Sairastaminen kisadieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yhtä#Hauista sanoi:
Ja siellä takahuoneessa sitten EI PIDÄ katella muiden kuntoja ja laittaa porukkaa sijajärjestykseen mielessään! :arvi: vaan keskittyä omaan juttuunsa ja auttaa muita sekä heittää läppää, ei siis vertailla kuntoja ja lihoja ja biksuja ja kampauksia:)

Just näin! Eli kakkihan me mennään sinne enemmän tai vähemmän huippukunnossa ja ollaan parhaamme tehty. Tuomarit sitten päättää, kuka on kovin joukossa. Hyvällä fiiliksellä vaan matkaan, eikä mitään huolia menestyksestä tai muustakaan. Päivästä tulee pitkä, ja vain hyvällä mielellä sen jaksaa vetää loppuun asti. :whip:
Sen jälkeen sitten :kippis1: !!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kaiken kaikkiaan kisat eivät ole mitään älyttömän suurta glamouria ja loistetta ja ne menevät ohi aika nopeasti. Kierrokset rullaavat ja paljoa ei ehdi, kun vaihtaa asuja ja keskittyä seuraavaan rundiin. Useasti on tullut oikein jälkeenpäin ihmeteltyä, kuinka nopeasti kaikki menee. Lavan takana suurin osa keskittyy omaan suoritukseen. Jokaisellla on oma tapansa keskittyä. Monella se on juuri hiljentyminen omaan rauhaan. Sitten kun kisat on ohi, aika nopeasti jokainen lähtee omille teilleen.

Pinja sanoi:
kaiken kaikkiaan kisat eivät ole mitään älyttömän suurta glamouria ja loistetta ja ne menevät ohi aika nopeasti. Kierrokset rullaavat ja paljoa ei ehdi, kun vaihtaa asuja ja keskittyä seuraavaan rundiin. Useasti on tullut oikein jälkeenpäin ihmeteltyä, kuinka nopeasti kaikki menee. Lavan takana suurin osa keskittyy omaan suoritukseen. Jokaisellla on oma tapansa keskittyä. Monella se on juuri hiljentyminen omaan rauhaan. Sitten kun kisat on ohi, aika nopeasti jokainen lähtee omille teilleen.

Kiitos Pinja, kun luit minun ajatukseni! Eipä tarvinnut rueta runoilemaan :D

Itse henk.koht tykkään olla omissa oloissani ja keskittyä itse suoritukseen. Kuullokkeet korvilla tulee maattua patjalla. Vaikka olenkin erittäin ekstrovertti luonteeltani näin normaalielämässä, niin tämän threadin juttujen mukaan minua varmastikin pidettäisiin/pidetään ihan moukkana, introverttina lavan takana :D

Tottakai mielelläni autan muita kilpailijoita, jos minulta pyydetään apua tai huomaan jonkun tarvitsevan apua. Tarvitsen itsekin apua bikinien liimailuun, mutta muut asiat hoituvatkin sitten ihan omasta takaa. Tykkään myös olla takahuoneessa ihan yksin eli en ole koskaan edes kaivannut huoltajaa matkaan (veikkaan että mun huoltajalla vois olla aika tylsää, kun mä vaan kuuntelisin musiikkia ja ennen vaparia kävisin riehumassa jossain käytävillä ja taas takaisin lepäämään ja musaa kuuntelemaan).

Tarkoitan siis ettei kannata olettaa että kaikki kilpailivat ovat siellä takahuoneessa hirmu sosiaalisia ihmisiä! Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että he olisivat ylpeitä tai jtn muuta...

Palkintojen jaon jälkeen takahuone ja Kultsakin tyhjentyy alta aikayksikön, sillä päivä on ollut pitkä itsekullekin. Seurustella ehtii sitten myöhemmin illalla hyvän ruoan merkeissä. :kippis1:

Kuckeliskuu tiältäkin!

Palatakseni threadin alkuperäiseen ajatukseen...ei ny onneks varsinaista sairastamista täällä ole, mut on kyllä aika sairaan sumuinen olotila ollu vimoset pari pvää. Voi huhhuh, on tää niin tätä! Näössä on jotain vikaa, ku ihme sumenemista on kymmeniä kertoja päivässä (tuskin liityy näköön, aivot ne kait vaan huutaa leipää). Päätä särkee. Töissä kun pitkän päivän henkisesti tsemppaa, ni kotona lösähtää aivan totaalisesti. Välillä yllättää ittensä istumasta tuijjottelemassa vaikka huonekasvia, ja kuolaa on OIKEESTI valunu paidalle. Pre-treeni-päikkärit ei oikein onnistu, ku on tuhat asiaa mielessä ja sydän hakkaa ku miettii et muistanksmä kaiken sovitun ohjelman hieronnoista koemeikkeihin ja asusovituksiin. Nii, ja toi muisti..kiva ku PÄIVÄT menee sekaisin! Elän milloin missäkin kohtaa vkoa. Treeneissä on ollu pakko nöyrtyä aika satujumpan (:) ) tasolle. Ko ei jaksa ni ei. Vaan elämä on!
PS. Oikoluin ja korjasin tän pajatuksen ennen lähettämistä. Kirj.virheiden määrä: :jahas: Yrittäkää ny ees nakkisormet jaksaa.

Täyty kaivaa tämä threadi esille, kun iski tuo pirun flunssa näin viime metreillä :curs: Löytyykö kohtalotovereita? Tiistaina alkoi kurkkua aristaa ja nyt veti myös nenän tukkoon. Kuume ei mulla nouse kovin helpolla. Olo vaan on entistä väsyneempi ja tokkuraisempi. Löytyiskö hyviä neuvoja toipumiseen? Aamulenkin jätin tänään suosiolla väliin ja eipä taida salillekaan viitsiä lähteä. Huomisesta en tiedä. Järki sanoo, että pitäis levätä, mutta tuntuu, ettei olis varaa jättää yhtään treeniä väliin...

Täyty kaivaa tämä threadi esille, kun iski tuo pirun flunssa näin viime metreillä :curs: Löytyykö kohtalotovereita? Tiistaina alkoi kurkkua aristaa ja nyt veti myös nenän tukkoon. Kuume ei mulla nouse kovin helpolla. Olo vaan on entistä väsyneempi ja tokkuraisempi. Löytyiskö hyviä neuvoja toipumiseen? Aamulenkin jätin tänään suosiolla väliin ja eipä taida salillekaan viitsiä lähteä. Huomisesta en tiedä. Järki sanoo, että pitäis levätä, mutta tuntuu, ettei olis varaa jättää yhtään treeniä väliin...

Tsemiä Aivi:) ! Lepoa suosittelisin nyt vaan, parempi ottaa täyslepoa hetki kuin että tauti iskee vielä voimakkaammin..
Itselläkin tuli flunssa ja kuume viime viikolla, mutta ei sitä pidä ottaa maailmanloppuna. Ja aika monella kisoihin valmistautuvalla tiedän olevan flunssa juuri päällä paraikaa. Eli ainakin monet on sun kanssa samassa veneessä. :thumbs:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom