Säilyykö heradrikki lämpimässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sepsis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käyttänyt fastinkin heraa, mutta mielestäni sheikkeri on haissut aina paskalle pestessäni sitä. Saattaa olla että ero on sitten jauhoissa, koska en voi kuvitellakkaan, etteikö joku huomaisi tota hajua. Mun sheikkeri on aika vanha, joten ehkä sinne on pesiytynyt jotain kuolemattomia bakteereita, jotka sitten villiintyy saadessaan palaria.

Kyllä nuo sheikkerit ja pullot alkaa ajanmyötä haisemaan aina, jos niitä ei pese tyyliin joka toinepäivä fairyllä. Eli ihan sama seisooko se satsi siellä puoli tuntia vai puoli päivää. Sieltä ei vain saa kaikkea huuhdottua pois pelkällä vedellä.

säilyy hyvin ainaki 3-5h ku itse ottanu kouluu mukaa ja siel koulukaapis sitte ollu eikä oo menny miksikää, lämmenny kyllä mut so what hyvi menee alas ja soijjaa kans ollu.

Elchubagabra sanoi:
Hyvä kylmälaukku tietysti olisi kova sana. Jos sinne lataa tarpeeksi jäähdykesysteemejä, pitänee viileyden ainakin 8h, luulisin. Ainut vaan siinä se, että pitää olla aina säätämässä niiden viilentämisten kanssa.
Ihan perinteinen kylmälaukku on jo erittäin kätevä ja luulisi, että jos olet kerran autolla liikkeellä koko ajan, niin sellainen joku auton 12V jännitteellä toimiva kylmälaukku, joka pitää itsensä viileänä ilman kylmäkalleja, olisi tuossa tilanteessa kätevin.

pistä sheikkeriin 2dl vettä illalla ja pakastimeen.
sitten jauhot päälle ja lisää vettä aamulla.

sitten varmaan "jääkylmää" nauttiessa :)

Back
Ylös Bottom