Ryssät päätti sitten säätää kunnon lain

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei se nyt ihan noin mene kuitenkaan. Kyse ei ole siitä, että ne tekisivät mitään invaasiota mihinkään kansalaistensa puolesta.

- On eri asia puolustaa Venäjän kansalaisia neutraaleilla vesillä merirosvoja vastaan ja aivan toinen asia on mennä puolustamaan ulkomaille venäläisiä, jotka ovat siellä töissä. Silloin on vaarana, että meitä itseämme pidetään hyökkkäjinä, Iljushin muistuttaa.
 
Jenkit tekee ihan samaa.
 
hienoa sinänsä, nyt ne voi repiä helpon tekosyyn vallata vaikka koko suomen, lavastaa vaikka pari kuollutta venäläistä suomensisällä, tulla vähä puolustamaan, sit keksitään pari muuta syytä lisää että saadaan jatkaa invaasioo ja jyrätään koko helvetin suomi niiden vallan alle.

vainoharhaisuuskohtaus iskee.
 
Nii et kahessa viikossa paraatimarssia Helsinkiin?
 
Nii et kahessa viikossa paraatimarssia Helsinkiin?

ilmeisesti tällä viittasit siihen että suomalaiset taas lahtais ryssien hyökkäysjoukot jo rajalle tosta vaan?

joo ei tuu tapahtuun tällä kertaa, se 2 viikkoa sitä sotaa ehkä kerkeis mennäkki niin olis se ryssien paraatimarssi helsingissä.

asiat on nykyään vähä eritavalla ku silloin joskus.
 
Mielenkiintoista seurata aiheuttaako tämä Kaukasuksella jotain sotilaallisia toimia. Nyt voidaan esim.Georgiaa kurittaa Venäjän kansalaisten suojelemiseksi ja onhan Ukrainassakin käsittääkseni suuri määrä Venäläisiä. Nyt vaan Venäjälle kunnon äärinationalistinen hallinto ja soppa olisi valmis. No joo,taitaa vielä olla aika kaukaa haettua:)
 
Ei suomikaan sielä pystykorvien ja suomikonepistoolejen kanssa ole vastassa.
 
joo ja meiltä löytyy myös varteenotettavia sotilaitaki...

Itse olen ajatellut, että mahdollisessa tositilanteessa moni varmasti pystyisi ylittämään itsensä niin fyysisesti kuin henkisestikkin.Tiedä sitten, toivottavasti sitä ei tarvitse ikinä kokeilla.
 
Itse olen ajatellut, että mahdollisessa tositilanteessa moni varmasti pystyisi ylittämään itsensä niin fyysisesti kuin henkisestikkin.Tiedä sitten, toivottavasti sitä ei tarvitse ikinä kokeilla.
Pystyy ne ilman sitä 6kk pelleilyäkin.
 
hienoa sinänsä, nyt ne voi repiä helpon tekosyyn vallata vaikka koko suomen, lavastaa vaikka pari kuollutta venäläistä suomensisällä, tulla vähä puolustamaan, sit keksitään pari muuta syytä lisää että saadaan jatkaa invaasioo ja jyrätään koko helvetin suomi niiden vallan alle.

vainoharhaisuuskohtaus iskee.

Sehän siinois kuiteskin hyvä puoli, että turvapaikkaturistien määrä laskis laakista koko lailla nollaan, ja kaikki rikkaus ohjautuisi Ruåtsiin :D

Siinä on venäläiset ihmeissään kun suomalaiset osaa poistua taakse varsin mallikkaasti. Ja sota voitetaan viimeistään siinä vaiheessa kun pistetään pystyyn "Kenen pinkka on komein"- kisa.
Meidän joukkue silloisessa Hiukkavaaran korohorossa voitti alokasaikana sulkeiskilpailun. Ois kova jos saatas sama kokoonpano kasaan ja pantas ryssille jauhot suuhun mallikkailla 180 asteen käännöksillä, sekä rytmikkäällä marssilaululla.

Myöskin rynykky hievahtamatta seisoisi hihnanmitan päässä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja Suomen vajaat 60 Hornettia pieksee Venäjän parituhatta hävittäjää ja rynnäkkökonetta mennen tullen, koska lentäjämme ylittävät itsensä henkisesti ja fyysisesti.
 
Itse olen ajatellut, että mahdollisessa tositilanteessa moni varmasti pystyisi ylittämään itsensä niin fyysisesti kuin henkisestikkin.Tiedä sitten, toivottavasti sitä ei tarvitse ikinä kokeilla.

ja venäläisethän tähän samaan ei kykene? vain suomalaisilla on sisua?

venäjällähän on kovempi asekoulu ku meillä, siellä ollaanki reilusti pidemmän aikaa, sama homma käytännös ku pistäisit 3kk nyrkkeilyä treenanneen 2vuotta nyrkkeilyä treenannutta vastaan, ku molemmat alkaa ylitteleen itseensä niin se vähemmän kokenu siinä turpaansa saa, ja saa varmaan helposti vaikka 2v treenannu ei olis edes kunnolla tosissaankaa. ja mitäs sitten ku laitetaan 1 3kk treenannu viittä 2vuotta treenannutta vastaan? siinä läski vasta tummuuki vaikka kuinka olis tahtoa amatöörillä.

ja otetaan nyt huomioon seki että venäjällä on vähä vaikeammat olot joten niiden voitontahto voi olla kovempi, ja miehet on tehty kovemmista aineista ku meidät, siellä se 90% porukasta ei läskisty makkara ja kaljapullo kourassa tietokoneella/telkan ääressä ja armeijassa ei mutustella kahvia ja pullaa.

(tämä viesti nyt provosoi varmaan helvetisti meidän ubersotilas varusmiehiä jotka ovat rakentaneet miehisen egonsa varusmieskoulutuksensa ja suomalaisen taistelija perimänsä varaan)
 
Back
Ylös Bottom