Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et nyt ala pilaamaan muiden joulumieltä tuollaisilla puheilla. Näin hieno jouluperinne on kaunis asia.Toivottavasti nuo mulkut jää kiinni, vittu mitä idiootteja. Eikö tuosta voisi jo tehdä johtopäätöksen ettei tuollaisia herkästi palavia joulusymboleja kannata pystyttää julkiselle paikalle.
Jos asuisin tuolla, niin tekisin joka joulu jonkinlaisen sotasuunnitelman tuon polttamiseksi.
Luulis joo, että olis opittu, että se poltetaan kuitenkin, mutta ei, joka vuos.Eikö tuosta voisi jo tehdä johtopäätöksen ettei tuollaisia herkästi palavia joulusymboleja kannata pystyttää julkiselle paikalle.
Täytyy olla ihan vitun ankea elämä, että käyttäisi aikaansa moiseen. Sama kun menisi vapputorille repimään lapsilta ilmapalloja käsistä...ellei sitten ole itse ostanut niitä...ja sittenkin se olisi naurettavaa...
Olipas harvinaisen paska vertaus. Käytitkö ihan aikaa miettiiksesi mahdollisimman huonon vertauskuvan?
Onko tuolla Gävlessä koskaan kokeilleet että jos jätettäisiin se pukki rakentamatta ja näin ollen myös polttamatta eikä raha menisi kirjaimellisesti savuna ilmaan?
Homma alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä että se pukki rakennetaan poltettavaksi ikään kuin kaikki julkisuus on positiivista julkisuutta -tyylisesti.
Wrestlingaustakin katotaan vaikka kuvittelis porukan tajunneen sen olevan "feikkiä" tähän mennessä. Itse tajusin joulupukin olevan satua 3-vuotiaana, mutta silti se oli joka kerta yhtä odotettu vieras melkein murrosikään asti :DLuulis joo, että olis opittu, että se poltetaan kuitenkin, mutta ei, joka vuos.
...älä ny vittu sano et pukkia ei oo mukamas olemassa!Wrestlingaustakin katotaan vaikka kuvittelis porukan tajunneen sen olevan "feikkiä" tähän mennessä. Itse tajusin joulupukin olevan satua 3-vuotiaana, mutta silti se oli joka kerta yhtä odotettu vieras melkein murrosikään asti :D
... muusta esim ihmispaskasta...