Sacred - Diablo2:n kaataja?

Asensin ton pelin hetki sitten ja kokeilinkin sitä vähäsen , hahmona barbaari.Grafiikka oli ainakin diabloon verrattuna paljon kauniimpaa mikä on kylläkin ihan ymmärrettävää.

Vähän sekava tuo kyllä minusta oli niinkuin valikkojen osalta. Toistaiseksi en älyä oikein mitään niistä skilli ja kaikista muistakaan valikoista , mutta sama asia se taitaa olla kaikissa peleissä mun kohdalla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukka muuten löytänyt toimivaa crakkia pelin 1.5 versioon. Itse imutin emulella jonkun 5 megan crakin muttei toimi :(

Joskus tuli kyl diabloo väännettyy nii maan perkuleesti ettei kukaa.

No niin tulihan se peli testattua. Ei pahaa sanottavaa. Aito Diablo klooni...

Yksinpelinä tuli tuossa pääsiäispyhinä 15 tasolle ukko väännettyä. Nettipelistä ei tietoa miten toimii, mutta jos nettipeli saadaan yhtä hyvälle tasolle kuin se on Diabloissa, niin hyvä tulee.

Pitää seurata miten nettipeli kehittyy...

Ei kuulemma kummonenkaa toi peli, mut knight online o iha ok; ilmane verkkopeli kannattaa täsmää.

Hola.

..juu, vampyyri-ämmää pelaan. Ainakin vielä olen kovastikin koukussa.
On "laajempi" kuin Diablo II..siis ihan hahmon säätämisissä jne. Lisäksi tossa saa siis hahmolleen erilaisia ratsuja. On matkaaminen sitten nopsempaa ja hepan kaa saa myös plussia taisteluun jne...

Tossa aseiden/taitojen pikavalikoissa oli aluksi vähäsen hämminkiä, mutta
nyt toimii mainiosti.
Ite satsailin jo aikoinaan Diabloja ja kyllä tämä Sacred on samaa tuttua Hack'n'Slashia.
Subotai tykkää.

Caane sanoi:
äääääähhhh... kusetusta ei tueta

sama ongelma oli mulla eli bugi toi on eikä xiitti :)

Mulla 48 levelin vampyyri, pelasin silverillä läpi, alotin battlemagella uuden nyt on level9 :D

Tuohan on aika hyväkin peli! Ainoa, mikä itseäni häiritsi, on se taistelusydeemi. Jotenkaan se ei vaan ole niin toimiva kuin Diablossa.

Jonkun aikaa jaksoin tota pelatta mutta.. eikö muita häiritse se, että paikasta A paikkaan B siirtyessä on joka kerta 30 goblinia juoksemassa ja örmöttämässä perässä. RASITTAVAA! ei niistä kuintenkaan expaa saa kyrpääkään..

joo onpa tota tullu pelailtua nyt parisen viikkoa. ja jaksaa vielä tahkoo vaikka vejin 39levelin dark elfillä läpi bronssi tason.Joka oli kyllä naurettavan helppo. noo nyt alotin gladiaattorilla silveriä takomaan :D .

hyvä peli, mutta ei hakka baldureita :thumbs: :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom