Ruuan päälle rehkiminen?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Ric Flair
Mut mitäs sitten jos kakka ei tule :confused: ?

No silloin pikkumara ei treenaa.

Originally posted by VahvaJussi
No ei nyt ainakaan kolmea tuntia tarvi venata vaikka ois kuinka syönyt. Sillonhan on jo uudestaan nälkä.

Mä venailen ~4h hiilariaterian jälkeen ennenkun meen treenaamaan. Olo on todella paljon energisempi ensimmäisen sarjan jälkeen ja palautuminen kovista sarjoista on hämmästyttävän nopeaa. Nämä hyödyt katoaa jos pitää taukoa vain 3h tai vähemmän. Rasvaa ja proteiineja tulee yleensä otettua 1h ennen treeniä.

Originally posted by DoomStar
Joo, no 3 tuntia hätätapauksissa menee vielä. Tätä tapahtuu onneksi vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Kolmella tunnilla treeni onnistuu vielä. 4 tuntia tai yli -> treenaaminen täysi mahdottomuus. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että olisin tottunut treenaamaan missään sokerihumalassa, vaan toi 4h tai yli ei vaan yksinkertaisesti toimi. Miten vitussa suorituskyky voi nousta, kun treenin alkaessa väsyttää ja vituttaa ihan saatanasti. Kasa paskaa koko teoria, sanokoot tutkimukset mitä tahansa. Käytäntö osoittaa jotain ihan muuta ainakin mun kohdalla.

Kysehän on lähinnä henk. koht. tottumuksista, jotka ilmenevät juuri käytännössä. Ei se fakta mun kohdalla miksikään muutu, että treeni kulkee paremmin 4h kuin 2h paaston jälkeen, vaikka kuinka väittäisit vastaan.

Originally posted by trebla
Mä venailen ~4h hiilariaterian jälkeen ennenkun meen treenaamaan. Olo on todella paljon energisempi ensimmäisen sarjan jälkeen ja palautuminen kovista sarjoista on hämmästyttävän nopeaa. Nämä hyödyt katoaa jos pitää taukoa vain 3h tai vähemmän. Rasvaa ja proteiineja tulee yleensä otettua 1h ennen treeniä.

Kukin tyylillään, mä en ikinä olis syömättä neljää tuntia. Syön vatsan täyteen usein noin tuntia ennen punttisalille menemistä ja olo on kyllä erittäin energinen ja pirteä. Syön yleensä noin kahden tunnin välein, harvoin kolmen tai enemmän. Nälkäisenä ei ole kiva olla.

Originally posted by VahvaJussi
Syön yleensä noin kahden tunnin välein, harvoin kolmen tai enemmän. Nälkäisenä ei ole kiva olla.

Minkä takia syöt noin usein?
Syö enemmän kerralla niin ei tule heti nälkä.

Originally posted by Force
Minkä takia syöt noin usein?
Syö enemmän kerralla niin ei tule heti nälkä.
Siinäpäs sitten kumottiin yksi kehonrakennukseen liittyvistä perusteeseistä, "syö usein pieniä aterioita". :)

Originally posted by Tomi
Siinäpäs sitten kumottiin yksi kehonrakennukseen liittyvistä perusteeseistä, "syö usein pieniä aterioita". :)

No jos se nyt vasta kumottiin, niin jo oli aikakin.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7215&highlight=*tiputuksessa*

Lainaan tähän vähän Sakkeuksen sanoja:
"aterioiden määrä / päivä pitäisi pitää melko alhaisena, elimistö ei todellakaan joudu kataboliaan jos ei syö 7:ää kertaa päivässä. Insuliinipiikit vähenevät (monia positiivisia vaikutuksia) ja rasvaa käytetään paremmin energiaksi ja treenien teho kasvaa kun syö tuon 30/40/30 jaon mukaisia aterioita päivän mittaan 1-2, jonka/joiden lisäksi aamiainen, treeninjälkeinen ateria, palautusjuoma ja iltapala kuten kuvasit.

HUOM jos vaihtaa ruokavalion 7-8/pv -> 4-5/pv niin kyllä pitäisi jokaisen tajuta että ekana muutoksen alussa tuntee nälkää ja tuntuu että henki lähtee kun elimistö on tottunut olemaan suoli täynnä, "suolensisäisessä glukoositiputuksessa" koko valveillaolo aikansa.."

Olen niin perkeleen kovasti samaa mieltä koko hommasta.

No jos se nyt vasta kumottiin, niin jo oli aikakin.
.
.
Lainaan tähän vähän Sakkeuksen sanoja:
.
.
Olen niin perkeleen kovasti samaa mieltä koko hommasta.
1) et kumonnut yhtään mitään
2) hyvä jos Sakkeuksen teoriat toimii hänelle. Onnea.
3) Jaa

Originally posted by trebla

AAMEN..!..:thumbs:

Originally posted by Tomi
1) et kumonnut yhtään mitään
2) hyvä jos Sakkeuksen teoriat toimii hänelle. Onnea.

1) Damn!
2) Uskon, että tuo edellämainittu toimii monilla ketkä sitä avoimin mielin kokeilevat. Ei meillä niin erilaiset systeemit siellä kropassa ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskon, että tuo edellämainittu toimii monilla ketkä sitä avoimin mielin kokeilevat. Ei meillä niin erilaiset systeemit siellä kropassa ole.

Avoimin mielin? Kyllä mäkin alunperin kokeilin ihan vaihtelun vuoksi ja siksi, kun sitä oli hehkutettu niin paljon. Eli avoimin mielin, silkasta uteliaisuudesta. Totesin metodin kuitenkin käsittämättömän surkeaksi, syistä että:

Ennen treeniä väsyttää, vituttaa ja olo on muutenkin vetämätön. Verensokeri alhaalla ja näin pitääkin käsittääkseni tässä systeemissä ollakin. Treenin alettua pitäisi kuitenkin maksaan varastoituneen glykogeenin (?) astua kuvaan mukaan ja verensokerin pitäisi nousta korkeammalle mitä normaalilla syömisellä edes pystyttäisiin saavuttamaan. Mä en ainakaan ikinä huomannut tälläistä ilmiötä, vaan olo oli aina koko treenin ihan perseestä.

Kaiken lisäksi pumppi on dramaattisesti huonompi verrattuna normaaliin syömiseen ennen treeniä. Syytä en tiedä. Liittynee ehkä jotenkin hiilareihin/verensokeriin muutenkin.

Ei ainakaan heti ruan jälkeen kannata mennä. Olen sen virheen kerran tehny ja melkein taju lähti salilla :itku:

Kun nyt taas on päällä rutiini, missä haen tenavan tarhasta duunipäivän jälkeen niin vaihtoehtoiset treeniajat on joko 7ltä aamulla tai 9ltä illalla. Noista olen valinnut tuon aamutreenin enkä syö ennen treeniä muuta kuin otan mitallisen heraa veteen sekoitettuna. Edellisestä ateriasta on siis kulunut 10 tuntia, eikä tuostakaan tunnu mitään haittaa olevan.

Kunnon aterian jälkeen mulla on oltava se 2-3 tuntie ennen reeniä, joskus kun on töissä mennyt yllättäen pitkään ja heti töiden jälkeen on tullut mentyä salille ja ruokailusta on jopa 5 tuntia niin ei kyllä reeni kulje yhtään...ei vaan jaksa (eikä mikään ihmekään). Toi 2-3 tuntia on mun kohalla se oikea aika...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom