Sacred - Diablo2:n kaataja?

Hyviä uutisia kaikille Diablo2 faneille. Uusi peli nimeltä Sacred on ilmestynyt kauppoihin. Taas saa hiirikäsi kyytiä kunnon hack’n slash- riennoissa.

Täältä demoa

Taustaa

Arvostelua

Eli pelityyli on siis D2-klooni, pienillä graafisilla päivityksillä tosin.

Omia kokemuksia

+ Grafiikat suht hyvät genreensä, ja jos alla on 1,5Ghz tai parempi pelikone kunnon näyttiksellä pitäisi pyöriä hyvin kaikki herkut päällä (oma 2Ghz +Ti4600 ja hyvin pyöri kaikilla karkeilla, muistia sietää tosin olla vähintään 512Mt)
+Kunnon hack’n slashia
+Erityisesti naispuolisten hahmojen huokailut taistelun tiimellyksessä.. ;)
+Co-op moodi kampanjaa pelatessa (vielä kovin buginen)

-Käyttöliittymä varauksella (hieman sekava makuuni)
-Kuulemma buginen, itse ei vielä ole ongelmia ollut.
-Nettipeli ei kuulemma vielä toimi kunnolla :(
-Toisaalta vanhan idean toistoa.

Mutta jos D2-genre kolahtaa niin kannattaa tutustua ainakin demoon ja sitten tehdä päätös.
Nyt vaan antamaan hiirikädelle kyytiä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin aikoinani pahimmanlaatuinen D2 addikti enkä halua uusia sitä vastaavanlaisen pelin parissa. :) Mutta eipä taitaisi konetehokaan enää riittää. :D Tekisi kyllä mieli tutustua... :eek:

Jaahas...

Tämä peli sitten skipataan nätisti. Nimittäin jos aiheuttaa vähänkään samanlaista riippuvuutta kuin D2:n, niin kusessa ollaan. Diablo2:sta tuli hakattua vuosi pari "koohtuullisen" intensiivisesti battlenetissä.

Nm: 99 lvl hardcore

Stimu sanoi:
Jaahas...

Tämä peli sitten skipataan nätisti. Nimittäin jos aiheuttaa vähänkään samanlaista riippuvuutta kuin D2:n, niin kusessa ollaan. Diablo2:sta tuli hakattua vuosi pari "koohtuullisen" intensiivisesti battlenetissä.

Nm: 99 lvl hardcore

Älä muistuta :D

Diabloa tuli pelattua aivan helvetisti, aivan kuten kaikkia muitakin Blizzardin pelejä. Ainoa, johon en ole jäännyt niin pahasti koukkuun oli Starcraft, joka oli myös ihan kelpo peli. Noh, kai tuota voisi kokeilla...

Ihan on pakko muistella niitä tunteja, joita on tullut vietettyä Mephistoa lahdatessa, mutta Granfatheria en ikinä saannut :D

Ei tainnutkaan olla niin hyviä uutisia sitten ;)

Karpaasi85 sanoi:
Älä muistuta :D

Diabloa tuli pelattua aivan helvetisti, aivan kuten kaikkia muitakin Blizzardin pelejä. Ainoa, johon en ole jäännyt niin pahasti koukkuun oli Starcraft, joka oli myös ihan kelpo peli. Noh, kai tuota voisi kokeilla...

Ihan on pakko muistella niitä tunteja, joita on tullut vietettyä Mephistoa lahdatessa, mutta Granfatheria en ikinä saannut :D

Pitäisihän sinun tietää, ettei Hellin Mephisto voi pudottaa Grandfatheria. ;)

Itekkiin veivasin HC:tä aikoinani, mutta 92 level taisi olla paras. Sen jälkeen ei enää jaksanut veivata samaa hahmoa. Mulla taitaisi vieläkin olla pari aktiivista accounttia, joissa olisi pari yli 80 levelin charrua... Pitäsköhän pelata?

Not! :evil:

Edit: Kun drop hackit ja scriptatut tapot alkoivat yleistyä HC:llä, lopetin pelaamisen. En tiedä, millainen tilanne niiden suhteen on nykyään Bnetissä.

Omskakas sanoi:
Pitäisihän sinun tietää, ettei Hellin Mephisto voi pudottaa Grandfatheria. ;)

Itekkiin veivasin HC:tä aikoinani, mutta 92 level taisi olla paras. Sen jälkeen ei enää jaksanut veivata samaa hahmoa. Mulla taitaisi vieläkin olla pari aktiivista accounttia, joissa olisi pari yli 80 levelin charrua... Pitäsköhän pelata?

Not! :evil:

Edit: Kun drop hackit ja scriptatut tapot alkoivat yleistyä HC:llä, lopetin pelaamisen. En tiedä, millainen tilanne niiden suhteen on nykyään Bnetissä.

Mulle kyllä sun accos kelpaa kun mun vanheni ja juuri aloitin uudelleen pelaa :hyper:

Wau!!

Pitääkin laittaa hankintaa uuden uutta ruudun näppyttely peliä!! :worship:

p.s. :piis:

Kyllähän tuossa pelissä vielä pieniä ongelmia on ääni ja grafiikka puolella, mutta ei ole kertaakaan vielä tiltannut tai heittänyt ukkoa jumiin johonkin portaisiin. Nyt näkyisi tilastoista, että peli aikaa on takana n. 4 tuntia ja maailmasta on tutkittu 2%. Taitaa mennä vielä pari hetkeä tämän pelin seurassa.

Juha1 sanoi:
Mulle kyllä sun accos kelpaa kun mun vanheni ja juuri aloitin uudelleen pelaa :hyper:

Voithan sinä vilkaista, jos siellä vielä jotakin kiinnostavaa on, joka ei ole ylittänyt 90 päivän rajapyykkiä.

Accountit: omskakas ja omskakas2
Passu molempiin: marasm1us (ainakin muistaakseni)

Mutta muista, ettet tapata miun rakkaita lapsia! :curs: :D

Omskakas sanoi:
Voithan sinä vilkaista, jos siellä vielä jotakin kiinnostavaa on, joka ei ole ylittänyt 90 päivän rajapyykkiä.

Accountit: omskakas ja omskakas2
Passu molempiin: marasm1us (ainakin muistaakseni)

Mutta muista, ettet tapata miun rakkaita lapsia! :curs: :D
myrtsi, en varmaankaan ehtinyt :/ joku spede pasanen mennyt ja ottanut kuiteskin :hyper:

Joona sanoi:
Kyllähän tuossa pelissä vielä pieniä ongelmia on ääni ja grafiikka puolella, mutta ei ole kertaakaan vielä tiltannut tai heittänyt ukkoa jumiin johonkin portaisiin. Nyt näkyisi tilastoista, että peli aikaa on takana n. 4 tuntia ja maailmasta on tutkittu 2%. Taitaa mennä vielä pari hetkeä tämän pelin seurassa.

täällä ei ole ollut ongelman ongelmaa... detailit on niin hyvät kun vain on mahollista eli ajureista on pakotettu päälle 16AF ja 6AA reson ollessa 1024/768 ja hyvin pyörii.... tiiä sitten kuinka kauan hiiren napit kestää tuota nyt on 1650 tappoa takana (Goblineja riittää) ja mx700 vikisee jo tuskasta

alkuun aattelin että en jaksa tommosta napsuttelu peliä, mutta vanhana ADOM tahkoajana jäin koukkuun heti... tiedä sitten jaksanko ikänä läpi tahkoa

Nyt tuli pikkuongelma vastaan... Äijän pitäisi ratsastaa juuri tietyllä hepalla, mutta ei pysty koska en ole ottanut siihen vaadittavia taitoja. Nyt pitäisi sitten kehittää tuskallisen hitaasti ukkoa muutama leveli. :curs:

Ei tarvitsekaan. Jos joku jää samaan paikkan jumiin niin:
Hepalla ei tartte ratsastaa. Mene sen viereen, avaa konsoli ½-napilla ja kirjoita 'wasser'. Vesi pullo ilmestyy.

Joona sanoi:
Hepalla ei tartte ratsastaa. Mene sen viereen, avaa konsoli ½-napilla ja kirjoita 'wasser'. Vesi pullo ilmestyy.

äääääähhhh... kusetusta ei tueta

Caane sanoi:
äääääähhhh... kusetusta ei tueta

Eikun kyllä se on ihan oikea BUGI...
et pääse pääjuonessa muuten eteenpäin....
ja se heppa siinä vieressä on ihan surkea. laaki ja vainaa..

Aika hiljasta on?
Ei vissiiin hirveästi hack`n slash pelien ystäviä tällä foorumilla
enemmänkin (C)rap:in kuuntelijoita...

Milläs hahmoilla työ veivaatte?
miul on dark elf ja level 25 tällä hetkellä.
Dualwield tyylilllä yritetään.

Kerran on peli jämähtäny totaalisesti.

Kyllä on loistava peli pitkästä aikaa, joka myös mun vanhalla myllyllä pyörii :)
Peli sekoittaa kivasti Diablo2:sta ja NWN:ää, suosittelen kokeilemaan.

turbo sanoi:
Milläs hahmoilla työ veivaatte?
miul on dark elf ja level 25 tällä hetkellä.
Dualwield tyylilllä yritetään.

Sama homma. Leveliä 34 ja peli läpi helpoimmalla vaikeustasolla. Oli lyhyempi kuin luulin, mutta onneksi tätä ei oltu pitkitetty turhalla juoksentelulla liikaa.

Joona sanoi:

Äärettömän paljon kiitoksia :worship: X 1000!! Meinasin jo koko tietokoneen nakata parvekkeelta syvimpään hornaan ja kuluttaa loppuelämäni väärinkäyttäen päihteitä, eli olin totaalisesti jumissa tuossa kohdassa. :kippis1: Nyt riemu taas jatkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom