ruuat ennen aattoa

Ikä
36
:kippis1: Joulu tulee:kippis1:

Nyt kun on enää viikko 24.12 niin tekee mieli vähän kiristellä ja :whip: itseään että sit aattona voi ottaa releesti ja jos vaan pystyis, niin jättää sen gramma vaa-an ja kaloritaulukot nurkaan:D

Ite join tänään viimeset lasit cola lightia, vikan kupin kahvia ja lusikallisen makeutus-ainetta. Ne onkin mun ainoot "herkut" ja pannassa tän viikon. Sit vähän kiristellään ja otetaan aamu airobiset ja iltasin haaveillaan joulupöydästä. Kovaa treenataan! Sit jouluna törkeet juhlat!

Meinaako kukaan muu vähän muuttaa tapoja vikaks viikoks?

:offtopic: kylläpäs selkä onkin selvästi kasvanu kun tuntuu niin pirun kireeltä:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi helkkarissa sä pudotat cokis lightin pois? Tuossa on samat ravintoarvot ku vedessä eli ei mitään.

En meinaa muuttaa tapoja. Syön kyllä normaalia pehmeämpää ruokaa, koska tiistaina on viisaudenhampaan poisto.

PS. Jouluun on vielä kymmenen päivää ja jouluaattoon yhdeksän. Nyt on 15. päivä.:joulu6:

Moi!

Mä aion olla vaan ihan normaalisti jouluun asti. :joulu6: :joulu5: :joulu4: :joulu3:

Ei mulla nyt muuta

Miksi lighttilimppari poissa? Eihän siinä ole ravintoarvoja ollenkaan...

Since 1988 sanoi:
:kippis1:

Ite join tänään viimeset lasit cola lightia, vikan kupin kahvia ja lusikallisen makeutus-ainetta.

Voit ihan huoletta nauttia noita,kahvikin vaan edistää kiristymistä.
Jos nyt välttämättä haluaa hifistellä niin hiilareita vähemmäksi näin ennen joulua ja sitten joulupöydästä kunnon tankkaus erilaisilla laatikoilla ja kinkulla :joulu4:

Mä olen ainakin tämän joulunalusajan +kaloreilla ja jouluna bulkkaan joulupöydän antimilla. Konvehtit ja muut shitti mulla on boikotissa. Punkkua ehkä Tyttelin kanssa sit illalla :thumbs:

:D eiks light kokis lihotakkaan.. hohhoo!

Syy siihen miks en sitä nyt juo, löytyy ns. uskonnollisista syistä
(hohhooo.. kuulun cocacolacompanyn lahkoon:D )

Ennen joulua (perkele, onko siihen enemmän kun viikko.. täytyypä viedä kuusi takas parvekkeelle ettei ala varisee) on hyvä vähän kurittaa itteensä ja mietiskellä... itteensä... jumalaa.. kyllä te tiedätte. Se on sellasta ripittäytymistä ennen kaupallisen kulutus juhlan merkki päivää "legendary 24,12" :lol2: :lol2: :urjo: :lol2:

ps. en kuulu kirkkoon, olen ET:ssä

samaa (hyväksi???) havaittua rataa mennään aattoon
asti ja sitten......:hyper: :rock: :D
tulee nyt jo nälkä kun edes ajatteleekin joulusafkojaaaa....

Itse vedän ihan normi foodia jouluaattoon asti ja sitten alkaa möttöjuhla, mutta tosin sen jälkeen alkaakin 4-5 viikon dietti.:lol2:

Aion vetää sikana ruokaa jo ennen joulua, jotta vatsa vetää sitten varmasti tarpeeks joulusapuskaa! :D

3 päivää kilo lihaa päivässä, nam! :kuola:

Hyvä hyvä:D mitä juttuja:D entäs ne pepsi maxin makeutusaineet ,oikeita insuliini buustereita;)

Mä laitoin eilen itelleni kanssa kovan kurin päälle. Kalorien yläraja on nyt 3000 ja iltapalalta hiilarit pois!!!:Dpakko pysäyttää tuo mahan kasvaminen, prkl!!!!

Elkää kysykö miks oon syöny iltapalalla hiilareita. Proteiinipuuro vaan on maistunut:)

mulla täysin sama 3000kcall viikko ennen joulua! ensimmäiset vierotus oireet maxi pepsin pois jättämisestä ilmenneet ja törkee nälkä koko ajan. Jouluna hillotetaan!!

Since 1988 sanoi:
:kippis1: Joulu tulee:kippis1:

Nyt kun on enää viikko 24.12 niin tekee mieli vähän kiristellä ja :whip: itseään että sit aattona voi ottaa releesti ja jos vaan pystyis, niin jättää sen gramma vaa-an ja kaloritaulukot nurkaan:D

Ite join tänään viimeset lasit cola lightia, vikan kupin kahvia ja lusikallisen makeutus-ainetta. Ne onkin mun ainoot "herkut" ja pannassa tän viikon. Sit vähän kiristellään ja otetaan aamu airobiset ja iltasin haaveillaan joulupöydästä. Kovaa treenataan! Sit jouluna törkeet juhlat!

Meinaako kukaan muu vähän muuttaa tapoja vikaks viikoks?

:offtopic: kylläpäs selkä onkin selvästi kasvanu kun tuntuu niin pirun kireeltä:david:

Joo vähä iteki tässä aattelin hieman pitää lunkimman viikon ennen joulua tossa syömisessä..ainaski parit aamuaerobiset vois ottaa ja hiilarit suht alhaalla koko viikon :) sit aattona ruokaa niin paljo napaan että heikompaa hirvittää ..ja sitte taas joulunjälkeinen viikko pientä hifistelyä niin eiköhän sitä nyt tuon yhen taikka kahen päivän mättäyksen kestä :)

Ihan normaalisti vedetään ja sit aattona ja 25. päivä vedetään ruokaa niin että napa paukkuu !!! :D ...eiks se joulu oo vaa kerran vuodessa ?!?

*HYVÄÄ JOULUA VAA KAIKILLE*

Since 1988 sanoi:
tekee mieli vähän kiristellä

Pituus:
184
Paino:
68

Jos nuo tietosti ovat ajan tasalla niin sopiiko kysyä mistä ihmeestä oikein kiristelet ja minkä takia?

Katabolic sanoi:
Pituus:
184
Paino:
68

Jos nuo tietosti ovat ajan tasalla niin sopiiko kysyä mistä ihmeestä oikein kiristelet ja minkä takia?

hermot siinä vaan turhaa kiristyy, jos noilla mitoilla meinaa kiristellä.

Tuntuu siltä, ettei jaksa odottaa aattoon asti. Jouluna tulee ahdettua sapuskaa sisuksiin, niin paljon kuin vain mahdollista. Voileipäkakkua, graavikaloja (lohta ja siikaa), siian mätiä, riisipuuroa, kinkkua, herneitä, luumukiisseliä. Ja tottakai kaikki herkut eli tortut ja piparit ja karkkeja ja suklaita unohtamatta. Joka päivä tuntuu siltä, että nyt alkaa joulunvietto ja avaan tuon laatikon, jossa on yli kilo makuunin karamelleja :kuola: . Takaraivossa kuitenkin pelottaa jo ne kuuluisat "joulukilot". Ajattelin vetää maksimissaan kolme päivää mättöä enemmän tai vähemmän, sitten koulualkuun herkkuja vähennetään ja jatketaan treeniä. Kuinka kauan muut meinaavat mättää?

Ihan näin yleisenä huomautuksena: Minkä helvetin tähden 15-vuotiaat, 60-kiloiset sällit vetää 4 viikon dieettejä? Ravintoa, ravintoa! Olette kasvavassa iässä, syökää ja nauttikaa elämästä.

Ihan näin yleisenä huomautuksena: Minkä helvetin tähden 15-vuotiaat, 60-kiloiset sällit vetää 4 viikon dieettejä? Ravintoa, ravintoa! Olette kasvavassa iässä, syökää ja nauttikaa elämästä.

Suositut

Back
Ylös Bottom