ryyppäämisestä...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Kraftwerk n
hei Pexxi , mikä toi kuikelo on tossa sun avatarissa?:D

No Pexxihän se Olympiassa v.1994 muistaakseni...:D

Tuossa noin viikko sitten soittelin urheiluhieroja kaverilleni ja kyselin sattuisiko hän olemaan paikkakunnalla, kun olin kovin hieronnan tarpeessa. Noh, eihän hän paikalla ollut ja kun olin hetken valitellut paikkojen kipeyttä sain vastaukseksi tälläistä: "Aivan turhaan sä sinne hierojalle hinkuat, vedä kännit ennemmin, tulee halvemmaksi!"

Originally posted by naiskovis
Onpas kallis hieroja, jos maksaa enemmän kuin känni.
riippuu vähän.. kalsaripöhnä n.20e, riemukänni baaris min. 100e.

Itse en enää juo ollenkaan kun aloitin treenaamisen näin on mennyt jo puolitoista vuotta.
Vaatihan se titaanista selkärankaa mutta saan siitä jopa väristyksiä kun pystyn olemaan ilman alkoholia ja keskittymään vain olennaiseen.
Ja kännissä olen ollut jo niin monta kertaa että se tuskin mitään enää pystyy tarjoamaan.

Jos tuntuu vaikealta lopettaa niin muistakaa kahden viikon sääntö!
Eli jos pystyy olemaan kaksi viikkoa juomatta viinaa niin samoilla lämpöisillä menee kaksi vuotta, ainakin tuo kahden viikon kylmä kalkkuna toimi minulla.

Sex, sex and rock and roll !!!!

Sillontällön tulee tintattua oikein kunnolla (noin kerran kuussa). Ja kun lähden niin sitten mennään ja kunnolla :) Tissuttelua en harrasta ollenkaan..
Vaikuttaa sen verran että the day after pitää viettää ihan täysin levossa ja seuraava päivä onkin jo yleensä normaali treenipäivä.
Jonkin verran huomaa ekoissa treeneissä, mutta ei mitään niin negatiivista että kehtaisi lopettaa juomisen sen takia kokonaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ryyppäämisestä!

Mun mielestä ryyppääminen on maailman turhinta hommaa, siksi sitä tuleekin aina sillon tällön harrastettua!!!

Tuli oltua eilen ensinmäisen kerran selvin päin vuoteen. Onhan tämä outoa,kun ei ole sitä joka sunnuntaista "hienoa oloa".
:urjo:

Originally posted by MR.D
Tuli oltua eilen ensinmäisen kerran selvin päin vuoteen.

Hehheh..Tuon voi käsittää hieman väärin:lol2:

Originally posted by MR.D
Tuli oltua eilen ensinmäisen kerran selvin päin vuoteen. Onhan tämä outoa,kun ei ole sitä joka sunnuntaista "hienoa oloa".
:urjo:

Ja nyt alkaa maailman isoin darra:lol2: :lol2: :D !!!!

Darran pahuus on enemmänkin mielestäni suhteessa siihen paljonko ryyppykertoja on elämässään takana kuin ikään (tai sitten se on yksinkertaisesti se, että täytyy juoda enemmän viinaa päästäkseen samaan humalaan kuin nuorena)

.. Ja toiseksi - darrat selvästi pahempia jos tenuttaa esim sen 2 kertaa viikossa kuin jos juo persseet kerran kuussa. Eli pelkkä tauon pitäminen tinttaamisesta vähentää krapulaa mulla.

Treenikehityksestä... takuuvarmasti kehittyy nopeammin kun ei juopottele gluteus maximuksiaan olalle jatkuvasti.

Hapanta Naamaan!

Kuten on jo monesti mainostettu täälläkin niin krapulani nousevat sfääreihin, koska happaman otto on sitä luokkaa että normaali kaveria vietäs jalat eellä näillä määrillä. Toisaalta saa olla onnellinen että olo on kauhea ryyppäämisen jälkeen, nimittäin kohta taas kuukausi väliä edellisestä kerrasta ja loppua ei kuivalle kaudelle ole näkyvissä.
:kippis1: :kippis1:

Darran pahuus johtuu myös dokausreissun tyypistä :) Eli jos on normaali ravintolailta, tunkkaisessa paskassa tupakansavuisessa sisätilassa, niin krapula ja heikotus on suuri seuraavana päivänä, mutta jos on vaikkapa mökillä, jossa suurimman osan ajasta on ulkona, raittiissa ilmassa eikä tupakansavua lähimaillakaan, niin on vain hiukan "outo" olo aamulla. Henkistä vai ei, samapa se, mutta näin ainakin täällä.

Juu, viina on perseestä :curs: pe/la sessiot vaatii veronsa. viimeyö meni hikoillessa, 2 tunnin pätkissä nukuttua. Välillä heräsin siihen, kun joku oli kämpässä. (Olin oikeasti yksin.) Välillä joku huutelee toisesta huoneesta. Kyllä oli vittu kauheata! Nyt alkaakin sitten pitkä viinatauko (diettiä alottamassa) ja sekoilut saa olla sekoiltu, ainakin hetkeksi :worship:
Syöminen unohtuu mulla kännissä. Seuraavana päivänä jotain pitsan paskaa, ei muuta. Muuten käy näin :urjo:

Jaahas, tänään sitten sellaiselle sydämmen pysäytys lenkille että meikussa tavataan. Lähtee se heikotus.

Rapula-sali!

Kuka on huomannut että maanantaina salille työntyessä kun vielä kolkuttaa lauantain juopotteluista rapula takaraivossa, niin vetäsee semmosen tappotreeniin että naama on punanen ku kylpy-miehen perse, niin olo paranee. Ja jos vielä saunaan työntyy treeniin jälkeen nii vielä parempi. Ite kutsukin maanantain salia jos olen ottanut hapanta lauantaina, rapulan-tappo-saliksi!!!

:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom