rutiköyhän eukon treeniongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snally
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkä ikäinen mukelo kotoa löytyy? Netistä löytyy kyllä vauvajumppaohjeita ja oon yhden linkittänyt Punttimimmienkin puolelle "Lapsellisten treeniä ja arkea"-ketjuun. Eli sieltä ainakin löytyy jotain liikkeitä, joita voi tehdä kotosalla lapsen kanssa.

Jos jumppapalloon uhraat vähän rahaa, niin senkin kanssa voi tehdä vaikka mitä treeniä ihan kotosalla.

Itse tein niin, että otin vanhan repun, jätesäkin ja jeesusteippiä. Menin rannalle ja lapoin 12 litraa hiekkaa jätesäkkiin, teippasin säkin suun kunnolla kiinni, pistin reppuun ja siinä se. Painoa härpäkkeellä on noin 19kg, ja saa kivat pikku jumpat tehtyä. Pienelle naiselle varmaan riittää se 10-kiloinenkin reppu. Siitä vaan nostelemaan eri suuntiin ja päälle omalla keholla tehtäviä liikkeitä. Hyvin lähtee.

No huppis! Onhan mulla jumppapallo.. jossain. Tuli käytettyä sitä odotusaikana kun salilla ei voinut rehkiä loppuaikoina. Täytyykin etsiä se jostain. Vekara on jo kolmevuotias,painoakin sellaset 17 kiloa, joten jos käyttäis muksua treeneissä apuvälineenä :D

Tänne avattiin pieni urheiluvälinekauppa viime viikolla, sain sinne lahjakortin avajaisissa, ja kun nätisti pyysin niin tilasivat ihan mua varten säädettävät käsipainot. Ja nyt vaan odotellaan tavarakuormaa saapuvaksi :hyper:

Nooh... 3-vee reppuselkään ja kyykkäämään... ;) Yhdessä jumppaamaan, toi meidän kaksivuotias kyykkäilee ja tekee kemppijumppaa mun kanssa ihan onnessaan. Samoin tyttären serkut olivat tuossa 3-4 vanhoina kovia jumppakavereita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom