn aikaa voimaan tekee entistä tuskallisemman työmatkasta (130km päivässä). Se ettei saa ylittää nopeusrajoitusta yli 3kmh, niin huhu..
Keskinopeudet putoo teillä aika runsaasti, kun niitä tosi varovaisia ajajia riittää + jos rekat laskee rajoitinta, niin ne kulkee sitten ylämäessä sen 65:lol2:. Kiireisillä ja kärsimättömillä vitutuskäyrä nousee jo auton katon ulkopuolelle...

Mut joo, itellä ei oo kyl vielä ylinopeus sakkoja tullu, muita kylläkin jonkin verran, mutta eipä niistä:jahas:

Itse olen vedellyt aika huimiakin lukemia peltipoliisien ohi, mutta ei ole kertaakaan edes räpsähtänyt.

Sama se on täällä. Kerran vain räpsähtänyt. Tosin niihin nopeusmittari kohtiin kans aika harvat näyttää mitään lukemaa. Autot menee ohi ja ku ite ajaa perässä niin ei mitään. Oliskohan siitä kiinni ku on niin kevyt pärrä että ei ne magneettitunnistimet noteeraa sitten??

Toi nollatoleranssi tosiaan vähä pelottaa. Tuli täs viel mielee pari muuta tollasta poliisinkohtaamistilannetta, mut must tuntuu et saitte jo idean tosta ekasta postista, että millasella munkilla tässä on viime vuodet vedelty noiden ylinopeuksien suhteen :D:piis:
Nollatolen tullessa varmaan se lompakon oheneminen alkaa vaikuttaa tohon ajotyyliin. Vaikee vaan uskoo tässä vaiheessa.

Jaahas, tuli viime torstaina ajettua hämeenlinnan väylää mittarin mukaan suunnilleen 95km/h siinä kehä 3 liittymän jälkeen missä rajotus on juuri muuttunut 120km/h-> 80km/h ja poliisin joku tummanvihreä kamera-auto oli bussipysäkillä ja salama välähti. :down: Kait tuosta joku vajaa 100e rikesakko tulee, mutta eikai niitä tarvitse mennä sieltä poliisiasemalta noutamaan vai laittaako ne sen suoraan postissa?

Jaahas, tuli viime torstaina ajettua hämeenlinnan väylää mittarin mukaan suunnilleen 95km/h siinä kehä 3 liittymän jälkeen missä rajotus on juuri muuttunut 120km/h-> 80km/h ja poliisin joku tummanvihreä kamera-auto oli bussipysäkillä ja salama välähti. :down: Kait tuosta joku vajaa 100e rikesakko tulee, mutta eikai niitä tarvitse mennä sieltä poliisiasemalta noutamaan vai laittaako ne sen suoraan postissa?
Postissa tulloo

Ei kuulemma ole poliiseilla resursseja lähettää lähellekään kaikille sakkoja. Ja koska sun tapaus ei ole mikään törkeä voi hyvinkin jäädä sakko tulematta.

Toi nollatoleranssi tosiaan vähä pelottaa. Tuli täs viel mielee pari muuta tollasta poliisinkohtaamistilannetta, mut must tuntuu et saitte jo idean tosta ekasta postista, että millasella munkilla tässä on viime vuodet vedelty noiden ylinopeuksien suhteen :D:piis:
Nollatolen tullessa varmaan se lompakon oheneminen alkaa vaikuttaa tohon ajotyyliin. Vaikee vaan uskoo tässä vaiheessa.

No on sullakin ajotavat. Jos poliisikin on noin monesti pysäyttänyt sinut selvästä ylinopeudesta, niin se tarkoittaa vain sitä, että ajat varmaan lähes aina muulloinkin ylinopeutta eli olet vaaraksi liikenteelle.

Nimim, 10 vuotta autoilua ja 2 kertaa kameran räpsystä rikesakko, kun ylinepeutta ollut maantiellä 10km/h, kun en ole ajoissa huomannut rajoituksen muuttumista satasesta 80km:iin tunnissa. Muuten ei huomautuksia edes.

Suositut

Back
Ylös Bottom