Saitko lihaksesi hitaasti vai nopeasti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oneofus
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Ande
Ja koska en punttia enään harrasta, ja sekös teitä ottaa päähän, niin taidan jättää tämän Pakkotoisto.comin lukemisen kokonaan pois. Mitäs minä aikaani tuhlaamaan.

Ande, maiiii freeeend. Älä mene pois. Minusta tuntuu, että makew yritti vain miehekkään toverillisesti kannustaa sinua jatkamaan tätä jaloa harrastusta. :):love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee ohi aiheesta,mut mikä hemmetti toi avatar?..Onkos se tuo juttu tuossa oikeassa yläkulmassa..aivan,se kuva...no mitenkäs sen kuvan siihen saa...täytyy olla Vip ja maksanut 1000e suoraan miken tilille..häh täh..No jos oli hölmö kymysys nii elkee suuttuko;)

Mä yritin tasan vuosi sitten palata tämän harrastuksen pariin, mutta ei onnistunut. Se vaatii kuitenkin aika paljon aikaa ja panostusta(esim. oikea ruoka, salilla olo, aerobiset jne), että mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa.

Tai juuri ja juuri olisi aikaa sillointällöin autotallissa käydä tekemässä sellaisella väkkyrällä, mutta salille en enään ehdi. Ja sekös minua turhauttaa.

Alkuaikoina tein kaverin luona, ja silloin oli kaikki glukoosit, kreatiinit, maltot ja protskut. Homma toimi ja kehitystä tuli. Sitten 1,5 vuotta sitten kesälomalla oli aikaa käydä ihan salilla, ja homma tuntui kivalta ja kehitystä tuli. Sitten tuli syksy. Loppui aika, tuli syysmasennus, sairastuin (juuri kesän aikana saamani lihat ja voimat lähti suureksi osaksi pois, ja bulkin rasvaa jäi) ja kaikki tämä johti totaaliseen vittuuntumiseen. Koko kesän tehnyt hulluna töitä, ja sitten tulee tauti ja vie kaiken, paitsi jättää rasvat jäljelle. ---> entistä suurempi masennus ja homma jäi siihen. Protskut myin kaverille ja se siitä.

Sitten viime tammikuun aikoihin yritin uudestaan. Aloitin taas autotallissa, koska aikaa ei ollut. Tulokset oli hetken aikaa paikoillaa, mutta lähtivät sitten nousuun. Lopulta olin jo melkein aikaisemmalla tasolla, mutta sitten se vain jäi.

Nyt tilanne on se, että koko on melkein sama kuin silloin joskus, mutta voimaa ei ole nimeksikään. Ja se vasta ottaakin päähän. Nopeaa sen saisi takaisin, mutta ei vaan jotenkin enään huvita. Ja muutenkin kevään kirjoitukset lähestyy, joten aikaa ei ole. Samoin keväällä on pääsykokeet, ja ne ovat pääprioriteettini nro 1.

Siinä se.

.p.s. Innottomuutta lisää se, että jalat eivät kasva ollenkaan. Lantiosta ylöspäin kehitystä kyllä tapahtuisi, mutta jaloille ei ikinä tapahtunut juuri mitään.

.p.p.s. Hyvää isänpäivää isille.

Mä yritin tasan vuosi sitten palata tämän harrastuksen pariin, mutta ei onnistunut. Se vaatii kuitenkin aika paljon aikaa ja panostusta(esim. oikea ruoka, salilla olo, aerobiset jne), että mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa.

Tai juuri ja juuri olisi aikaa sillointällöin autotallissa käydä tekemässä sellaisella väkkyrällä, mutta salille en enään ehdi. Ja sekös minua turhauttaa.

Alkuaikoina tein kaverin luona, ja silloin oli kaikki glukoosit, kreatiinit, maltot ja protskut. Homma toimi ja kehitystä tuli. Sitten 1,5 vuotta sitten kesälomalla oli aikaa käydä ihan salilla, ja homma tuntui kivalta ja kehitystä tuli. Sitten tuli syksy. Loppui aika, tuli syysmasennus, sairastuin (juuri kesän aikana saamani lihat ja voimat lähti suureksi osaksi pois, ja bulkin rasvaa jäi) ja kaikki tämä johti totaaliseen vittuuntumiseen. Koko kesän tehnyt hulluna töitä, ja sitten tulee tauti ja vie kaiken, paitsi jättää rasvat jäljelle. ---> entistä suurempi masennus ja homma jäi siihen. Protskut myin kaverille ja se siitä.

Sitten viime tammikuun aikoihin yritin uudestaan. Aloitin taas autotallissa, koska aikaa ei ollut. Tulokset oli hetken aikaa paikoillaa, mutta lähtivät sitten nousuun. Lopulta olin jo melkein aikaisemmalla tasolla, mutta sitten se vain jäi.

Nyt tilanne on se, että koko on melkein sama kuin silloin joskus, mutta voimaa ei ole nimeksikään. Ja se vasta ottaakin päähän. Nopeaa sen saisi takaisin, mutta ei vaan jotenkin enään huvita. Ja muutenkin kevään kirjoitukset lähestyy, joten aikaa ei ole. Samoin keväällä on pääsykokeet, ja ne ovat pääprioriteettini nro 1.

Siinä se.

.p.s. Innottomuutta lisää se, että jalat eivät kasva ollenkaan. Lantiosta ylöspäin kehitystä kyllä tapahtuisi, mutta jaloille ei ikinä tapahtunut juuri mitään.

Älä turhaan asiaa mieti. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei. Vedät henkee, annat aikaa ja varmaan löydät itsesi salilta vielä joku päivä. :thumbs:

Ja vaikka et löytäisikään, niin entä sitten. Kyllä elämässä on muutakin.

"Saitko lihaksesi hitaasti vai nopeasti?" Mitkä???

Sanoinko minä niin?

Ja koska en punttia enään harrasta, ja sekös teitä ottaa päähän, niin taidan jättää tämän Pakkotoisto.comin lukemisen kokonaan pois. Mitäs minä aikaani tuhlaamaan.

3 hurraa huutoa Anden poistumiselle: :worship: :worship: :worship:

No, toi mene sinne salille ja treenaa, oli vaan läppä:rolleyes:, ei tää nyt noin vakavaa ole.

Siinä se.

Vaatiihan tämä homma panostusta mutta tohon jalkojenkin kasvuun löytyy kikat, jos löytyy intoa.
Into treenaukseen pysyy ainostaan siten, että tulee vaihtelu silloin tällöin, tarkoituksella tai vahingossa.
Jos treenaat jollain samalla ohjelmalla esim. vuoden putkeen niin kyllä se on aika kovaa päälle.

Kokeile jotain uutta ohjelmaa ilman etukäteen miettimisiä.
esim. tossa alla threadissa http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=12616
ylä ja alakroppa(kädet superina) 2 kertaa viikossa ohjelmaa, sitten kun saat motivaation taas päälle :thumbs:.
Mikään ohjelma tuskin toimii jos treenaaminen ei tunnu hyvältä=itselleen sopivalta.
Esim. hd tyyliin jalkojen treenaaminen on ehkä vittumaisinta mitä salilla voi tehdä, vaikka treeni olisi vain kerran viikossa...

edit: tossa on yksi motivaatiota antava sivusto: http://www.davedraper.com/mag-article-arm-forum.html

1. Se vaatii kuitenkin aika paljon aikaa ja panostusta(esim. oikea ruoka, salilla olo, aerobiset jne)..

2. Tulokset ...lähtivät sitten nousuun. ... melkein aikaisemmalla tasolla...
Nopeaa sen saisi takaisin...

1. Nyt minua alkoi arveluttamaan, että harrastanko minä tätä lajia, jota harrastan? Syön mitä sattuu, treenaan milloin haluan, aerobiset ei kiinnosta. Eli mikä on se raja, jolloin vielä harrastaa harrastamaansa harrastusta? :)

2. Joo lopeta vaan, ei kannata jatkaa. Eihän tuosta mitään tule:thumbs:

Kiitos. Nyt on motivaatio vähän nousussa. Voisin käydä autotallissa kokeilemassa, kunhan parannun tämän syksyn taudista.

Mikäs sen mukavempaa, kuin huomata, että kehitystä on tapahtunut, mutta kehitys vaatii aikaa ja motivaatiota. Molempia on aika vähän. Tosin motivaatio on nyt hiukan noussut, ja aikaa voisi saada järjestettyä. Edes sinne autotalliin, jos ei ihan punttisalille asti.

Kiitoksia vaan kannustuksesta, kattellaan mitä tästä tulee.

.p.s. Sori, että sotkin tämän threadin offtopic vuodatuksellani.

Ande: Miten sulla on aikaa lukea pakkista, muttei treenata?
Teet sää koulun jälkeen 8 tunnnin työpäiviä, vai miten se niin kiireistä on. Pitää aika fakiirin omaisesti järjestää elämänsä, ettei "kerkiä" kolmea kertaa viikossa käydä kolmea varttia pumppaamassa. Eri homma sitten jos ei raskaalta työltä tai muilta harrastuksiltaan vain jaksa treenata.

Mitkä lihakset? :lol2:

Lähtökohdat olivat 182cm ja armeijasta reserviin siirtyessä painoa huimat 69kg.
Muutaman vuoden päästä tuosta oli paino parhaimmillaan n.109kg ja ihraa ei ollut liiaksi.
Senjälkeen ollut loukkaantumisia/muita taukoja, eli ylä-ja alamäkiä tasaisesti ja motivaatiokin ollut vähän hakusessa.
Nyt on taas karmea draivi päällä, katsotaan mitä peilistä kurkkaa kun kevät koittaa.

Tuloksista en ole enää niin kovin kiinnostunut, jos saisi vihdoin ja viimein sen 300 maasta, niin siinä olisi mulle tarpeeksi.

Originally posted by Tume
Ande: Miten sulla on aikaa lukea pakkista, muttei treenata?
Teet sää koulun jälkeen 8 tunnnin työpäiviä, vai miten se niin kiireistä on. Pitää aika fakiirin omaisesti järjestää elämänsä, ettei "kerkiä" kolmea kertaa viikossa käydä kolmea varttia pumppaamassa. Eri homma sitten jos ei raskaalta työltä tai muilta harrastuksiltaan vain jaksa treenata.

Kiire. Matkat, reeni, suihkuttelu jne.

Muutenkin elämä aika hektistä...

Ja siinä ei kauaa mee, että kattoo yleisen keskustelun uudet mielenkiintoiset viestit ja kuvat osion uudet kuvat.

Jaa a..reilun 7vuoden treenauksen jälkeen niitä rupesi ilmaantumaan...alussa tuli kyllä treenattua liian kovaa tahtia varsinkin aloitus vuosi..jotain osviittaa antaa se että aloittaessa penkkitulos oli 55kg ja reilun puolen vuoden päästä 107,5...tuli treenattua koulun välitunneillakin..:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom