Sävyttävä päivävoide

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pari päivää sitten tuli ostettua Nivean Young Be Beautiful! Tinted Moisturizer sävyttävä päivävoide. Väri on natural. Sinällään ihan ok-kamaa tuo on, mutta värisävy tuottaa pikkasen ongelmia, kun itellä suht vaalea/kellertävä iho (joskin hieman punoittava:jahas:, jota just haluaisin tolla aineella tasoittaa), niin jos vähänkin reilummalla kädellä pistää voidetta tulos on aika.... ruskea:D. Ja kun on vielä punaiseksi värjätyt hiukset, niin sehän näyttää oikein kauniilta:rolleyes:.

Muilla kokemuksia? Etenkin muiden merkkien sävyttävät voiteet kiinnostaa, olisiko niissä edes hieman vaaleampia sävyjä joilla saisi luonnollisen päivettyneen tuloksen? Puuteria kun ei jaksaisi aina käyttää, mutta jotain väriä olis kiva silloin saada naamaan. Meikkivoiteiden kanssa tuli joskus pari vuotta läträttyä ja siihen hommaan en enää rupea:rolleyes:.

Mulla on Lumenen sävyttävä päivävoide, ja sitä mielestäni saa eri sävyjä. Tosin itselläni jostain siitä keskikohdalta se sävy ja on myös vähän tumma :) Mutta väriä on ympärivuoden vähän kasvoilla niin ei haittaa. Muuten se on osoittautunut hyväksi, tosi hengittävä. Huono puoli on tosin se, että sateella lähtee tosi herkästi pois :(

Itse olen joskus kokeillut Biothermin Aquateintea ja siitä vaalein sävy oli ainakin kesällä sopiva (minulla on kyllä aika vaalea iho muutenkin).

Voisitko ajatella käyttäväsi jotain oikein ohutta ja kevyttä meikkivoidetta? Itse olen ainakin kokenut valoaheijastavat ja hyvin kevyesti peittävät nestemäiset meikkivoiteet paremmiksi kuin sävyttävät päivävoiteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom