Sairastaminen kisadieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kyllä kai aika monella on sellanen fiilis, että ehtiiköhän tässä kuntoon vai nou...Mulla ainakin. Paino on jumissa ja sekös harmittaa! Täytyy tietty muistaa, että kokoajan ei voi, eikä saa, vetää ns. sata lasissa. Levätäkin täytyy. Liikaa jos yrittää, niin voi helpommin sairastua ja loukkaantua, ja niinku mulla; paino jumittaa. Stressi ei ole koskaan hyvästä, eikä ainakaan edesauta rasvan palamista tai kropan palautumista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juu en minäkään pysty toteuttamaan kaikkea just niinkun haluaisin, ja etenkään sillä teholla millä haluaisin. Mulla on tämä grande probleemen insomniac ja se on kussut niin monta treeniä että en ole edes jaksanut laskea niitä. Kroppaa vaan on kuunneltava, niin kliseiseltä kun se kuulostaakin, ja yliväsyneenä on aivan turha lähteä sinne salille itseään kiusaamaan. Se vaan näkyy ja tulee näkymään kunnossa, jonka uskoisin olevan huomattavasti kovempi ja näyttävämpi jos saisin nukuttua hyvin edes muutamana yönä viikossa. Offikaudella tämä ongelma on paljon pienempi.

Mielikin siis pysyisi varmaan paremmin koossa virkeenä ja levänneenä enkä olis aina kun persiiseen ammuttu karhu:D Tosin en pura kiukkuani kehenkään ihmiseen koska siitä ei oo mitään hyötyä vaan päinvastoin. Toiset kilpailijat ja treenaajat on omalla läsnäolollaan ja seurallaan aina potkineet eteenpäin ja lisänneet motivaatiota.:)

"Kipuilua" on pään lisäks ilmenny alaselässä, nyt etenki rasvan vaan vähetessä si-nivelet ja ristiselkä huutavat jatkuvasti hoosiannaa. Samoin etupuolella vastaavilla "leveyspiireillä", eli alavatsassa on ollu ilkeitä tuntemuksia. Nyt oon koittanu pitää huolta noista tärkeistä syvistä vatsalihaksista ja selän ojentajista.

Ja kaiken kaikkiaan, jos pystyy välillä irrottautumaan arjesta ja ottamaan rennosti,niin se on jo paljon eteenpäin:) sekä kropalle että päälle.

Mä olen ollut taas koko viikon flunssassa eli eipä tullut lenkkejä eikä treenejä tälle viikolle. Ruokavalio on onneksi sen verran tiukka, että paino putois varmaan ilman liikuntaakin... eri asia sitten mistä. Jotain pientä eroa on havaittavissa joka viikko, mutta kyllähän sitä väkisinkin miettii ehtiikö kuntoon vai ei. Varsinkin kun näitä flunssia näköjään ehtii mun dieetille kasaantumaan enemmän kuin meille kaikille pitäis kasaantua yhteensä. :jahas:

Tässä vaiheessa kuitenkin ainakin mun oloa huojentaa se ajatus, että kun valmentajan kanssa se vuorovaikutussuhde on toimiva, niin uskallan luottaa että hän tietää mitä muutoksia on tehtävä että homma pelaa taas. Tähän asti saamani neuvot ovat oikeastaan aina toimineet, joten miksipä en uskoisi niiden toimivan jatkossakin. Ei auta kuin painaa vaan, mutta terveyden ehdoilla silti. Yksikään kisa ei voi olla niin tärkeä, että oman terveytensä takia vetäis itsensä totaalisesti piippuun. Siitä toipumiseen voi muuten mennä paljon pidempään kuin mitä menisi odotellessa niitä seuraavia kisoja. Vai mitä olette mieltä?

No niin tytsyt! Viimesiä viikkoja viedään. Vähiin käy ennen kuin loppuu... Mutta mitenkäs on muuten edistynyt? Onko tullut vastoinkäymisiä/loukkaantumisia/sairasteluita? Vai ollaanko vältytty pahalta?

Mä oon kohtuu hyvin ihan perinteisiltä flunssilta ja kuumeiluilta (muutamaa hassua kuumepäivää lukuunottamatta) välttynyt. Mutta sitten niitä loukkaantumisia ja paikkojen paukkumisia onkin sit senkin edestä ollut :wall:.

Vaikka ite sanonkin, ni kohtuu ok-duunia tässä on tehty, kun viäkin eteenpäin painetaan lava ja kisavalot silmissä kiiluen. Että ei tätä mimmiä ainakaan, ihan hevillä kyllä kaadeta. Kun jotain päätän, ja tosiaankin haluan toteuttaa sen ni aika kovapäinen osaan olla :evil:, joskus ehkä jopa "tyhmänrohkeakin". Mutta tosiaan, mimmit, mikä fiilis? Onko pää kestänyt? Entä kroppa? Kuinka rankkana ootte muuten kokenut dieetin?

Täällä on sairastelut historiaa, ja mennään tuhatta ja sataa! Kunto edistyy näköjään ketolle siirtymisen johdosta nyt ihan huomattavasti ja olo on enemmän kuin hyvä. Itse asiassa toivon melkein että tämä dieetti ei loppuis ikinä. :D Mun on NIIIIN hyvä olla just nyt, että ei paremmasta väliä. Aerobiset maistuu, tuntuu hauskalta ja treeni kulkee niin mielettömän hyvin. Voimatasot on edelleen nousseet ja tsemppi on hirmuinen. Joka treenissä peilistä tuijottaa vastaan hitusen timmimpi, lähemmäs päämäärää edennyt jumppamurmeli! Jotenkin hirmu palkitsevaa huomata, että minustahan on tähän... vaikka tämä touhu nyt ei aivan täsmälleen niin ole edennyt kuin työmäärän puolesta olisin olettanut. Tiedän kuitenkin että oon tehnyt kaiken just niinkuin pitää, ja jos jotain on mennyt pieleen niin se ei ainakaan ole ollut siitä kiinni että itse oisin tehnyt jotain väärin. Joka tapauksessa... musta tuntuu välillä että mä viikko viikolta hymyilen vaan enemmän - millonkahan mulla ratkeaa naama? :lol2:

Ok, olihan tuossa vähän romahdustakin - mutta kun se ei kestänyt muutamaa tuntia pidempään niin siitä ei sen enempää.

fitnesspimu sanoi:
Pulla on onnenpoika!!! :kippis1:

Toudellakin.
Mä oon ainakin tässä vaiheessa ihan parisuhde-bitch. En tahallani tietenkään, mut ärsytyskynnystä ei kannata hehheh-mielessä testailla yhtään (Terkkujaaa :haart: )

Parisuhteen aurinko, minä!! Jep jep... Kyllä sen verran nyppii tää kitkuttelu, että mieskin kärsii siinä sivussa. En mä kiukussani ketään provosoi, mutt auta armias jos mua hätistellään! Sillon on ilo kaukana. Ja rakkautta teidänkin perheeseen vaan, FitCat :haart:

Rakkautta vaan kaikille teille, piis änd laav :love: ja jaksamista viimeisille viikoille.

Mäkin auon Leelille päätäni mutta pyydän sitten samantien anteeksi ja muistutan sitä siitä kuinka rakas se mulle on ja outo mies kun jaksaa tämmöistä pihtaavaa ja kiukkusta narttua katella:D Olen kyllä luvannut että sitten kun sillä on oma dietti loppusuoralla niin EI ole pakko olla hangonkeksi mikä Leeli yleensä on :haart: Ilman Leeliä oisin kyllä jaksanut huomattavasti huonommin, kelle muka oisin voinu soittaa keskellä yötä tai kysyä josko voisi viedä lekuriin kun hengitys vinkuu (äsken sain sitten astmadiagnoosin:()
Onneks miekkosella ollut nyt itsellä helpompi vaihe elämässä niin en ole kuormittanut sitä liikaa. Ei ole kuitenkaan tarkotus tehä toisen elämästä helvettiä. No kun perusasiat on kunnossa niin kaiken se kestää ja kaiken se kärsii:haart:

Mutta tuota Kaisa-siskosen energiaa minäkin äimänä ihmettelen ja kovasti kunnioitan. Olet aika sankaritar :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katos perkele! Yritti tossa sit änkeä jotain :urjo:taudin tynkää. Meni yks yö tossa pönttöä halaillessa. Oli vuoronperään kuuma ja kylmä, oksetti, heikotti ja oli kyl tosi kaamee olo. Sit kun olin tarpeeks oksennellut ja sain vihdion unen päästä kii... ni aamulla herätessä yllätyksekseni olo oli täysin normaali.

Kuulostelin siinä sitten sitä hetken, ja päätin lähteä vaan aamulenkille, et eiköhän se roppa ilmottele jos on pöpö päässy sittenkin iskemään.. mut EI! Loistavaa! Ei se immuniteettijärjestelmä kai ihan down ole, kun selvästikin joku oli yrittämässä päälle vaan ei onnistunut murtamaan "puolustusta".

Vai ööh, onko muilla mimmeillä ollut moista/jotain ton tyylistä? Et oisko sittenkin ollut vaan jotain dieetin ikävämpiä puolia? :eek:. Tota tautia tuli ekaks epäiltyä, kun sitä on ni perkeleesti ollut nyt liikkeellä, mm. jätkäfrendi sitä sairasteli ja kovasti pelkäsin et jos sittenkin olin saanut sen siltä. Itämisajasta kun ei ollut mitään hajua kummallakaan.

Oli miten oli, ni aika hiton tyytyväinen olo on että terveenä viä tässä porskutellaan. Ja painokin tippuu viä (hiiiiitaasti, mutta kuitenkin)! :). Tän olis voinu pistää tonne ilostuttaa-threadiinkin, saa nähdä ehkä pistänkin viä.. jos intoudun.

Hitto. Nyt pitäis repiä loppu täkyllä ja voimat aivan pois...selvis että hemoglobiini tasan 100. Satasella loppuun. Rikki.

Shei sanoi:
Hitto. Nyt pitäis repiä loppu täkyllä ja voimat aivan pois...selvis että hemoglobiini tasan 100. Satasella loppuun. Rikki.

Mulla 108, alotin rautakuurin pari viikkoa sitten. Nyt retaferia satasella ja äkkiä!!:whip: Voimia siskokulta:love: eio ekstra poweria täälläkään mutta eteenpäin menemmä ja kohta se helpottaa! Kultsalla nähdään:)

Zone-sarja -42%
Huh huh! Oli kyllä vuosisadan - tai no ainakin dieetin - eittämättä paskin (kirjaimellisesti... paskatauti kun iski) tuo viime viikko! :curs: Mutta ehkäpä elimistö on niin fiksu, että tuollainen sairastelu ja laakereillaan muutaman päivän lepäily tuli vähän niinkun pakkorakoon. Nyt tuntuu siltä, että varmasti jaksaa painaa täysiä loppuun asti! :rock: Tsemppiä hitosti kaikille mimmeille viime metreille, vedetään ittemme sellaseen kuntoon, että eivät voi katsomossa kun ihmetellä ihastuksesta! :lol2:

Emmah sanoi:
Huh huh! Oli kyllä vuosisadan - tai no ainakin dieetin - eittämättä paskin (kirjaimellisesti... paskatauti kun iski) tuo viime viikko! ...
Voi hitto! Olitko sä todella sit koko viikon kipeä? Mä oon paahtanu niin pää punaisena ympäriinsä, että vaikka olit joka päivä mielessä ja piti soittaakin ja kysellä kuulumisia, niin enpähän saanut aikaiseksi missään välissä. Toivottavasti nyt oot kunnossa ja voit vetää viimeiset viikot kaksi sataa lasissa!
huggy.gif

Muistakaa että EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON! Mä jaksan uskoa, että nämä vastoinkäymiset, mitä nyt kenenkin dieetillä on ollut, on tapahtuneet syystä... ja kun kukaan ei kerta vielä henkeään ole heittänyt, niin eivätköhän ne vaan ole vahvistaneet sitten itse kutakin. Ja ihan mitä hyvänsä tässä tapahtuiskin vaikka viimeisten viikkojen aikana, niin on hyvä pitää mielessä että aika ei koskaan lopu kesken. Jos kroppa sekoaa ja terveys on vaakalaudalla, niin kyllä minusta kehon pitää mennä kisaamisen edelle vaikka kuinka olis tehty töitä. En siis viitannut tällä Emmaan, vaan jaarittelen ihan yleisesti.

Iso jaksamishali kaikille ja tästähän vedetään loppuun saakka ihan täysillä. Toivottavasti lavan takana on hyvä henki ja kaikki voidaan tsempata toisiamme... koska loppujen lopuksi jokainen kilpailee vain ja ainoastaan itseään vastaan.
grouphug.gif

Faidra sanoi:
Voi hitto! Olitko sä todella sit koko viikon kipeä? Mä oon paahtanu niin pää punaisena ympäriinsä, että vaikka olit joka päivä mielessä ja piti soittaakin ja kysellä kuulumisia, niin enpähän saanut aikaiseksi missään välissä. Toivottavasti nyt oot kunnossa ja voit vetää viimeiset viikot kaksi sataa lasissa!
No kun maanantai-illasta lauantai-iltaan löi kroppa oikeestaan kaiken safkan läpi, niin alko olla vähän usko koetuksella... voin sanoa, että sunnuntain tankkaus tuli TODELLA tarpeeseen! Ja kyllähän sä soittelitkin, mutta meitsi ei puolikuolleena yksinkertaisesti vaan jaksanut vastata :D

Faidra sanoi:
...
Muistakaa että EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON! Mä jaksan uskoa, että nämä vastoinkäymiset, mitä nyt kenenkin dieetillä on ollut, on tapahtuneet syystä... ja kun kukaan ei kerta vielä henkeään ole heittänyt, niin eivätköhän ne vaan ole vahvistaneet sitten itse kutakin.

Viisaita sanoja siskoseni. Ja täytyy sanoo että uskon itekin tähän täysin! Ainakin on semmonen fiilis et perkele kun mä näistä oon selvitynyt voittajana, ni eihän mua mikään estä (jeah right, ja Titanickin oli uppoamaton :rolleyes: ). Mutta tosiaan täällä on aivan mahtava fiilis ja se fiilis jaksaa kantaa toivottavasti aina loppuun asti. Kummsti se fiilis on parantunut tässä matkan varrella, vaikka vois luulla toisinpäin kun kalorit hupenee ja reenit on rankkoja.

Ei tähän voi kai muuta todeta kun Mimmit! Me ollaan rautaa! :rock:

Faidra sanoi:
Ja ihan mitä hyvänsä tässä tapahtuiskin vaikka viimeisten viikkojen aikana, niin on hyvä pitää mielessä että aika ei koskaan lopu kesken. Jos kroppa sekoaa ja terveys on vaakalaudalla, niin kyllä minusta kehon pitää mennä kisaamisen edelle vaikka kuinka olis tehty töitä.

Amen. Jos kroppa/pää huutaa, ni siihenkin on syy ja sitä kannattaa kuunnella ettei tuu viä isompi pipi. Mutta toivotaan, että kellekään ei tuu mitään ikävää nyt viimeistän viikkojen aikana vaan painetaan täysiä kuin pahimmatkin höyryveturit ja näytetään mistä true punttimimmi on tehty!

Faidra sanoi:
Iso jaksamishali kaikille ja tästähän vedetään loppuun saakka ihan täysillä. Toivottavasti lavan takana on hyvä henki ja kaikki voidaan tsempata toisiamme... koska loppujen lopuksi jokainen kilpailee vain ja ainoastaan itseään vastaan.
grouphug.gif

Mä uskon että yhteishenki tulee olemaan mahtava lavan takana. Kyl nyt on kisaamassa ni paljon kavereita, ystäviä, tuttavia, puolituttuja yms. että eihän siinä voi kun toivoa itsekullelkin menestystä.

Ooh, voin kuvitella kuinka upeita itse kukin tulee olemaan kaikessa siinä loistossaa kun on hiukset laitettu upeesti ja meikki viimeisen päälle nätti. Biksut nuolevat kropan muotoja ja lihakset piirtyvät ihanan ruskettuneella iholla. Korkokenkien kopina täyttää takahuoneen (ja tähän ei sit kuulu "auu!/perkele/iik"-kiljahdukset kun nilkat menevät korkeilla koroilla tepastellessa :lol2: ympäri ja nurin) ja nauru täyttää ilman. Hyvä, tsemppaava fiilis suorastaan leijuu ilmassa. Jokainen auttaa toisiaan ja tsemppaavat. Juu'uh, näin siinä tulee käymään! (älkää pliis rikkoko tätä illuusiota (toivon että ei jää vaan illuusioks) ihan sirpaleiks :D)

Nooh, kyllähän se kuulemma melkoista kyräilyä noviisikisoissa on, mutta ehkäpä jokainen voi itse omalla käyttäytymisellään todistaa tällä kertaa toisin. :) Mulla on ainaki J-Ko:n kanssa hyvä suunnitelma... kumma jos ei hymyilytä mimmiä jos toistakin. :evil:

Faidra sanoi:
Nooh, kyllähän se kuulemma melkoista kyräilyä noviisikisoissa on, mutta ehkäpä jokainen voi itse omalla käyttäytymisellään todistaa tällä kertaa toisin. :)

Njääh, mitää nyräilyjä tueta. Kun kaikki ollaan toistemme tukena, itteämme vastaan täällä kuitenkin loppupeleis taistellaan vaikka ollaan käytännössä lineupissa vertailuissa muita vastaan. Mutta meinaan että vapaaehtoisesti tätä ollaan tehty, ja ennenkaikkea ittemme takia. Niinhän?

Ei se toisten tukeminen ja tsemppaaminen ole iteltään mitenkään pois, päinvastoin. Jokainen vaan oma korsi kekoon, et takahuoneessa olis fiilis korkeella ja semmonen "yhtä perhettä"-fiilis :whip:.

Faidra sanoi:
Mulla on ainaki J-Ko:n kanssa hyvä suunnitelma... kumma jos ei hymyilytä mimmiä jos toistakin. :evil:

Hmm.. :eek:, mitäs te oottekaan suunnitellut meitin pään menoks... No joo, eihän se olis ylläri jos te sen tässä paljastaisitte. Mutta ihan mielenkiinnolla jään odottaman mitä tulevan pitää :rolleyes:

Ja siellä takahuoneessa sitten EI PIDÄ katella muiden kuntoja ja laittaa porukkaa sijajärjestykseen mielessään! :arvi: vaan keskittyä omaan juttuunsa ja auttaa muita sekä heittää läppää, ei siis vertailla kuntoja ja lihoja ja biksuja ja kampauksia:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom