S W A T 4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu
Legendaarisen SWAT pelin uusin versio on näemmä jo kaupoissa.
Demon perusteella näyttää mainiolta (PC) peli on graaffisesti kaunis, toimintoja on reilusti enemmän sekä taktinen pelattavuus on miltei huipussaan?
Äijien keskustelut ovat hienon kuuloisia.
Onko pakkarin selailijoilla tätä peliä, jos on niin kommenttia peliin!
! ! Pakko-osto ! !
:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Demoa on tullut jonkin verran pelailtua. Moninpeli kusi ainakin väilillä todella pahasti, mutta ei kai sitä moninpeliksi ole tehtykkään ja demo on aina demo.

Ei nyt välttämättä ihan pakko-ostos, mutta itse ajattelin sen kuitenkin hommata.

Joo, peli näköjään (PC) ilmestyykin vasta 8.4 mutta ainakin playeronein kautta sitä näyttäisi jo saavan´vai onko se ennakkotilaus.
Oottekos tietoisia SWAT Urban Justicesta? Eikös se nyt ole jokin Sierran tekemä SWAT mutta eipä siitä ole mitään kuulunut pitkään aikaan. Vai onko SWAT 4 SWAT urban Justice? En tiedä.
Joo, demon perusteella itekkin kirjottelin ton ekan viestin, moninpeli on syvältä.. Ei ainakaan mulla toiminut mielekkäästi ja sehän olikin Beta versio..
Ja edelleen, menee aika kärkeen mun pelilistalla tämä peli, tässä on asiaa. !

Tiedättekös voiko PC pelissä SWATI:in jäsenenä olla muukin kuin johtaja?
Esim. SWAT 3 pystyi olemaan johtajan alaisuudessa ja totella sitä.. Se oli siistiä

Knarr sanoi:
Tiedättekös voiko PC pelissä SWATI:in jäsenenä olla muukin kuin johtaja?
Esim. SWAT 3 pystyi olemaan johtajan alaisuudessa ja totella sitä.. Se oli siistiä
Swat 3 oli kyllä hyvä peli mutta ärsytti pikkasen, kun kaverit oli välillä varsinaisia urpoja ja henki lähti helposti. Itse piti siis hoitaa melkein kaikki.
Toivottavasti tekoälyä on saatu huomattavasti parannettua tulevaan osaan.

Joo tosiaan, ainakin demon perusteella tekoäly on paljon paljon parempi..
Esim 3 oli huonoa se kun piti varmistaa jokin huone ja heittää flashbang niin toinen avas oven ja toinen seisoo siinä oven suussa ja sählää sen sokan kanssa ja vihu ampuu sen..
Nyt tämäkin toiminto on huomattavasti järkevämpi. Oikeastaan nyt tuntuu siltä että itsekkin haluaisi päästä jotain tekemään sillä omat ukot hoitelee aika hyvin koko areenan, sinänsä huono homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom