- Ikä
- 45
Originally posted by Tomi
Tuolle treenityylille, jossa jatketaan samaa lihasryhmää heti sarjan perään jollakin toisella liikkeellä, oli joku oma typerä nimensä.
Olisiko se ollut "jättiläissarja"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Tuolle treenityylille, jossa jatketaan samaa lihasryhmää heti sarjan perään jollakin toisella liikkeellä, oli joku oma typerä nimensä.
Originally posted by Johnnyboy
Olisiko se ollut "jättiläissarja"?
Originally posted by Hulkki
Voi hyvä ...
Kuinka tämä sama väärinkäsitys voi toistua tälläkin palstalla parin kuukauden välein, vaikka etukäteisväsytyksen perusidean tajuaminen ei edellytä mitään muuta kuin vanhaa kunnon maalaisjärkeä.
Taidan olla aika ...Vähän nolottaa... Olen pari kuukautta hiljaa taustalla...
Ei tässä ole kysymys siitä mitä on etukäteisväsytys vaan mitä sillä saavutetaan. Tuo väärinkäsitys, joka usein päätänsä Pakkotoistollakin nostaa, on että kun tehdään ensin eristävä liike vaikka ojentajille ottaa se toisena tehtävä pääliike eli penkkipunnerrus jotenkin paremmin rintaan kun avustava lihas on etukäteisväsytetty (tai jotain?).Originally posted by Keisari
Eiköhän nämä kaikki ole etukäteisväsytystä? Vai onko tämä terminologia kiveen kirjoitettuna Pariisissa heti sen metrin mitan vieressä?
Ei tossa mitään noloa ole, tavallinen väärinkäsitys vain josta mä satuin ottamaan tavalliseen tapaani pultit koska olen melko paljon olosuhteiden pakosta tuota etukäteisväsytystä käytännössä (ja teoriassa) testaillut.Originally posted by possu
Taidan olla aika ...Vähän nolottaa... Olen pari kuukautta hiljaa taustalla...