Säilyykö Gävlen joulusymboli? (Webkamera seuranta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoDo
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti nuo mulkut jää kiinni, vittu mitä idiootteja. Eikö tuosta voisi jo tehdä johtopäätöksen ettei tuollaisia herkästi palavia joulusymboleja kannata pystyttää julkiselle paikalle.

Paloipas komeasti. Taisivat heittää siihen jonkun polttopullo-tyyppisen viritelmän? Eipä vartijoista ja kameroista ollut tänäkään vuonna apua.

"Too bad the 2005th burn wasn't recorded, it was reported to be torched by santa clause with a bow and a flaming arrow."

:D

Toivottavasti nuo mulkut jää kiinni, vittu mitä idiootteja. Eikö tuosta voisi jo tehdä johtopäätöksen ettei tuollaisia herkästi palavia joulusymboleja kannata pystyttää julkiselle paikalle.
Et nyt ala pilaamaan muiden joulumieltä tuollaisilla puheilla. Näin hieno jouluperinne on kaunis asia.

^ taitaa olla sarkasmi taito laji..

Toivottavasti ei käy joku vuos hassusti ja joku vartija pala ku joku heittää polttopullolla tms.. tää alkaa oleen se sopiva aika et saa pukki palaa, menee joulufiilis, jos sjoku polttaa sen ihan kuun alussa jo tms.

Varma merkki ihmisten joulumielestä on kun tuo olkipukki roihahtaa. Perinteikäs tapahtumahan tuo on ja onneksi pukki sai nyt olla miltei jouluun asti paikallaan.
Mitäköhän Gävleläiset meinaisi jos tuo joskus jäisi polttamatta, tuikkaisivat varmana itse sen tuleen kun ei tuolle oikein muutakaan voi tehdä.

Jos asuisin tuolla, niin tekisin joka joulu jonkinlaisen sotasuunnitelman tuon polttamiseksi.

Täytyy olla ihan vitun ankea elämä, että käyttäisi aikaansa moiseen. Sama kun menisi vapputorille repimään lapsilta ilmapalloja käsistä...ellei sitten ole itse ostanut niitä...ja sittenkin se olisi naurettavaa...

Täytyy olla ihan vitun ankea elämä, että käyttäisi aikaansa moiseen. Sama kun menisi vapputorille repimään lapsilta ilmapalloja käsistä...ellei sitten ole itse ostanut niitä...ja sittenkin se olisi naurettavaa...

Olipas harvinaisen paska vertaus. Käytitkö ihan aikaa miettiiksesi mahdollisimman huonon vertauskuvan?

Kyllähän tuo pukin polttaminen tuo Gävlen pikkukaupungille sellaista näkyvyyttä mitä on vaikea saada edes ison rahan mainoskampanjalla. Jos tuo oikeasti paikallisia päättäjiä vituttaisi, niin tuskin sitä pukkia vuodesta toiseen kyhättäisiin.

Ei kai ne nyt oikeesti sitä pystyttäis, jos sen polttaminen ei olisi se pääasia. Ei edes ruotsalaiset voi olla niin tyhmiä, että kuvittelee sen tänä vuonna säilyvän, vaikka se on poltettu miljoona vuotta putkeen. Kaikki noi käsittelyt, vartioinnit yms on vaan mainostamista, jotta joku tänäkin vuonna näkisi vaivaa. Nätisti muuten palo parissa minuutissa ja samantien oli palokunta paikalla, varmaan odottivat kulman takana ;)

Jos minä oisin Gävlen kaupungin puolelta vastuussa tuosta Pukista olisin tehnyt monta noita pukkeja ja heti kun tuo eka poltettaisiin niin kiikkuttaisin uuden sinne tilalle :arvi:

Onko tuolla Gävlessä koskaan kokeilleet että jos jätettäisiin se pukki rakentamatta ja näin ollen myös polttamatta eikä raha menisi kirjaimellisesti savuna ilmaan?
Homma alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä että se pukki rakennetaan poltettavaksi ikään kuin kaikki julkisuus on positiivista julkisuutta -tyylisesti.

Onko tuolla Gävlessä koskaan kokeilleet että jos jätettäisiin se pukki rakentamatta ja näin ollen myös polttamatta eikä raha menisi kirjaimellisesti savuna ilmaan?
Homma alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä että se pukki rakennetaan poltettavaksi ikään kuin kaikki julkisuus on positiivista julkisuutta -tyylisesti.

No tossa tapauksessa onkin, ketä kiinnostaa pikkukaupunki Ruotsissa ? Olen joulukuun ajan joka päivä seurannut tilannetta, samoin vaimo. Ilmoitti myös että kuulemma ens vuonna mennään kattomaan sitä ennenkuin se palaa.

Lienee sanomattakin selvää että toi julkisuus on äärettömän arvokasta, tollaista ei voi ostaa. Pari kolme vuotta niin ettei se pala niin se lakkaisi kiinnostamasta. Eihän tota olisi vaikea vartioida 24/7 jos ei takana olisi ajatus että se poltetaan...

Luulis joo, että olis opittu, että se poltetaan kuitenkin, mutta ei, joka vuos.
Wrestlingaustakin katotaan vaikka kuvittelis porukan tajunneen sen olevan "feikkiä" tähän mennessä. Itse tajusin joulupukin olevan satua 3-vuotiaana, mutta silti se oli joka kerta yhtä odotettu vieras melkein murrosikään asti :D

Wrestlingaustakin katotaan vaikka kuvittelis porukan tajunneen sen olevan "feikkiä" tähän mennessä. Itse tajusin joulupukin olevan satua 3-vuotiaana, mutta silti se oli joka kerta yhtä odotettu vieras melkein murrosikään asti :D
...älä ny vittu sano et pukkia ei oo mukamas olemassa!

Back
Ylös Bottom