sairaala ruualla tarvittavat protskut ja muut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
elikkäs kävi niin huonosti että jouduin sairaalaan. en jaksa syytä kertoa mutta täälläpä on sali!!! :D ilmainen :whip: :kippis1:
ja sielä käyn ja juoksen läheisen lammen ympäri.
mutta treeni ei saa kärsiä eikä kärsikkään mutta ruokailu. kuinka helvetisti pitää syödä että sairaala safkasta saa tarpeeksi proteiinia? n.150g:rock:

hölkkääjä sanoi:
elikkäs kävi niin huonosti että jouduin sairaalaan. en jaksa syytä kertoa mutta täälläpä on sali!!! :D ilmainen :whip: :kippis1:
ja sielä käyn ja juoksen läheisen lammen ympäri.
mutta treeni ei saa kärsiä eikä kärsikkään mutta ruokailu. kuinka helvetisti pitää syödä että sairaala safkasta saa tarpeeksi proteiinia? n.150g:rock:
Pyydät läheisen ostamaan prostku jauhetta sinulle, se on loistava tapa saada proteiinin määrä turvattua, se vaan jos läheistä ei ole joka voisi ostaa niin se on huonomman laatuinen homma se. Kait sairaalassa nyt jotakin on, tai pyydät lähimmäisiäsi tuotaamn sinulle rahkaa....:kuola:
Varsinkin ehram Fun Lightin kera..:kuola: :kuola:

hölkkääjä sanoi:
kuinka helvetisti pitää syödä että sairaala safkasta saa tarpeeksi proteiinia? n.150g:rock:

Aika :david: kysymys :) Paljon saat syödä jo perus koti safkoillakin että saa 150g saati sitten sairaalasafkoilla. En tosin ole koskaan sairaalassa ruokaa syönyt :)

Sairaalasafkoissa kaikki arvot on tietääkseni yritetty laskea yleisten ravitsemussuositusten mukaan. Ei mitään kovin proteiinipitoista. Viime viikolla olin sattumoisin sairaalaosastolla vierailulla ja silloin päivällinen oli seuraava: ruisleipäsiivu, voita ja kinkkusiivu, lasi maitoa, pieni lautanen kasviskeittoa. En olis itse kyllä tuolla kauaa elänyt. Revi siitä sitten proteiineja...

Mehiläinen tarjosi leikkauksen jälkeen jauhelihaa rullattuna pekoniin, perunamuussia, ruisleipää ja salaattia:) Etukäteen epäilin saavani keittoa tjs.

Splitter sanoi:
Sairaalasafkoissa kaikki arvot on tietääkseni yritetty laskea yleisten ravitsemussuositusten mukaan.
Itseasiassa, sairaalaruoka on mielestäni vähärasvaisempaa ja vähäproteiinisempaa kuin viralliset suositukset.

Sairaaloissa tarjoillaan ihan samantyylisiä laitosruokia kuin muuallakin. Välillä on kananleikettä, lihakeittoa, kaikennäköstä pihviä, toisinaan kasvisruokia. Protskupitoisuudet voivat olla alakanttiin urheilijalle mutta muuten erittäin hyvä ja monipuolinen ruokatarjonta. Jauhoja mukaan ja muuten kun vetelet vaan kiltisti kaiken minkä eteen kantavat.

Tossa hyvä esimerkki ruokalistoista jota olen itse tottunut näkemään, ihan vastaavia pöperöitä tarjoillaan sairaaloissa.

http://www.vantaa.fi/i_liitetiedosto.asp?path=1;135;137;6120;5825;5900;15488

kyllä mä ainaki saan koti safkoista sen 150 proteiinia :) 300gramman kanan rinnassaki melkee 70 protskuu. ei kai auta ku vetää ihan helvetisti maitoa täällä...

Voithan yrittää ruinata runsasproteiinisen ruuan. Sellainenkin ruokavalio/dietti sieltä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom