Ruumiinrakenteesta ja vaatteista

Pyranha sanoi:
Ok voinhan mä ottaa sieltä sen XXL teltan mutta aika karmeaa se on kun se lepattaa tuulessa miten sattuu vyötärön tasolta.

Mulla on siis sama ropleeman, ja homma on ratkaistu kiristämällä paitoja vyötäröltä. Eli 5 senttiä pois ja paita istuu.

Vaimo on nykyään kieltäytynyt lähtemästä mun kanssa vaateostoksille, koska "kaikki kivat paidat näyttävät huonolta mun päällä; hauikset ovat liian paksut, hartiat ja selkä liian leveät."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ymi sanoi:
Mulla on siis sama ropleeman, ja homma on ratkaistu kiristämällä paitoja vyötäröltä. Eli 5 senttiä pois ja paita istuu.

toi kuulostas ihan fiksulta ratkaisulta. täytynee laittaa äippä hommiin ku ei ole tyttöystävää tällä hetkellä :D

jääkö noista kiristämisistä minkälaiset saumat?

Xavier sanoi:
toi kuulostas ihan fiksulta ratkaisulta. täytynee laittaa äippä hommiin ku ei ole tyttöystävää tällä hetkellä :D

jääkö noista kiristämisistä minkälaiset saumat?

No riippuu paidasta mutta tavallisestihan t-paidoissa on tuo sauma molemmissa kyljissä. Sieltä vaan laitataan sisäänpäin kaksinkerroin sitä kangasta vähän sauman kohalta ja ommellaan sitten kiinni uudesta kohtaa. Sisälle siis jää sellanen "suikale" sitten. Se vaan leikataan pois (entisen näköiseksi, eli jätetään ompeluksesta noin 5mm vielä sitä kangasta siihen) ja sitten vielä ommellaan niin se reunus siitä että ei ala purkautumaan kankaan reuna. Ei jää mitään jälkiä vaan näyttää täysin tehdastekoiselta.

Osaa ne miehetkin ommella. ;) (kai?.. kuitenkin oli jotain väärin ja kohta joku naispuolinen korjaamassa :nolo: )

Mulla on niin ISO mulkku etten voi pitää ko hameita päällä. Kaikki kuittailee että oonko joku tyttö, mutta kun näytän niin ei vittule enää :hyper: ;)

loops sanoi:
Mulla on niin ISO mulkku etten voi pitää ko hameita päällä. Kaikki kuittailee että oonko joku tyttö, mutta kun näytän niin ei vittule enää :hyper: ;)

Mulla ei onnistus. Mitä siitä nyt tulee ku sen pää vilkkuis kokoajan helmaa alempana. :jahas: Housut siks että on parempi laittaa se sukanvarteen piiloon. ;)

ZweCCo sanoi:
No riippuu paidasta mutta tavallisestihan t-paidoissa on tuo sauma molemmissa kyljissä. Sieltä vaan laitataan sisäänpäin kaksinkerroin sitä kangasta vähän sauman kohalta ja ommellaan sitten kiinni uudesta kohtaa. Sisälle siis jää sellanen "suikale" sitten. Se vaan leikataan pois (entisen näköiseksi, eli jätetään ompeluksesta noin 5mm vielä sitä kangasta siihen) ja sitten vielä ommellaan niin se reunus siitä että ei ala purkautumaan kankaan reuna. Ei jää mitään jälkiä vaan näyttää täysin tehdastekoiselta.

No näinpä se menee kun järjellä ajattelee! Kiitos selvennyksestä :worship:

luumu sanoi:
Vaikea löytää kivasti istuvia housuja, joissa siis olisi hyvin tilaa muutoin, mutta kapea vyötärö. Dunderdonin reisitaskuhousut näyttivät hyvältä, ostin juuri.

Dunderdon on kyllä loistava vaatemerkki. Niitten kamat on just sopivia ison perseen ja reidet, mutta kapean vyötärön omaaville kavereille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom