Ruuviton leuanvetotanko? Riskit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mitr74
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Youtube täynnä videoita jossa noitten kanssa sakki tipahtaa päälleen/selälleen/perseelleen, kun pito pettää tangossa. Eli jos mahdollista, niin parempi hankkia tanko joka on kiinni muullakin kuin kitkalla.

Youtube täynnä videoita jossa noitten kanssa sakki tipahtaa päälleen/selälleen/perseelleen, kun pito pettää tangossa. Eli jos mahdollista, niin parempi hankkia tanko joka on kiinni muullakin kuin kitkalla.

Ihan tosielämässä ex puhtoisen lähiöni ulkoilma leuanvetotangolla tuli kerran vähän vanhempi mutta ikäistään paljon enemmän vapiseva heppu kerran kehumaan että menipä monta. Sitten alkoi kertomaan että aikoinaan hänkin, mutta jotain pää alaspäin riipuntaa teki kotona ja tanko petti -> alas pää edellä ja eläkkeellä ollu since. Ei pysty kuin roikkumaan enää. En kysyny mikä kiinnitys oli tangossa, mutta tämän perusteella suosittelen vähintäänkin asialliset ei halvimmat vehkeet ja ruuveilla pidikkeet oven ripaan, niin ei petä.

Noita on hyviä olemassa, jotka pitää 200 kiloa. Ilman ruuveja.
Itse vetelin 110kiloisena 32 kahvakuula vyötäröllä, ei mitään ongelmaa.
En jaksa hakee linkkiä mutta mekanismi sellanen että paino mikä tangossa ohjautuu sinne sivuun, tanko painautuu ikäänkun seinään.
Aika hankala selittää mut ebaysta jne löytyy.

Noita on hyviä olemassa, jotka pitää 200 kiloa. Ilman ruuveja.
Itse vetelin 110kiloisena 32 kahvakuula vyötäröllä, ei mitään ongelmaa.
En jaksa hakee linkkiä mutta mekanismi sellanen että paino mikä tangossa ohjautuu sinne sivuun, tanko painautuu ikäänkun seinään.
Aika hankala selittää mut ebaysta jne löytyy.
Joo mut veikkaan ettei 15€:lla irtoa semmoinen parempi.

Tollasella karmien väliin puristettavalla tangolla käy helposti niin että sivukarmit vaa levii irti yläkarmista. Väliovet on usein asennettu niin että asennusaukon ja karmin välissä ei oo kiiloja ollenkaan niin tollanen tanko vaa levittää sitä oviaukkoa sitämukaa kun sitä kiristää.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itse olen tullut parkettiin polvet edeltä tommosen karmien väliin kierrettävän sekä tommosen yläkarmista tukea ottavan kanssa. Ihan paskoja vehkeitä ja nevöegein. Sijoita kerralla vähän enemmän ja osta puolapuut leuanveto ulokkeella/lisäosalla. Elämä helpottaa eikä tarvi pelätä että halvaantuu :ROFLMAO: .

Meillä on tällainen: https://www.voimistelurenkaat.fi/tuote/puinen_leuanvetotanko
Helppo asentaa, ovi menee vielä kiinni ja voi nostaa pois paikaltaan halutessaan kun ei käytä. Eikä taatusti petä just kun oot vetämässä.
Tälle ääni, kun noita kannakkeita voi laittaa useampia eri korkeudelle. Meillä esimerkiksi on yhdessä ovessa kahdet kannakkeet: korkeimmassa vanhempi lapsi vetää leukoja, alemmassa nuorempi, ja alemmassa korkeudessa voi myös tehdä sitten kieppejä yms. temppuja.

Tuolla sanotaan että kestäisi 120kg kuorman, ja siitä olen hieman eri mieltä: painan sen 112kg nyt ja aika ilkeästi menee mutkalle, vaikka pitäisin sieltä aivan reunoilta kiinni. En uskaltaisi mitään kapeita leukoja tehdä tässä painossa, saati lisäpainoilla.

Jos on 2-kerroksinen asunto niin kuin minulla, niin voi virittää tangon köysillä (tai esim kuormaliinoilla) roikkumaan portaista. Tanko pääsee vähän heilumaan kun roikkuu ja vähän kiertymäänkin, mutta ei ole haitannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom