Sälli kuntoon

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Tarkotus olis päästä kuntoon erityisesti yläkropasta. Salilla olen käynyt nyt yhtäjaksoisesti n. 2vkoa. En juo palkkareita enkä syö erityisesti proteiinipitoisia ruokia. Syön kohtuullisen paljon salaatteja ja kasviksia.
Salilla olen käynyt n. 4 kertaa viikossa tehden melkein kaikki liikkeet joka kerralla.
Antakaas mulle hyviä vinkkejä ravinnon ja reenien suhteen, nimittäin kroppaa pitäis saada kiinteämmäksi ja painoa pois.
Millä reeniohjelmalla olisi hyvä harjoitella vai onko ihan ok. vetää tolla ohjelmalla saavuttaen tuloksia?

Normaali ruokavalio.
18v.
175/80
Kiitos jo etukäteen!
nm. kesäksi pitäis päästä kuntoon!
Edit: Tapanani on lenkkeillä rullaluistellen ja maastopyöräillen.

montakohan treeniohjelmaa sivustolta jo löytyy? ja ravintovinkkejä?

Niin mihin kesään??? Et todellakaan kerkee enää tähän kesään. Siis oikeesti, voi pyhä jysäys tätä kansaa ku ne herää heti ku aurinko pikkasenkin alkaa paistaa et kesäkuntoon pitäs päästä... JA sitä paitsi mitä järkee on tehä "melkein kaikki liikkeet joka kerralla" mitä se tarkoittaa. Hinkkaat sarjan jokaisessa laitteessa? Pyydä apua saliohjelman tekoon saliltasi tai etsi näiltä sivuilta.

Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa??

Moi! Tarkotus olis päästä kuntoon erityisesti yläkropasta. Salilla olen käynyt nyt yhtäjaksoisesti n. 2vkoa. En juo palkkareita enkä syö erityisesti proteiinipitoisia ruokia. Syön kohtuullisen paljon salaatteja ja kasviksia.
Salilla olen käynyt n. 4 kertaa viikossa tehden melkein kaikki liikkeet joka kerralla.
Antakaas mulle hyviä vinkkejä ravinnon ja reenien suhteen, nimittäin kroppaa pitäis saada kiinteämmäksi ja painoa pois.
Millä reeniohjelmalla olisi hyvä harjoitella vai onko ihan ok. vetää tolla ohjelmalla saavuttaen tuloksia?

Normaali ruokavalio.
18v.
175/80
Kiitos jo etukäteen!
nm. kesäksi pitäis päästä kuntoon!
Edit: Tapanani on lenkkeillä rullaluistellen ja maastopyöräillen.
Aloittelijoiden osiosta kattomaan ohjelmia, suosittelen sieltä 1-jakoista näin alkuun. Perusliikkeet ehdottomasti kunniaan, maastaveto, leuanveto, pystypunnerrus, dipit, jalkakyykky jne. Mikäli meinaat lihasta hankkia, tai laihduttaessa säilyttää ne olemassa olevat lihakset, niin proteiinia mukaan se 1.5-2grammaa per painokilo.
Ps. Ei kannata olettaa että saat kaiken valmiiksi käteen kun tietoa on paljon sivustolla muutenkin. Tai saahan sitä, mutta ne personal rainerit maksaa..

Jos laihduttaa meinaat niin jätä nopeat hiilarit ns. huvimielessä pois, eli sipsit, pullamössöt jne. Mieluiten ruisleipää energiantarpeeseen ja kuten Mies847 edellä kertoi, sitä proteiinia. Kerta et syö proteiinipitoisia ruokia juurikaan, on aika tehdä radikaali muutos ensiksi tuossa asiassa. 175/80 ei mun korvaan pahalta kuulosta, toisaalta en tiedä miten kireässä kunnossa olet, mutta kunhan fläsät saat pois erottuu lihakset aivan eri tavalla ja voit päästä kohtuu hyvännäköiseen kondikseen yllättävän nopeasti. Et kuitenkaan täksi kesäksi.

Niin mihin kesään??? Et todellakaan kerkee enää tähän kesään. Siis oikeesti, voi pyhä jysäys tätä kansaa ku ne herää heti ku aurinko pikkasenkin alkaa paistaa et kesäkuntoon pitäs päästä... JA sitä paitsi mitä järkee on tehä "melkein kaikki liikkeet joka kerralla" mitä se tarkoittaa. Hinkkaat sarjan jokaisessa laitteessa? Pyydä apua saliohjelman tekoon saliltasi tai etsi näiltä sivuilta.

Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa??
Jos joku sattuu innostua parantamaan omaa kuntoaan, niin tarviiko olla näin negatiivinen? Ehtiihän tässä kesäkuulle diettailla nelisen kiloa ja heinäkuun biitsikeleihin mennessä jo vaikka miten paljon.

Ketjun aloittaja olisi voinut kertoa sukupuolensa. Vaikka sukupuolella ei kait treenissä pitäisi olla niin kauheasti väliä, niin en tiedä tekeekö kovin monet naiset mielellään esim. arskan kultaista kuusikkoa :D, joka on aloittelijoille varsin kelpo ohjelma.

Itse kävisin salilla kolme kertaa viikossa ja sitten päälle muutamana välipäivänä aerobista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom