Sadan metrin maailmanennätys nyt 9,76

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
number_one sanoi:
Noi linkit ei toimi mulla :( Onko mitään muuta keinoa nähä?
siís painoit hiiren oikeeta nappulaa ja yritit tallentaa sen videon koneelle ennen katsomista?

Pertti 123 sanoi:
Taisi tosiaan vieresen radan kaveri juosta kovan ajan myös.

9,84

Paljos se jäpikkä juoksi Animatrix-elokuvassa , kun se pystyi "free his mind"?

;)

Siinä haastetta.

attachment.php

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Jännää on Gatlinin juoksussa se, että toi ei edes näytä pikajuoksulta, sillä kaverin jalat liikkuu kuin täi tervassa, mutta maisema vaan vaihtuu.:)

Syynä tohon on erittäin pitkä askel, tosin askeltiheys jää hyvinkin vaatimattomaksi (ei edes Suomessa piirikunnallista tasoa:D ).

Laskin tossa videolta Gatlinin askeltiheyttä 50-80m välillä ja se n.4.4Hz, joten askelpituudeksi tulee n.2.7m.:eek: Lopussa jopa enemmän.

Joo, olis kiva nähdä jotkut splitit tuosta juoksusta. Uskoisin, että nykypikajuoksussa tuo ns "nopeuden vähenemisen vaihe" alkaa menettää merkitystään, ts. aivan huipulla jätkät painelee nopeimpia splittejä loppupuolella tai ainakin hidastuvat minimaalisesti verrattuna 80- ja 90-lukujen ennätysjuoksuihin. Muistaakseni Asafan 9.77 juoksussakin hidastuminen oli erittäin pientä. Tuolta se suurin vara ehkä on vielä nipistettävissäkin. Maksimivauhdit varmasti vielä hieman kasvavat. Lähtökiihdytyksessä en kuitenkaan usko ns. "viivästettyyn kiihdytykseen", en usko kovempien loppujen johtuvan siitä.

quiz sanoi:
yllättäen 2.0 m/s myötätuuli. tuo oli kyllä tiedossa että gatlin juoksee lähelle ME:tä maksimimyötätuulessa. tuo on aika tarkasti yhtä kova tulos kuin 9.85 2004 olympialaisissa silloin oli vaan vähemmän tuulta. Edelleen Maurice Greenellä on kuitenkin kaikkein kovin aika tuuli huomioiden. taitaa olla parikin kovempaa kuin tämä ME.
:david: taasko se alkaa
VoimaSuomi sanoi:
paljo veikkaatte että puhdas ihminen pystyy juoksemaan satasen?
valkoinen varmaa +10 ja naapuri aika tasan 10. mun veikkaus

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hc-audio sanoi:
Mitä veikkaatte Halvarin ajoiksi 100m:llä? Just eilen mietin, et sehän pääs aika koviin aikoihin
joo ja halvarin ominaisuudet oli parhaimmillaan hänen juostessaan maratooneja.

neutraali sanoi:
:david: taasko se alkaa
valkoinen varmaa +10 ja naapuri aika tasan 10. mun veikkaus

Ei kannata ruveta itteänsä elättämään vedonlyönnillä :david:.
Esim. Kim Collins ja Reetu (ennen) on aikamoisia vinkuheiniä, ja pitkälle alle 10s miehet menee helpostikkin.

Fat Abbott sanoi:
Ei kannata ruveta itteänsä elättämään vedonlyönnillä :david:.
Esim. Kim Collins ja Reetu (ennen) on aikamoisia vinkuheiniä, ja pitkälle alle 10s miehet menee helpostikkin.
sinäkö tunnet ja tiedät että ne on natuja:) hyvä niin. minä en usko että esimerkiksi ykskään top 10 olympialaisissa on naturaaleja. muut saa uskoa mitä haluaa ei oo mun asia, enkä väitä että olen oikeassa, se on vaan mun mielipide.

edit. olihan ben johssonikin naturaali, maidon avullahan se juoksi ;)

jarska sanoi:
Jännää on Gatlinin juoksussa se, että toi ei edes näytä pikajuoksulta, sillä kaverin jalat liikkuu kuin täi tervassa, mutta maisema vaan vaihtuu.:)

Syynä tohon on erittäin pitkä askel, tosin askeltiheys jää hyvinkin vaatimattomaksi (ei edes Suomessa piirikunnallista tasoa:D ).

Laskin tossa videolta Gatlinin askeltiheyttä 50-80m välillä ja se n.4.4Hz, joten askelpituudeksi tulee n.2.7m.:eek: Lopussa jopa enemmän.

Ei v*ttu tommonen askel vaatii voimaa. Ei oo järkee... :rock:

Pertti 123 sanoi:
Ei v*ttu tommonen askel vaatii voimaa. Ei oo järkee... :rock:

joo katoin samaa, jos meika yrittaa vetaa samalla askeltiheydella, niin menee loikkimiseksi !! uskomatonta.

ja sitten offtopiccia:

Mita naihin paljonko natuna menee ?? mita helevettia ?? kaikki jotka juoksee kovempaa, mua, kyykkaa enemman...on hormoonipossuja.

keta kiinnostaa ?? mua ainakin vaan kiinnostaa se etta nyt on tosiaankin 100m vetasty 9.76.

esa67 sanoi:
keta kiinnostaa ?? mua ainakin vaan kiinnostaa se etta nyt on tosiaankin 100m vetasty 9.76.
samaa mieltä.

lisäksi aivan typerää on lässyttää noista tuuli oloistakaan, siis kertakaikkiaan naurettavaa, jos on hyväksyttävissä olosuhteissa juostu tulos..ihan naurattaa lukea että joku greenen juoksu oli parempi ku se juoksi vasta tuuleen tai muuta vastaavaa. miksette mee samantien johonki 1900 luvun alkuun silloin juostiin avojaloin soralla ja ylämäkeen 10sekunttiin, ne on todellisia enkkoja:david: :hyper:

mielenkiintoista nähdä minkälaisia aikoja tuo Fasuba juoksee myöhemmin kesällä. mahtaakohan päästä lähellekään tuohon vauhtiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom