Originally posted by Ric Flair
Mut mitäs sitten jos kakka ei tule ?
No silloin pikkumara ei treenaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Ric Flair
Mut mitäs sitten jos kakka ei tule ?
Originally posted by VahvaJussi
No ei nyt ainakaan kolmea tuntia tarvi venata vaikka ois kuinka syönyt. Sillonhan on jo uudestaan nälkä.
Originally posted by DoomStar
Joo, no 3 tuntia hätätapauksissa menee vielä. Tätä tapahtuu onneksi vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Kolmella tunnilla treeni onnistuu vielä. 4 tuntia tai yli -> treenaaminen täysi mahdottomuus. Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että olisin tottunut treenaamaan missään sokerihumalassa, vaan toi 4h tai yli ei vaan yksinkertaisesti toimi. Miten vitussa suorituskyky voi nousta, kun treenin alkaessa väsyttää ja vituttaa ihan saatanasti. Kasa paskaa koko teoria, sanokoot tutkimukset mitä tahansa. Käytäntö osoittaa jotain ihan muuta ainakin mun kohdalla.
Originally posted by trebla
Mä venailen ~4h hiilariaterian jälkeen ennenkun meen treenaamaan. Olo on todella paljon energisempi ensimmäisen sarjan jälkeen ja palautuminen kovista sarjoista on hämmästyttävän nopeaa. Nämä hyödyt katoaa jos pitää taukoa vain 3h tai vähemmän. Rasvaa ja proteiineja tulee yleensä otettua 1h ennen treeniä.
Originally posted by VahvaJussi
Syön yleensä noin kahden tunnin välein, harvoin kolmen tai enemmän. Nälkäisenä ei ole kiva olla.
Siinäpäs sitten kumottiin yksi kehonrakennukseen liittyvistä perusteeseistä, "syö usein pieniä aterioita".Originally posted by Force
Minkä takia syöt noin usein?
Syö enemmän kerralla niin ei tule heti nälkä.
Originally posted by Tomi
Siinäpäs sitten kumottiin yksi kehonrakennukseen liittyvistä perusteeseistä, "syö usein pieniä aterioita".
1) et kumonnut yhtään mitäänOriginally posted by Force
No jos se nyt vasta kumottiin, niin jo oli aikakin.
.
.
Lainaan tähän vähän Sakkeuksen sanoja:
.
.
Olen niin perkeleen kovasti samaa mieltä koko hommasta.
Originally posted by trebla
Mä venailen ~4h hiilariaterian jälkeen ennenkun meen treenaamaan. Olo on todella paljon energisempi ensimmäisen sarjan jälkeen ja palautuminen kovista sarjoista on hämmästyttävän nopeaa. Nämä hyödyt katoaa jos pitää taukoa vain 3h tai vähemmän. Rasvaa ja proteiineja tulee yleensä otettua 1h ennen treeniä.
Originally posted by Tomi
1) et kumonnut yhtään mitään
2) hyvä jos Sakkeuksen teoriat toimii hänelle. Onnea.
Originally posted by Force
Uskon, että tuo edellämainittu toimii monilla ketkä sitä avoimin mielin kokeilevat. Ei meillä niin erilaiset systeemit siellä kropassa ole.