Sak:n mainoksesta vaalisota

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blok-II
  • Aloitettu Aloitettu
Laitetaanpas linkkiä tähän trediin, kun vaalimainoksista nyt kerran on puhetta.

http://www.nurmelantuomas.net/ (muut videot saa näkyviin, kun klikkaa siitä oikealta).

Pirun hauskoja pätkiä kaverilla :D Erityisesti tämä video, missä oli aktivistinuori jauhamassa jotain pseudoakateemista antiglobalisaatiopaskaa ei ollut kovin kaukaa todellisuudesta haettu.

Oli kyllä :D Tekisi mieli tutustua kyseiseen ehdokkaan muutenkin, mutta taitaa olla turhaa kun eri vaalipiiristä :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähinnä se huvittaa kun tuntuu osalla olevan hieman liian auvoinen kuva kokoomuksen johtamasta tulevaisuudesta. En millään luota siihen, että vaikka heillä on hyviä ideoita ja ok linja politiikassa, että täällä tulee mitenkään radikaalisti asiat muuttumaan automaattisesti parempaan suuntaan. Mutta kattellaan oishan se kivaa vaihtelua, tonne päättäjiin.

Luulen, ettei missään vaihtoehdossa mennä enää parempaan suuntaan. Kyse onkin lähinnä siitä, miten mennään kohti vähiten huonoa vaihtoehtoa ja säilytetään samalla mahdollisimman paljon hyvää.
 
Laitetaanpas linkkiä tähän trediin, kun vaalimainoksista nyt kerran on puhetta.

http://www.nurmelantuomas.net/ (muut videot saa näkyviin, kun klikkaa siitä oikealta).

Pirun hauskoja pätkiä kaverilla :D Erityisesti tämä video, missä oli aktivistinuori jauhamassa jotain pseudoakateemista antiglobalisaatiopaskaa ei ollut kovin kaukaa todellisuudesta haettu.

Pakko myöntää, että toi Cokis-pullo osu aika ytimeen. Globalisaatio paha ja sit Mäkkii syömään :D
 
Onhan se hauskaakin, mutta lähinnä mukavaa, että pakkiksella on fiksua porukkaa. Ja mitä ihmeellistä siinä on, että Kokoomusta kannattaa. Ei Kokoomus ole niin paha, kuin SDP:n ja SAK:n mainoksista olet ehkä ymmärtänyt.

no huoh usko tai älä, en ole niin hyväuskoinen että jotkut vaalimainokset vaikuttaisivat mielipiteeseeni. Itse ajattelu on sitä mitä peräänkuuluttaisin myös kanssa ihmisiltä.
 
Tämähän oli vallan loistava korvike niille vanhoille mainoksille. :D Toki ne vanhat mainokset oli parempia ja se kokkareiden poru syntyi ihan täysin niiden omista tulkinnoista, mutta tämä oli aika osuvaa kuittailua isojen "miesten" itkemiselle. Hyvä SAK! :rock:

Ottamatta mitenkään kantaa itse vaaleihin tai puolueisiin, niin täytyy todeta, että tämä uusin mainos on kyllä todella kekseliäs. Hienovaraista piruilua isojen miesten poraamisesta. Tuli oikein hyvä mieli kun näki, että suomalaisessa politiikassa osataan välillä käyttää vähän huumoriakin.
 
Heh, aika ovela veto SAK:lta. Toivottavasti ovat sensuroijat nyt tyytyväisiä :)

Mukava nähdä huumoria välillä vaalimainoksissa.
 
Tämä on kyllä voinut olla jo palstalla, mutta en nyt ehdi tekemään kunnon taustatutkimusta. Kuitenkin, näin mainostettiin eräissä aiemmissa vaaleissa.

SAK-mainos

Jokainen vetäköön taas omat johtopäätöksensä.

Edit: Mainoksen tilaajina ovat näemmä tuolloin olleet Eero Heinäluoma ja Riitta Juntunen / Ammattiliittojen keskusjärjestö SAK
 
Hehheh, pitihän se arvata :D

SAK pitää työn Suomessa aina ja iänkaikkiaan. En edes ymmärrä itse tuossa itkemismainoksessa, miksi lopussa se mies sanoo: Äänestä nyt kuitenkin. Johan se naisääni selittää sitä samaa siinä muutenkin; mielestäni se on siis irrelevantti lausahdus :S

Minä itse en kyllä ymmärrä mitä erikoista tuossa SAK:n "uudessa" :D mainoksessa on? Selittäkää joku?
 
Tuttu pätkä?

http://creative.gettyimages.com/source/Film/filmresultsmain.aspx?source=quickSearchFilm&txtSearch=687-49&doRF=True&doRM=True&usePrefs=False

Tais olla mainostoimiston pojilla vähän kiire... Ja näin tuettiin taas suomalaista työtä samalla ;)

HAHAHAHAHAHAA! Toi on pakko saada YouTubeen vastauksena sille SAK mainokselle. Ei jumalauta mitä pelleilyä.

"No, ei ite keksitty mitää hyvää mainosta... MÄ KEKSIN! Sosialisoidaan sellainen muilta! Ei ne sitä alkuperästä netistä kuitenkaan löydä!" :hyper:
 
HAHAHAHAHAHAA! Toi on pakko saada YouTubeen vastauksena sille SAK mainokselle. Ei jumalauta mitä pelleilyä.

"No, ei ite keksitty mitää hyvää mainosta... MÄ KEKSIN! Sosialisoidaan sellainen muilta! Ei ne sitä alkuperästä netistä kuitenkaan löydä!" :hyper:

No jokos se löytyy YouTubesta? Täysin julkista tietoa oli alusta asti, että pätkä on ostettu. Että mistäköhän "sosialisoinnista" tuossakin oli muka kyse? :zzzz:
 
Back
Ylös Bottom