Sairastelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja folke
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
folke sanoi:
Mites porukalla on mennyt? Onko ollut sairastelua?

Joo tuossa helmi-maaliskuun aikana sairastin samanaikaisesti sekä angiinan että mononukleoosin eli pusutaudin :( Reenitaukoo tuli yli 2kk ja olin melkein viikon syömättä kurkun turvotuksen ja hirveän kivun vuoksi. oli kyllä ihan hirveä tauti mutta onneksi tulee vaan kerran elämässä. toivottavasti.
Tulokset tuli alas että kohisi ja samoin kävi myös painon! mutta kyllä ne nopeasti onneksi takaisin tulivat :)

kipeenä ollu viimiset puolvuotta melkei jatkuvasti ja päällä kokoaja pieni flunssa joka pahenee kuumeeks aina kuukauden välein =( dieetillä oon ja saan kyl kaloreita sen päälle 2000 mutta tiä sitte vissi vaatis enemmä

Nyt alkaa kyllä homma menemään jo aikamoiseks anustanssiks. Syöminen on lähes mahdotonta ja puhekaan ei oikein luista. Lääkärireissu tästä tuli taas. Mitäköhän ne siellä ajattelee, kun sama nuori jannu ramppaa siellä paikat perseellään joka kuukausi. Joku muutos tähän on nyt saatava. Vinkkejä otetaan edelleen tähän suuntaan kiitollisesti!

Kohtalotovereita näyttää löytyvän täältä pilvinpimein... Eli itekin oon ollut flunssassa vähän väliä tämän kevään aikana ja tälläkin hetkellä on pieni flunssa päällä (ollut jo 2 viikkoa, mutta nyt alkaa helpottaa. Tosin treenitaukoa on joutunut taas pitämään). Kaiken järjen mukaan vastustuskykykin pitäis olla parempi nykyään kun treenaa ja syö kunnolla, mutta oon nyt ollut kipeempi kuin moneen edelliseen vuoteen :/ Huomenna olis taas tarkoitus mennä salille, mut vähän pelottaa että salin jälkeen taas kuume nousee...

Sama homma täällä.. No talvi meni kyllä yllättävän vähillä sairasteluilla, mutta heti ku alko ilmat lämpeneen niin flunssahan se tuli ja kuumeessa ja kamalassa räkätaudissa meni eka viikko ja nyt on jo 3 viikkoa yhteensä ollut kovaa yskää ja limaisuutta. Iltaisin ääni meni ihan käheäksi ja hyvä jos sai puhuttua mitään. Sama juttu aamulla.
Ei tunnu menevän kokonaan pois tämä tauti. Nyt vasta uskaltauduin reenaileen.. Ite luulin huomaavani, että ku popsin nuo vitamiinit niin taudit pysy loitolla paremmin..

Pitäisi mennä tohtorille, josko on jotain allergiaa.. kun tukkoisuusl, limaisuus ja yskä jatkuu vaan kokoajan.

Jossain tutkimuksessa tuli ilmi, että tuo auringonhattu-uute ei vaikuta tippaakaan flunssaan, tiedä sitten.. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom