Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutenkin tulee kaikennäköisiä episodeja järjestettyä, esim. hetken jälkeen nukahtamisesta luulen että lapsi itkee huoneessaan, mutta jostain syystä ponkaisen sängystä ylös ja väärästä ovesta vaatekomeroon. Toistaiseksi tuntemattomasta syystä oon sitten aina jääny sinne unissaan seisomaan kunnes vaimo komentaa takasin sänkyyn. Sorry offtopic.
Tavallista väsyneempänä/ryyppy illan jälkeen tulee näitä, ei onneks muuten.
Enne oli perus setti toi säpsähtely joka ilta, nyt mukaan on tullu tunne ku ois sydänkohtaus iskeny säpsähtäessä..Juurikin pari min sitten ja taitaa vähä pelottaa käydä taas nukkumaan..Mistköhä johtuu et just ku nuhkahtaa ni tulee se säpsähdys mut samal vitunmoiset kuumotukset et saa iha haukkoo happee ja pidellä rinnasta..sairasta
Enne oli perus setti toi säpsähtely joka ilta, nyt mukaan on tullu tunne ku ois sydänkohtaus iskeny säpsähtäessä..Juurikin pari min sitten ja taitaa vähä pelottaa käydä taas nukkumaan..Mistköhä johtuu et just ku nuhkahtaa ni tulee se säpsähdys mut samal vitunmoiset kuumotukset et saa iha haukkoo happee ja pidellä rinnasta..sairasta
... ja ku mä säpsähdän niin mä pistän sormeni kaulavaltimolleni ja tarkistan että sydän toimii. saman teen kyllä joka kerta ku säikähdänki, ku ikinä tiiä saiko ny slaagin vai ei.