Russian Squat Program

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TuPP3
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon tehnyt tätä nyt 4vkoa penkkiin.
oli aika hauskas huomata kun oli 6x3 tuntui viiminen toisto joka sarjassa aika pahalta, homma jatkui tuonne 6x6 asti.
jotain tottumista tuossa tapahtui kun aina se viiminen tuntui tiukalta, mutta edellisen kerran viiminen toisto oli iisiä.
nyt tässä vaiheessa kun sarjat lyhenee tuntuu rauta samalta kuin aloituspaino eli kevyeltä.
vanha sarja enkka oli 1x3½x110 ja viime reenissä meni 4x4x112.5 ei voi olla kuin tyytyväinen.

ennakkoon ajattelin että sarjat 6x6, 4x4 ja 2x2 olisivat pahimmat. tähän mennessä pahin on ollut 6x6. vielä jännittää tuo 2x2. itse usko jos tuo 2x2 tulee, niin tulee enkkakin ja näin jos tulee käymään aion pitää max kokeilun jälkeen vkon tauon ja koittaa siihen vielä 5kg lisää. sekavaa, ehkä, mutta erittäin hyvältä on tuntunut.

e: 6x2:set on tullut tehtyä nopeasti alle minutin paussilla, se kun tuntuu niin kevyeltä, 6x6:ssa olikin jo lähemmäs 5 min paussia.

.... ohjelma päästiin loppuun ja enkaksi muodostui 130.
uskon että 5 kg saa lisätä kuten suunnittelin vkon päästä tai vajaa ja odottaa hyvää fiilistä, nyt oli hiukan laiskatreeni. mutta en usko koittavani, olkapää hiukan jomottelee.
taidan pitää nyt 2 vkoa lepopodailua jonka jälkeen SF.

suosittelen, niille joilla on ollut jo pitempää stoppi kehityksessä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aloitin myös tämän neukkupenkin tekemisen jto:n kaavoilla. Olisi pari kyssäriä, mitä apuliikkeitä kannattaa ottaa mukaan? Onko järkeä tehdä ojentajia/olkapäitä ollenkaan, kenties viikon viimeisenä päivänä jolloin saisivat palautua tuon pari päivää? Miten teette toistot, räjähtävästi vai "normi" nopeudella? Jaa jos käy ikävästi ja tanko jää rinnuksille, hinkataanko sen reenin settejä, olkoon vaikka 6x6 niin kauan, että sen saa läpi? Danke schön.

Aloitin myös tämän neukkupenkin tekemisen jto:n kaavoilla. Olisi pari kyssäriä, mitä apuliikkeitä kannattaa ottaa mukaan? Onko järkeä tehdä ojentajia/olkapäitä ollenkaan, kenties viikon viimeisenä päivänä jolloin saisivat palautua tuon pari päivää? Miten teette toistot, räjähtävästi vai "normi" nopeudella? Jaa jos käy ikävästi ja tanko jää rinnuksille, hinkataanko sen reenin settejä, olkoon vaikka 6x6 niin kauan, että sen saa läpi? Danke schön.

Nuo toistot, aina niin nopeesti rinnalta ylös kun pystyy. Jos jää rinnalle tuossa 6x6 ni jätä reeni siihen ja tee 3 viikko uudestaan.

itse tein kevyesti ojentajia ja olkia perjantaisin silloin jos oli 6x2 (eli "kevyt" päivä), jätin siis hyvin vähälle apuliikkeet.

TOIMII!!! ainakin tähän asti :)

Tänään oli 4x4 ja tuli ylös :rock: , viimeisessä joutus jo vääntää, mut ei ihan kaikkea.

Ite olen tähän mennes tehny aina silloin ojentajia ja hauberia 2-3 sarjaa, kun ei 6x2 päivä, ja 6x2 päivänä olen tehny olat,selän ja takareiskat, mut olkapäitä tehdessä ei kannata tehdä pystypunnerruksia vaan vipunostoja.

Squat= kyykky? mutta näyttää toimivan myös penassa? Ajattelin itse jalkaprässiin tätä soveltaa. Penassa edelleen toi Maikin ohjelma.

You can use this program generator to help design your squatting or pressing. No tuossahan tuo kyllä sanotaankin eli kyykkyyn ja penkkiin. Penkissä näköjää ovat ihmiset tuloksia saanut joten kai tätä voisi itsekkin kokeilla. Eihän tässä mitään varmaan menetäkkään.

toimiiko tää ohjelma penkissäkin? :D

You can use this program generator to help design your squatting or pressing. No tuossahan tuo kyllä sanotaankin eli kyykkyyn ja penkkiin. Penkissä näköjää ovat ihmiset tuloksia saanut joten kai tätä voisi itsekkin kokeilla. Eihän tässä mitään varmaan menetäkkään.

Täällä tuntuu olevan näitä veläinen kyykky/penkki threadeja nyt käynnissä enemmän kuin laki sallii, mutta koska aieh on tällä hetkellä itselle ajankohtainen niin qouttaanpa itseäni toisesta threadista:

Ryssäohjelma toimii ainakin meikäläisellä penkissä kuin unelma.

Viidennen viikon toisessa treenissä ohjelman mukaisesti: 3 x 3 x 115 kg! Jälleen uusi sarjaenkka!:dance::hyper::dance2::dance::hyper::dance2:

Huomioita ohjelmasta tähän asti:
- penkin tahkoaminen 3 kertaa viikossa on parantanut tekniikkaa HUOMATTAVASTI. voisi jopa sanoa, että olen ensimmäistä kertaa elämässäni oppinut penkkaamaan oikeasti.
- toistojen puhtaus on parantunut. Ennen ohjelman aloitusta en olisi voinut kuvitellakaan tekeväni 6x2x100kg sarjaa stopeilla ja SP:nä. Nyt tuokin onnistuu.
- OHJELMAA kannattaa noudattaa. itse olen tehnyt joitakin modauksia (nostanut/laskenut sarjapainoja jos siltä on tuntunut), mutta sarja-&toistomäärät olen aina pitänyt ohjelman mukaisina.
- selän treenaaminen samoissa määrin/suhteessa penkin kanssa on tuonut penkkitekniikkaan ryhtiä ja varmuutta. Treenaan itse siis selän (Leuat/mave/kulmasoutu) tässä ohjelmassa aina kun teen penkinkin.
- PALAUTUMISELLE ON annettava RIITTÄVÄSTI aikaa. Ohjelmaa ei voi vetää orjallisesti läpi joka toinen päivä. Itse olen usein suosinut 1 on 2 off -jakoa.

Vielä vajaa pari viikkoa ja sitten testaan uutta ykkösmaksimia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei ole mitään estettä, etteikö kyseinen pikafiksaus toimisi mille tahansa liikkeelle. erityinen pitkän tähtäimen ohjelmahan se ei ole, vaan kehitetty nimenomaan stressivaikutuksen aikaansaamiseksi ja heikon liikkeen (alunperin kyykky) saamiseksi ajantasalle nopeasti. tota ideologiaa noudattaa kuitenkin suurin osa kaikista ohjelmista ja sinänsä tossa ei ole mitään erikoista. paremmat tulokset tulee saamaan kuitenkin, jos tekee noi jaksot pidempinä, varsinkin perusjakson (se eka 3 vkoa).

ei ole mitään estettä, etteikö kyseinen pikafiksaus toimisi mille tahansa liikkeelle. erityinen pitkän tähtäimen ohjelmahan se ei ole, vaan kehitetty nimenomaan stressivaikutuksen aikaansaamiseksi ja heikon liikkeen (alunperin kyykky) saamiseksi ajantasalle nopeasti. tota ideologiaa noudattaa kuitenkin suurin osa kaikista ohjelmista ja sinänsä tossa ei ole mitään erikoista. paremmat tulokset tulee saamaan kuitenkin, jos tekee noi jaksot pidempinä, varsinkin perusjakson (se eka 3 vkoa).

Miten jto customoisit tuota perusjaksoa tuosta?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom