Originally posted by Ande
Mä yritin tasan vuosi sitten palata tämän harrastuksen pariin, mutta ei onnistunut. Se vaatii kuitenkin aika paljon aikaa ja panostusta(esim. oikea ruoka, salilla olo, aerobiset jne), että mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa.
Tai juuri ja juuri olisi aikaa sillointällöin autotallissa käydä tekemässä sellaisella väkkyrällä, mutta salille en enään ehdi. Ja sekös minua turhauttaa.
Alkuaikoina tein kaverin luona, ja silloin oli kaikki glukoosit, kreatiinit, maltot ja protskut. Homma toimi ja kehitystä tuli. Sitten 1,5 vuotta sitten kesälomalla oli aikaa käydä ihan salilla, ja homma tuntui kivalta ja kehitystä tuli. Sitten tuli syksy. Loppui aika, tuli syysmasennus, sairastuin (juuri kesän aikana saamani lihat ja voimat lähti suureksi osaksi pois, ja bulkin rasvaa jäi) ja kaikki tämä johti totaaliseen vittuuntumiseen. Koko kesän tehnyt hulluna töitä, ja sitten tulee tauti ja vie kaiken, paitsi jättää rasvat jäljelle. ---> entistä suurempi masennus ja homma jäi siihen. Protskut myin kaverille ja se siitä.
Sitten viime tammikuun aikoihin yritin uudestaan. Aloitin taas autotallissa, koska aikaa ei ollut. Tulokset oli hetken aikaa paikoillaa, mutta lähtivät sitten nousuun. Lopulta olin jo melkein aikaisemmalla tasolla, mutta sitten se vain jäi.
Nyt tilanne on se, että koko on melkein sama kuin silloin joskus, mutta voimaa ei ole nimeksikään. Ja se vasta ottaakin päähän. Nopeaa sen saisi takaisin, mutta ei vaan jotenkin enään huvita. Ja muutenkin kevään kirjoitukset lähestyy, joten aikaa ei ole. Samoin keväällä on pääsykokeet, ja ne ovat pääprioriteettini nro 1.
Siinä se.
.p.s. Innottomuutta lisää se, että jalat eivät kasva ollenkaan. Lantiosta ylöspäin kehitystä kyllä tapahtuisi, mutta jaloille ei ikinä tapahtunut juuri mitään.
.p.p.s. Hyvää isänpäivää isille.