Ryan Kennelly 470 kg penkistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jonkun verran lajia seuranneena voin sanoa että raaka penkki on taatusti 700 paunan paremmalla puolella.
Tuo 2x600 paunaa raaka-video on monta vuotta vanha, ajalta jolloin Ryanin paita penkki oli luokkaa 850 paunaa.
Tuossa 1036 paunan nostossa paino oli noin 151 kiloa, oli kuulemma nostanut 3.13 kertaa oman painonsa....

Vahva sika! Kovin penkkaaja tällä hetkellä!

Jos paitapenkki on noussut melkein 100kg niin on ne raakavoimatkin noussut aika varmasti. Aivan mahdollinen on tuo yli 700lb raakapenkki tällä hetkellä. Eikös Mendy kertonut olevansa 800lb kunnossa raakapenkissä?

Ihan hyvin voisin uskoa, että ilman pysäytystä tuo 310-320 kg voisi Kennelyltä tullakin, mutta pysäytyksen kanssa en jaksa uskoa. Noissa raudoissa tuo stoppi vaikuttaa todella paljon, veikkaisin, että ainakin 20-30 kg, ehkä enemmänkin. Mendelsonkaan ei ole stopista ottanut kuin 295 kg, jos oikein muistan. Alle 300 kuitenkin. Jos jollain on videota tai muuta faktaa niin esiin vaan. Aina kiinnostaa nähdä yli 300 kg:n raw-penkki jossa on stoppi rinnalla.

IMO tuo paitatuloksen kehittyminen ei kerro varmasti mitään muuta kuin sen että paita ja sen hyödyntäminen on kehittynyt. Raw-penkki eroaa jo tekniikaltaankin niin paljon tuosta 470 kg:n paitanostamisesta, että ihan turha on miettiä mitä tulee raw:na jos paidalla saa sitä ja tätä...

Mistäs muuten tiedät, että raw-penkki on yli 700 paunaa?

No jos raakana nostaa 2x272,5 kiloa, niin silloin tappi on varmaan jotain 290 kiloa, oletko vielä samaa mieltä?
Jos paita tulos nousee liki 200 paunaa, niin kyllä se raakapenkkikin siinä raahautuu väkisin ylöspäin sen 20-30 kiloa.
Näin ylensä tapahtuu mitä nyt olen seurannut kovien nostajien tuloksia. Ikävä kyllä yleensä nostajat on parhaassa raw-kunnossa silloin kun paitakuntokin on huipussaan.
Se on aivan turhaa kuvittelua että jos paitapenkki nousee 180-200 paunaa, niin raaka tuloksessa ei tapahtuisi myös kehitystä!!!!

No jos raakana nostaa 2x272,5 kiloa, niin silloin tappi on varmaan jotain 290 kiloa, oletko vielä samaa mieltä?
Jos paita tulos nousee liki 200 paunaa, niin kyllä se raakapenkkikin siinä raahautuu väkisin ylöspäin sen 20-30 kiloa.
Näin ylensä tapahtuu mitä nyt olen seurannut kovien nostajien tuloksia. Ikävä kyllä yleensä nostajat on parhaassa raw-kunnossa silloin kun paitakuntokin on huipussaan.
Se on aivan turhaa kuvittelua että jos paitapenkki nousee 180-200 paunaa, niin raaka tuloksessa ei tapahtuisi myös kehitystä!!!!

Jos nyt tehdään ero sille pysäytetäänkö tanko rinnalle niinkuin pitäisi, vai otetaanko "touch and go" eli ilman pysäytystä. Nämä kun tahtoo mennä itse kullakin iloisesti sekaisin.
Niin kuin jo aikaisemminkin totesin, raw:na tuo pysäytys vaikuttaa todella paljon noissa raudoissa.

Voi olla, että otti tuon 2x272,5kg sarjan aikoihin 290 kiloakin ja ihan merkistäkin vielä, mutta en usko että siitä on tulos kehittynyt 310-320 kiloon jos edelleen pysäytetään tanko rinnalla. Kennelly on kuitenkin keskittynyt paitanostamiseen ja se on niin eri laji kuin raw:na nostaminen, joten noissa raudoissa tuskin kovinkaan paljoa on kehitystä tullut. Ehkä se sen 290-300 stopista ottaa. Ja onhan tuo 280-300 kg:n raw-penkki riittänyt ennenkin noihin +450kg:n paitanostoihin (Mendelson, Rychlack).

Niitä on muuten n. 5 tyyppiä jotka tuohon 300 kg:n stoppipenkkiin ovat ikinä pystyneet, joten en menisi "ottaa varmasti yli 700 paunaa" -huhuihin ihan heti uskomaan. Tuo on NIIN harvinaista, että mikäli tuohon pystyy niin laittaisi videon nähtäville.

Jos nyt tehdään ero sille pysäytetäänkö tanko rinnalle niinkuin pitäisi, vai otetaanko "touch and go" eli ilman pysäytystä. Nämä kun tahtoo mennä itse kullakin iloisesti sekaisin.
Niin kuin jo aikaisemminkin totesin, raw:na tuo pysäytys vaikuttaa todella paljon noissa raudoissa.

Voi olla, että otti tuon 2x272,5kg sarjan aikoihin 290 kiloakin ja ihan merkistäkin vielä, mutta en usko että siitä on tulos kehittynyt 310-320 kiloon jos edelleen pysäytetään tanko rinnalla. Kennelly on kuitenkin keskittynyt paitanostamiseen ja se on niin eri laji kuin raw:na nostaminen, joten noissa raudoissa tuskin kovinkaan paljoa on kehitystä tullut. Ehkä se sen 290-300 stopista ottaa. Ja onhan tuo 280-300 kg:n raw-penkki riittänyt ennenkin noihin +450kg:n paitanostoihin (Mendelson, Rychlack).

Niitä on muuten n. 5 tyyppiä jotka tuohon 300 kg:n stoppipenkkiin ovat ikinä pystyneet, joten en menisi "ottaa varmasti yli 700 paunaa" -huhuihin ihan heti uskomaan. Tuo on NIIN harvinaista, että mikäli tuohon pystyy niin laittaisi videon nähtäville.

Editoitu.

Juu, sivutetaan se sitten :D Imo, kuitenkin kova penkkaaja :D 300 raw penkeistä oli kerran puhe, niin eiköhän herra siihen kerhoon kuitenkin kuulu.

Jatkakaa hyvää keskustelua :thumbs:

Tuttua lässytystä:wanha: Onneks sinä tiedät mitä ne stopit vaikuttaa ja mitä kukakin ottaa ilman stoppia ja stopin kanssa. Tuntuu olevan niin elämää suurempi asia sulle mutta ei se mitään jos se kerran saa sut hyvälle tuulelle. Varo vaan ettei yöunet mene:hyper:

Videolta kun katsoi Kennellyn nostot niin kyllä siellä puhuu armottomat raakavoimat. Rauta tuli erittäin hallitusti alas ja pysyi 100% kontrollissa koko noston ajan. Ja eikä näyttänyt edes maksiminostolta. Olen aivan varma, että ottaa raakanakin ainakin 300kg. Ja stopista.

aivan uskomaton sälli ja paksusti lihaa. jos 180 lykkii tohon malliin, niin maksiminkin on oltava jotain uskomatonta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
eli ei hyväksytä :D:jahas:

Ei tietenkään!:rolleyes:
Luin jostain IPF:n kisoista juttua ja siellä oli mietitty kovasti sitä kun nostojen epäonnistumiseprosentti oli 65% (Penkkikisat, olikohan peräti MM?).

No kuitenkin, eihän tuo prosentti ole vielä mitään verrattuna pakkikseen: 2004 vuodesta asti olen muistaakseni foorumia seurannut ja YHTÄÄN penkkivideoiden nostoa ei ole vielä hyväksytty:D

Tuttua lässytystä:wanha: Onneks sinä tiedät mitä ne stopit vaikuttaa ja mitä kukakin ottaa ilman stoppia ja stopin kanssa. Tuntuu olevan niin elämää suurempi asia sulle mutta ei se mitään jos se kerran saa sut hyvälle tuulelle. Varo vaan ettei yöunet mene:hyper:

Joo joo, tuttua on... Kerro nyt ihmeessä sinäkin mielipiteesi Kennelyn nostoista kun kerran vaivauduit jo minun kirjoitukseni huomioimaan. Ei tosin taida sinua kiinnostaa nuo pikku yksityiskohdat kuten pysäytys rinnalla, kun se siellä ammattilaispuolella ei niin olennainen asia olekaan.

Se muuten ihmetyttää, että ammattilaisympyröistä tullaan aina hyssytelemmän näitä raw-tulosten spekulointeja eikä kukaan saa mainita näitä menneiden vuosikymmenien kovia raw-nostajia. Ilmeisesti totuus sattuu.

No hyvä että meillä on täällä noin kovaa tietotaitoa liittyen penkkipunnerrukseen! Hyvä Pade! Rauhaa ja rakkautta...:

Kerro maots ihmeessä omat tietosi ja spekulaatiosi. Vai eikö se pysäytys rinnalla vaikuta siellä ammattilaispuolella ollenkaan, kun sitä ei tarvita?

No hyvä että meillä on täällä noin kovaa tietotaitoa liittyen penkkipunnerrukseen!:david::david: Hyvä Pade!:david::david:

Rauhaa ja rakkautta...

Joo joo, tuttua on... Kerro nyt ihmeessä sinäkin mielipiteesi Kennelyn nostoista kun kerran vaivauduit jo minun kirjoitukseni huomioimaan. Ei tosin taida sinua kiinnostaa nuo pikku yksityiskohdat kuten pysäytys rinnalla, kun se siellä ammattilaispuolella ei niin olennainen asia olekaan.

Se muuten ihmetyttää, että ammattilaisympyröistä tullaan aina hyssytelemmän näitä raw-tulosten spekulointeja eikä kukaan saa mainita näitä menneiden vuosikymmenien kovia raw-nostajia. Ilmeisesti totuus sattuu.

Minun mielipide Kennellyn nostoista... On se perkele vahva äijä! Jaa vai totuus sattuu kun se tulee sieltä totuuden lähteiltä:thumbs: :lol2: Ei ne nyt meikäläisen elämään vaikuta pysäyttääkö joku tangon rinnalle vai ei. Eikä sekään onko sun iskä vahvempi kun mun iskä tai meijän kaikkien yhteensä:rolleyes: Enemmänkin otan nämä keskustelut huumorin kannalta;) :love:

No kuitenkin, eihän tuo prosentti ole vielä mitään verrattuna pakkikseen: 2004 vuodesta asti olen muistaakseni foorumia seurannut ja YHTÄÄN penkkivideoiden nostoa ei ole vielä hyväksytty:D

ei vittu että ratkesin :D

sori :offtopic: mutta tuossa on kyllä hyvä pointti. varmaan jossain tangollapenkkaamisvideossakin todetaan että perse nousee ja stoppi ei oo tarpeeks pitkä eikä tuu ihan suorille :D

Minun mielipide Kennellyn nostoista... On se perkele vahva äijä! Jaa vai totuus sattuu kun se tulee sieltä totuuden lähteiltä:thumbs: :lol2: Ei ne nyt meikäläisen elämään vaikuta pysäyttääkö joku tangon rinnalle vai ei. Eikä sekään onko sun iskä vahvempi kun mun iskä tai meijän kaikkien yhteensä:rolleyes: Enemmänkin otan nämä keskustelut huumorin kannalta;) :love:

Totuuttahan noitten ukkojen +300kg:n raw-penkeistä ei tiedä ennen kuin ne tulevat raw-kisoihin. Nuo huhut ja puheet noista hirmunostoista aiheuttaa juuri näitä melko turhia spekulaaioita, eikä tuo käsittämätön 470kg:n nosto yhtään ainakaan vähennä niitä.

Luulisi muuten, että sinuakin ihan vähän edes kiinnostaisi miten vahva se Kennellyn poika oikeasti onkaan kun samoja kisojakin nostelet. Tosin itsepähän sen parhaiten tiedät...

Totuuttahan noitten ukkojen +300kg:n raw-penkeistä ei tiedä ennen kuin ne tulevat raw-kisoihin. Nuo huhut ja puheet noista hirmunostoista aiheuttaa juuri näitä melko turhia spekulaaioita, eikä tuo käsittämätön 470kg:n nosto yhtään ainakaan vähennä niitä.

Luulisi muuten, että sinuakin ihan vähän edes kiinnostaisi miten vahva se Kennellyn poika oikeasti onkaan kun samoja kisojakin nostelet. Tosin itsepähän sen parhaiten tiedät...

Asian mitenkään minulle kuulumatta, niin miksi kiinnostaisi?ilman varusteita ei kuitenkaan nostella...ja jos nyt vaikka olisi niin, että "juniori" pamauttas RAWina enemmän kuin ko.heppu niin sehän vain vituttaisi kun ei paidalla nostettaessa pärjäisi (se kun sattuu olemaan ainoa asia jolla on tällä hetkellä merkitystä):rolleyes: (vitsi,huono vielä)

Niin kauan kun näissä RAW-kisoissa ei ole seuraavia asioita, ei ole myöskään kovimpia kilpailijoita:

1.) Rahapalkinnot
2.) Arvokisat
3.) kukin voi keksiä itse lisää...

Kyllä saatan tietää joitain suuntia tietää kun samoissa lämmittelytiloissa ja kisoissa ollaan oltu. Sen voin sanoa että en ole ikinä ennen nähnyt yhtä isoa äijää kuin Kennelly vaikka Cutlerkin käveli edellisenä päivänä samoissa karkeloissa vastaan. Ei ole hirveenä miehessä ylimääräistä ja painoa 151 kg. Eikä jalatkaan ole mitkään kovin isot suhteessa yläkroppaan niin siitä voi kaikki päätellä minkä kokoinen äijä on kyseessä.

Asian mitenkään minulle kuulumatta, niin miksi kiinnostaisi?ilman varusteita ei kuitenkaan nostella...

No sitten on kyllä hylätty lopullisesti lajin perimmäinen idea, jos ne raw-voimat ei enää merkkaa mitään. Tosin eipä nuo paitanostot enää muistuta kuin hyvin etäisesti perinteistä raw-penkkipunnerrusta.

Niin kauan kun näissä RAW-kisoissa ei ole seuraavia asioita, ei ole myöskään kovimpia kilpailijoita:

1.) Rahapalkinnot
2.) Arvokisat
3.) kukin voi keksiä itse lisää...

Totta, mutta esim. ensi vuonna Arnold Classicissa on raw-voimanostokisa jossa on sallittu vyö, ranne- ja polvisiteet. Toivottavasti siinä olisi uuden alkua ainakin ammattilaispuolella...

Suositut

Back
Ylös Bottom