Mulla on aina lihakset nykineet juuri ennen unen tuloa, kun kroppa alkaa rentoutua.
Sama. Joskus sitä sätkähtää nii pahasti et pomppaa istuma-asentoon tai tippuu lattialle.. ei oo tietoo unesta kyl hetkee sen jälkee :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on aina lihakset nykineet juuri ennen unen tuloa, kun kroppa alkaa rentoutua.
Käsittääkseni tuo on vaaratonta että ei saa henkeä juuri kun on nukahtamassa ja säpsähtää siitä hereille. Siis ei kauhean yleistä mutta ei vaarallista. En lääkäri tosin ole joten kannattaa siihen suuntaan kääntyä jos huolestuttaa. Itsellään jo pitkään tuota on ollut. Ei tietty joka yö mutta usein. Rasittava vaivahan se on.Enne oli perus setti toi säpsähtely joka ilta, nyt mukaan on tullu tunne ku ois sydänkohtaus iskeny säpsähtäessä..Juurikin pari min sitten ja taitaa vähä pelottaa käydä taas nukkumaan..Mistköhä johtuu et just ku nuhkahtaa ni tulee se säpsähdys mut samal vitunmoiset kuumotukset et saa iha haukkoo happee ja pidellä rinnasta..sairasta
Miten voi kaulavaltimolta ite tarkastaa et onko saanu slaagin vai ei, vai minkälaisesta slaagista nyt on kyse?
kyllähän sitä itsekki paljo sätki aikanaan, nykyään sätkähdän omasta tahdostani just ku meinaan nukahtaa ku luulen et delaan ku en tunne sydämeni sykettä. paranoid pakkislainen vähä oon.
säpsähtely johtuu oletettavasti hermoston stimulaatiosta, jota siis on ja on ollut, niin se ei tykkää vetäistä itseään lepoon niin helposti. joten sen kanssa on vaan elettävä, tai sit dokaat iltaisin tai vedät bentzoi niin pitäis loppua sätkimiset. muuten sille ei voi vittuakaa, tai no voit lopettaa treenaamisen niin eipähän ole hermosto niin kovassa vauhdissa.
Itselle tuota tulee usein krapulassa ja meidän koira säpsähtelee aika paljon:D
Mul ollu parin vuoden ajan tuo sama homma, mut nyt täs viime kuukausina alkanu pääsee eroon siitä. Bentsoja en oo syöny pariin kuukauteen enään, tulee uni ilmankin. Mirtazapin pienellä ja melatoniini isolla annoksella ja päivän työt + liikunnat turruttaa sen verran, ettei enää illalla sängyssä tule paljoa pulssia seurailtua ja muutenki nukahtaa. Dokaamisen jättänyt melkeen kokonaan pois, koska darrassa nukkuminen on mahdotonta edes bentsojen kanssa, tosin ei mulla mitään tenoxeja oo koskaan ollut..
Sillon kun ei treenaa niin nukahtaa kyllä helpommin kun ei tuu käytyä niin ylikierroksilla, mut sit kyllä tuntuu kaikki ihan paskalta kun on niin löysä olo.
Parhaina öinä nykyään voi tulla unta yli neljäkin tuntia putkeen, ennenkuin herää ihmettelemään, yleensä käyn vain kusella ja takas petiin kun nyt dieetillä ei tuu syötyä öisin mitään.
Semonen ~20 kaljaa takaa sen, että nukkuu putkeen ainakin kuus tuntia.
periaattees kaulavaltimolta ei pysty diagnosoimaan sitä onko slaagi vai ei, mutta testaan lähinnä sen että sydän ylipäätään lyö ja että se lyö edes jotenkuten normaalisti. kyllä sen pian huomaa jos on se hitaamman tyylinen slaagi siitä että tuntuu rinnas vähä normaalia kovempaa jne, ja jos taas on se nopeampi versio päällä niin sen huomais kans aika nopeasti siitä että sattuu rintaan ja alkaa näkyä valoa tunnelissa.
hengästymistä mä kyl joskus alan jännittämään, koska se voi myös kertoa siitä että jokin valtimo on revenny, siinä ei aina tunne mitää sen kummempia kipuja, alkaa vaan hengästyyn ja hengästyyn enempi.
Mulla on pari kertaa tullu siten että ku nukahdan ni sänky onkkin yhtäkkiä muutaman kymmentä senttiä alempana ja sitte herään ku "putoon"
nyt mukaan on tullu tunne ku ois sydänkohtaus iskeny säpsähtäessä..Juurikin pari min sitten ja taitaa vähä pelottaa käydä taas nukkumaan..Mistköhä johtuu et just ku nuhkahtaa ni tulee se säpsähdys mut samal vitunmoiset kuumotukset et saa iha haukkoo happee ja pidellä rinnasta..sairasta