quiz
Banned
siís painoit hiiren oikeeta nappulaa ja yritit tallentaa sen videon koneelle ennen katsomista?number_one sanoi:Noi linkit ei toimi mulla :( Onko mitään muuta keinoa nähä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siís painoit hiiren oikeeta nappulaa ja yritit tallentaa sen videon koneelle ennen katsomista?number_one sanoi:Noi linkit ei toimi mulla :( Onko mitään muuta keinoa nähä?
Pertti 123 sanoi:Taisi tosiaan vieresen radan kaveri juosta kovan ajan myös.
VoimaSuomi sanoi:paljo veikkaatte että puhdas ihminen pystyy juoksemaan satasen?
quiz sanoi:yllättäen 2.0 m/s myötätuuli. tuo oli kyllä tiedossa että gatlin juoksee lähelle ME:tä maksimimyötätuulessa. tuo on aika tarkasti yhtä kova tulos kuin 9.85 2004 olympialaisissa silloin oli vaan vähemmän tuulta. Edelleen Maurice Greenellä on kuitenkin kaikkein kovin aika tuuli huomioiden. taitaa olla parikin kovempaa kuin tämä ME.
valkoinen varmaa +10 ja naapuri aika tasan 10. mun veikkausVoimaSuomi sanoi:paljo veikkaatte että puhdas ihminen pystyy juoksemaan satasen?
joo ja halvarin ominaisuudet oli parhaimmillaan hänen juostessaan maratooneja.hc-audio sanoi:Mitä veikkaatte Halvarin ajoiksi 100m:llä? Just eilen mietin, et sehän pääs aika koviin aikoihin
neutraali sanoi:taasko se alkaa
valkoinen varmaa +10 ja naapuri aika tasan 10. mun veikkaus
sinäkö tunnet ja tiedät että ne on natujaFat Abbott sanoi:Ei kannata ruveta itteänsä elättämään vedonlyönnillä.
Esim. Kim Collins ja Reetu (ennen) on aikamoisia vinkuheiniä, ja pitkälle alle 10s miehet menee helpostikkin.
jarska sanoi:Jännää on Gatlinin juoksussa se, että toi ei edes näytä pikajuoksulta, sillä kaverin jalat liikkuu kuin täi tervassa, mutta maisema vaan vaihtuu.![]()
Syynä tohon on erittäin pitkä askel, tosin askeltiheys jää hyvinkin vaatimattomaksi (ei edes Suomessa piirikunnallista tasoa:D ).
Laskin tossa videolta Gatlinin askeltiheyttä 50-80m välillä ja se n.4.4Hz, joten askelpituudeksi tulee n.2.7m.Lopussa jopa enemmän.
Pertti 123 sanoi:Ei v*ttu tommonen askel vaatii voimaa. Ei oo järkee...![]()
samaa mieltä.esa67 sanoi:keta kiinnostaa ?? mua ainakin vaan kiinnostaa se etta nyt on tosiaankin 100m vetasty 9.76.
tais parantaa ennätystään aika hemmetin paljon muuten...Juukeri sanoi:9,84