Sairastelu

Nyt on ollu 3 kertaa angiina 2kk sisään :eek:
Torstaina on puhelinkeskustelu lääkärin kans, toivottavasti se keksii jotai muuta ku antibioottei, koska en jaksa niit enää.
Laskee jotenki motivaatioo treenaa ku ensin on reilut puol vuotta välilevy paskana ja sitte pari kuukautta angiinas.. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Re: Sairastelu

Originally posted by ironchef
Toi ei kyllä päde meikäläiseen. Kokoajan kaivan nenää, silmiä ja korvia ja raavin palleja sekä pistän sormia suuhun enkä vaan tule kipeeksi! Kai toi sairastaminen on niin yksilöllistä loppupeleissä. jos mä vertaan omia elämäntapojani kavereitteni vastaaviin (kaverit kipeenä joka toinen kuukausi) niin liikunta, uni, ruoka, säännöllinen elämä ja helvetillinen positiivisuus vois olla sellasia erottavia tekijöitä. Noiden kaikkien yhteisvaikutuksesta mä en varmaan vaan yksinkertaisesti tuu kipeeksi. kyllä on kummallista!

Mä olen tosi pessimisti, nukun surkeasti, syön suht huonosti ja harrastan liikaa liikuntaa. Tosin en tupakoi, en juo kahvia enkä teetä enkä käytä alkoholia juuri lainkaan..

Vuosi sitten oli PIIIIITKÄSTÄ aikaa mahatauti ja viime flunssaa en edes muista, on siitä kai pari vuotta..

A-viruksen olen saanut kerran elämässäni ja se oli joskus lukiossa muistaakseni eli joku 5 vuotta sitten.

Sen sijaan perusvaivoja löytyy. On allergia, unihäiriö, huono mieliala, refluksitauti + muita mahavaivoja, kuiva iho ja huono näkö. No tossa alkuun :)

EDIT: jos pitäisi jotain veikkailla niin se, kun on jatkuvasti tekemisissä eri ihmisten kanssa voisi vaikuttaa, kun on jatkuvasti niin erilaisia bakteereita ilmassa..

:rolleyes:

Originally posted by ironchef
Hyvin hyvin hyvin harvoin kipeenä. Ehkä kuumetta kerran/kolmessa vuodessa. Ja tietty tuun heti nyt kipeeksi kun menin sanomaan. Kipeenä oleminen on :kakka: hommaa.

Mulle kävi just noin. Eilen ei ollu mitään muuta kun pientä nenän niistelyä. Aamulla meinasin kuolla. Oli nimittäin niin v*tun kipeä kurkku. Ja nyt vuotaa nenä tuplasti enemmän. Piti mennä eilen kehumaan.

Originally posted by MissFlightattendant

Muutamana jouluna olen jo joutunut jättämään niin ihanan kauniin ja tunnelmallisen, yöllisen joulukirkon väliin tuon pahaisen taudin takia..

:offtopic:

:kakka:

:offtopic:

Ainoa pöpö mikä mua on kiusannut viimeisinä ties kuin monena vuotena A-virus, joka iskee kerran talvessa. 40 astetta kuumetta ja melkein aina viikon sairaana ja joka kerta laihtuu perkele sen >5kg. Just viime tiistaina se iski taas, mutta pääsin sentään irti siitä, mutta se jätti mulle yskän :curs:

EDIT: TYPO

Lomat olen ollut tänä vuonna lähes joka kerta kipeänä (osan lomasta ainakin).
Toukokuussa oli flunssaa ja yli kuukauden pahaa yskää (yskänlääkettä tuli otettua silloin tällöin),
Lokakuussa oli paha 2 päivän flunssa (??).
Tällä hetkellä aika paha flunssa päällä. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom