ruuat ennen aattoa

Mä vedän keväällä dietin, koska en halua näyttää ryhävalaalta :D no ei vaan, riippuu ihan tavoitteista, mä tunnen itteni jo läskiksi tällä n 86 kg painolla. Pakko keväällä yrittää ottaa sellanen 6kg poies.

tosin en ole 15, enkä 60kg:D

mut joo ihan asiaa, yritän olla syömättä älyttömiä määriä tässä parina päivänä että jaksaa vetää sitten sen kolme päivää ihan helvetisti ruokaa =D ja paino nousee ainaki 3kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Periaatteessa normiruokailuilla mennään, mutta käytännössä tulee ylipäätänsä joulukuussa syötyä hiukka enemmän kaikenlaista moskaa, mitä joka paikassa eteen kannetaan. Mutta vasta jouluaattona nautiskellaan sitten reilummin:joulu1:

Syön kaiken mitä eteen tulee ja niin kauan kuin sitä riittää. Oon 24v ja kasvavassa iässä.

Tromm sanoi:
Syön kaiken mitä eteen tulee ja niin kauan kuin sitä riittää. Oon 24v ja kasvavassa iässä.

3 yötä jouluun on.... Tässä vaiheessa me hc-bodimunkit pistetään päälle hiilihydraattitankkaus,mulla hiilareita tänään 900g,huomenna 1200g ja siitä eteenpäin much more. Hyvä valmistautua tuohon jouluun syömällä hyvin,jaksaa sit sen kaiken syömisen keskellä syödä kunnolla joulunakin ;)

Ravintoa, ravintoa ym. on ihan täyttä asiaa vielä tässä kasvavassa iässä ja ainakin omassa tapauksessa ei nyt millekään nälkäkuurille mennä ennen aattoa, mutta vähennetään ainakin jossain että voi sitten surutta ottaa. Kyse onkin enemmän jostain muusta kuin pelkästä syömisestä.

Lauantaina pitää herätä vähintään klo. 0500 että päiv'ä tuntuis pidemmältä ja ehtii syödä enemmän. Taitaa olla ensimmäinen vuosi kun lahjoilla ei ole niin paskan väliä, tosin itse tottakai ostanut lahjoja muille..=)

Hyvää joulua

Joulu on nyt! Yli puolen vuoden karkkilakko rikkoutui jo yöllä. Ei se sokeri nyt niin hyvää sitten ollutkaan, pysytellään suolaisissa joulu herkuissa. Limua ja kahvia oikeen rankasti pitkästä aikaan.. heräsin ennen klo.6 ja pakkasin lahjat. Kohta joulu saunaan, pari börstaa ja puuroa. Illalla pidot alkaa!

Huomenna aamusta salille. Hyvää Joulua--

Suurinpiirtein normaalisti näin aattoon asti, nyt pari päivää semmosta 10000kcal/päivä ja annetaan kunnon shokki aineenvaihdunnalle ;D sitten alotetaan dieetti joka kestää niin kauan kunnes olen tyytyväinen (never)

Se ois nyt sit jouluaatto:joulu4:

Peli on avattu!Pöytä Katettu! nauttikaa olkaa hyvä:D

Raportteja kuka on ensimmäisenä ähkystä sairaalahoidossa.:kippis1:

Olen jo kaksi kertaa syönyt itseni melko ähkyyn. Eilen vedin joulutorttuja, konvehteja, karjalanpiirakoita, savusiikaa, erikoisjäätelöä. Tänään olen täyttänyt mahani jo joulupuurolla (sokeria, kanelia ja hedelmäkeittoa toki) ja kinkulla (pitäähän sitä nyt maistaa jo ennen kuin kannetaan illalla pöytään). Huomenna olisi vielä velipojan synttärit, jolloin joulusapuskojen lisäksi on iso kakku odottamassa jääkaapissa... :joulu6: Kieltämättä jo nyt on turvonnut ja täysi olo, mutta jatketaan...

Vielä en ole mitään ehtinyt syömään, heräsin 20 min sitten ja aamukahvia vasta lipitän. Kohta normaali puuro-maitosetti, jouluruokaa sitten vasta myöhemmin.

Heikko sanoi:
Pari päivää jo mennyt läskiksi ja sama jatkuu...

Samoin. Koulujen loppumisesta asti karkkia ja muuta paskaa. Onneksi treeniä on kuitenki jonku verran tullu tehtyä.... Suunnitellusta glykogeenityhjennyksestä ei tullu mitään.

Aamupalaksi meni riisipuuroa. Tossa joku aika sitten vedettiin ruisleipää mädin ja sipulin kera, oli sitten namia, niin namia.

No nyt otetaan tässä pari olutta ja käydään saunassa, sitten pääseen itse joulupöytään korjaamaan kalorivajetta. ;)

Jep aamupalaksi duunissa meni kanssa riisipuuroa ja karjalanpiirakoita. Nyt olen nauttinut hieman kermalikööriä,karkkia ja lämpimiä juomia. Kohta glögiä ja sitten odotellaan että lintupaisti kypsyy uunissa ja sitten ruetaan syömään kunnolla kinkkua/lintua jne.... Kalorit on varmasti plussan puolella monta päivää mutta nyt ei haittaa!

itte vetäny aamupalaks riisipuuros tietenkin, ja joulukarkit säästetty ( säästin melkein kaikki karkit meidän omatekosesta joulukalenterista ) niin ei tarvii ostaa, ja jos ees jaksan syödä niitä pois. pari kaljaa varmaan menee, ihan kohta 18v, niin ei haittaa ainakaan maksaa :D ja tietenkin jotain muuta ruokaa. en tykkää laatikoista ja muista jouluruuista :( nyt pelamaan

Suositut

Back
Ylös Bottom