ryssä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Ukko on rajalla töissä ja se kerto tälläsen jutun. Kerran joku ryssärekkakuski rupes jotai riehuu ja se laitettii rautoihi. Mut se oli just vetäny jonkun napin ja se väänti ne raudat paskaks, siis sellaset raudat ettei käsiä pysty vääntämää yhtää tai sattuu iha saatanasti. En kyl tiedä onko tälläsiä rautoi olemassa, mut näi ukko kertoi..:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran on tullut käsirautojen kanssa pelailtua että en usko että sellaista karpaasia on olemassakaan joka raudat saa vääntämällä ranteistaan auki, ei edes ryssä....

Originally posted by Felzer
Ukko on rajalla töissä ja se kerto tälläsen jutun. Kerran joku ryssärekkakuski rupes jotai riehuu ja se laitettii rautoihi. Mut se oli just vetäny jonkun napin ja se väänti ne raudat paskaks, siis sellaset raudat ettei käsiä pysty vääntämää yhtää tai sattuu iha saatanasti. En kyl tiedä onko tälläsiä rautoi olemassa, mut näi ukko kertoi..:eek:

Totta tää juttu on! Olen kuullut saman jutun luotettavasta lähteestä, kaverin kaverilta! Nuo napit mitkä imeytyy hetkessä ja antaa uskomattomat voimat sisältää lähinää Greatiinia, Glurtamiinia ja muita mömmöjä, niinku protskuu ihan vitusti! Noista vaan voi saada semmosen, tiiättexte, taudin missä tissit kasvaa, nimeltään Kynkkomania!:kippis1:

Pitää vielä editoida: olen kuullut varmasta lähteestä huhuja, että noihin tabuihin laitetaan myös ihmisen aivoista imettyä hormoonia!!!!

Jo vain noita tabuja on olemassa. Äsken vedin niitä ja kaadoin huvikseen talosta yhden tiiliseinän kun mä en tykännyt sen väristä. :rolleyes:

Näköjään muutkin huomannu noitten nappian voiman. Vääntelin yks päivä katutolppia solmuun ku sain raivokohtauksen noista napeista niin sitten siihen tuli pari kyttää ja ne joutu valaan teräsbetonista mulle kahleet ku ei tavalliset käsiraudat kestäny. joopa joopa

Re: Re: ryssä..

Originally posted by msj81
Totta tää juttu on! Olen kuullut saman jutun luotettavasta lähteestä, kaverin kaverilta!

:lol2: :lol2: :lol2:

Totta tai tarua, mutta joskus aikoinaan (80-luvulla) tuli jenkki dokkari "enkelin pölystä" (PCB) ja siinä mainittiin näitä urotekoja mitä ihmiset oli kamoissaan tehnyt. Ja yksi suoritus oli juuri käsirautojen repiminen paskaksi. En muista tarkkaan mitä ne oli tutkinut tarvittavaksi vetolujuudeksi kyseisille raudoille, muistaakseni taisi olla yli 300 kilon veto.

Raudoissa on varmaan ollut halkeama/valmistusvirhe. Maailmassa on tapahtunut paaaljon ihmeellisempiäkin asioita kuin tuo, joten ei tuota vaikeuksia uskoa.

Originally posted by mikakor
Yritin kyllä ladata pakkotoiston sivut, mutta päädyinkin Jippiille :rolleyes:

:lol2:

Originally posted by Carlos
...En muista tarkkaan mitä ne oli tutkinut tarvittavaksi vetolujuudeksi kyseisille raudoille, muistaakseni taisi olla yli 300 kilon veto.

tutkiko ne myös ihmisen ranteen painekestävyyden vai vain käsirautojen vetolujuuden?

Epäilen, että kestääkö ranne pienelle alueelle kohistetun ~300kg
paineen.

Originally posted by Felzer

Asiasta mitään tietämättä sanon kuitenkin, että on tuossa jutussa perää..ei se tosin ihan noin ollut muttei kauhean kaukanakaan..nivelraudat eivät menneet "paskaksi" mutta taittuivat nivelistä eikä ranteissakaan sen jälkeen ollut kehumista eli aika karuun kuntoon menivät..
Sitä että ottiko kaveri mitään "nappia" ei luultavasti kukaan tiedä poislukien tämä nykypäivän Houdini-kokelas itse.. mutta se siitä

tutkiko ne myös ihmisen ranteen painekestävyyden vai vain käsirautojen vetolujuuden?

Ohjelmassa mainittiin vain raudat.. Mutta näköjään aiheesta löytyy netistä kun laittaa hakusanoiksi: handcuffs angel dust .. eli rautoja ja ranteita on rikottu myös maailmalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom