Saavutetut tavoitteet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ilmat tupakkaa ollut 3kk ja seuraava tavoite on pysyä ruokavaliossa kuukausi lipsumatta kertaakaan..( nyt lipsunut hieman joka päivä)..

satanen penkissä, en ole nostanut mutta sarjapainot on nyt 87,5kg joten eiköhän se satkukin mene ;)
nokka kohti 130kg, siellä on maaliviiva ja shamppanjaa.
Just muistelin veljen kans salilla aikaa ku 80kg oli sellainen luku penkissä mitä katsoi kadehtien kun joku teki että "joskus mä kans vielä saan 80kg penkistä" :D
Nyttemmin se ei oo mitään eikä satanenkaan enää vaikka sekin oli vielä vähän aikaa sitten kaukaisissa haaveissa.
Sitä se teettää kun on vaativa luonne. Mihinkään ei ole tyytyväinen :rock::whip:

Ensimmäinen tavoite saavutettu noin vuosi sitten: Tuli lähdettyä salille ja samalla sai siitä joka viikottaisin harrastuksen.

Mitään sen suurempia tavotteita ei ole vielä saavutettu.

Tämän vuoden aikana oli tarkoitus tehdä voimanostossa 550 kilon yhteistulos, ihan salinostoina siis. Nyt yhteenlaskettujen maksimien summa on 555 kiloa, joten tavoite saavutettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suurimpina saavutettuina tavoitteina tulee mieleen muutamat naiset jotka on halunnut kaataa ja ne tavoitteet tuli saavutettuakin. Ja kuten poijaat jo aikasemmin totesi satasen penkistä niin vähän sama fiilis tiukan kissan sänkyyn saannin jälkeen; ei se nyt jälkikäteen niin ihmeellistä ollut, mutta jos sais tuon vielä tiukemman kissan niin sitten :D

Dieetin alkuperäinen tavoite saavutettu joka oli 100kg-->88kg. Nyt on vielä sellainen innostus päällä että asetin tähtäimen 85kg joten saapa nähdä kuinka käy :)

Penkkituloksessa joskus vuonna miekka ja kirves se maaginen 100kg. Sen jälkeen 115kg oli jonkinlainen lukema mutta tuosta eteen päin ei ole tulosten kasvu mitään riemunkiljahduksia aiheuttanut. 150kg voisi olla ihan hieno lukema sitten joskus kun taas sali jaksaa kiinnostaa.
Varmaan 150 maasta ja 150 kyykystä oli jonkinlaiset etapit. Seuraavat riemunkiljahdukset voisi olla 200kg jälkeen molemmissa.
Painon saaminen ensimmäistä kertaa 90 kiloon ja sitten 95 kiloon. Ironista kyllä, nyt se tavoite olis päästä takaisin jonnekin 80 kilon sarjaan, kun yllättäen se 8kg/2kk useampi vuosi sitten ei ollutkaan pelkkää lihasta..
Pitempään jatkuneet säännölliset treenit, esim. puolen vuoden säännöllinen salilla käynti ilman motivaatiovemppoja.

Suurimpina saavutettuina tavoitteina tulee mieleen muutamat naiset jotka on halunnut kaataa ja ne tavoitteet tuli saavutettuakin. Ja kuten poijaat jo aikasemmin totesi satasen penkistä niin vähän sama fiilis tiukan kissan sänkyyn saannin jälkeen; ei se nyt jälkikäteen niin ihmeellistä ollut, mutta jos sais tuon vielä tiukemman kissan niin sitten :D
Yhdyn tähän :hyvä:

Oon saanu pidettyä treenimotivaation yllä yli puoli vuotta :) Poislukien pari loukkaantumista mutta niissä nyt ei ollutkaan motivaatiosta kyse vaan lääkäristä :D Puol vuotta ku yleensä tuppaa olemaan se ajanjakso että sitä joko jatkaa treenaamista tai sitte lopettaa, sitte saa taas itkeä vuoden päästä kun piti lopettaa treenaaminen :D

edit.

Ite oon saanu saman kissan jaksamaan itteäni jo useemman vuoden :DDD Se on aika vaativaa kanssa, en kyllä tiedä kummalta se vaatii enemmän, multa vai siltä ;)

Suurimpina saavutettuina tavoitteina tulee mieleen muutamat naiset jotka on halunnut kaataa ja ne tavoitteet tuli saavutettuakin.

Penkkituloksen tuplaaminenkin olisi helpompaa :curs::curs::itku:

Mutta jooh, itse aloittaessani haaveilin six packin(:david:) lisäksi saavani joskus vedettyä niin monta leukaa, että voisin oikeasti tehdä leukoja pääliikkeenä selälle. En siis alussa saanut edes yhtä toistoa. Nyt menee jo vähän enemmän ja seuraava tavoite voisikin olla vaikka leukoja lisäpainoilla :)

Mulle suurin, aihealueeseen liittyvä, saavutettu tavoite tässä lähiaikoina oli kotisalin rakentaminen (ex-autotalliin) siihen kuntoon, että a) siellä on kaikki tarpeelliset pelit ja rensselit sekä b) siellä viihtyy eli löytyy musiikkia ja telkkari.

Sen jälkeen kun projekti valmistui, on ollut aivan käsittämättömän hyvä motivaatio treenaamiseen. Hyvä minä!!! :D

Tulostavoitteitakin toki on, mutta niistä toisaalla.

Mulle suurin, aihealueeseen liittyvä, saavutettu tavoite tässä lähiaikoina oli kotisalin rakentaminen (ex-autotalliin) siihen kuntoon, että a) siellä on kaikki tarpeelliset pelit ja rensselit sekä b) siellä viihtyy eli löytyy musiikkia ja telkkari.

Sen jälkeen kun projekti valmistui, on ollut aivan käsittämättömän hyvä motivaatio treenaamiseen. Hyvä minä!!! :D

Tulostavoitteitakin toki on, mutta niistä toisaalla.
Pistä ihmeessä salista kuvia näytille :)

Jami voisi vielä vähän valoittaa meille tietämättömille. Lihasmassan ja voiman saamiseksi löytyy täältä neuvoa yhtä jos toistakin, mutta millaisella treeniohjelmalla saa maksimaalisesti niitä naisia? :worship:

:kippis1:

penkki 10X100kg tuli tuossa 2 kuukautta sitten. Sen jälkeen ole punttiin koskenut.

Seuraavat tavoitteet:

hiihto 1000km talvessa.

puolikas alle 2h.

Suositut

Back
Ylös Bottom