Rupposen ura katkolla!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Lainaus www.fightfestival.com -sivuilta:

Espoon Kehähaiden Mikko Rupponen ei vakavan sairauden johdosta pysty harjoittelemaan ja kilpailemaan ainakaan vuoteen. Tämänkään jälkeen hänen kilpaurheilu-uransa ei mitä todennäköisimmin jatku.

Mikko Rupponen on Suomen menestynein vapaaottelija ja lajin kotimaisia uranuurtajia. Hän on voittanut vapaaottelussa kolmesti EM-tittelin ja on urallaan kohdannut useita UFC- ja Pride-ottelijoita. Rupponen on kamppaillut vapaaottelussa komean listan 12-3-2. Hän voitti toistaiseksi viimeisimmässä kamppailussaan huhtikuussa Liettuan arvostetun Egidijus Valavicuksen.

Mikko Rupposen piti kohdata Venäjän kova Martin Malkhasyan 28.5. Helsingissä, mutta ottelua edeltävänä iltana hänet nujersi sairaus, joka nyt uhkaa päättää hänen komean kilpauransa. Mikko päätyi sairaalahoitoon kisapäivänä, joutuen vetäytymään kovasti odottamastaan ottelusta.

Kukas nyt vetää väkee FightFestivaaleihin ja vie Suomen lippua maailmalle vapaaottelussa? Enemmän kun paska homma :wall: :itku:

Ei tietoo ton tarkemmin mutta tuskimpa ihan pienestä tollasta olisivat kirjotelleet. Täytyy toivoo vaan että Rupposen ura vielä jatkuis.

FF oli puhetta vatsataudista, mutta eipä oikeen taida olla kauheen tarkka tieto jos näin kauan kestää! Jos ei joku salmonella tjms ole iskenyt... :eek:

Toivottavasti ei mitään henkeäuhkaavaa kuitenkaan.

Benu sanoi:
FF oli puhetta vatsataudista, mutta eipä oikeen taida olla kauheen tarkka tieto jos näin kauan kestää! Jos ei joku salmonella tjms ole iskenyt... :eek:

No mikään salmonella tai vastaava ei kyllä ketään vuodeksi "petiin" vedä.

Samo sanoi:
No mikään salmonella tai vastaava ei kyllä ketään vuodeksi "petiin" vedä.

Jeps, en ole lääkäri tms, mutta vuodeksi hommat ohi sairauden takia ja mahdollisesti koko ura vaatii aika pahan jutun.....

Pahoittelut Rujolle, sekä sairauden että rakkaan harrastuksen, tai urheu-uran katkeamisen takia.

No, sen verran miestä tiedän, ettei sääliä kaipaa, vaan katse eteenpäin ja edetään olemassa olevilla säädöillä.

Wintikka sanoi:
Jeps, en ole lääkäri tms, mutta vuodeksi hommat ohi sairauden takia ja mahdollisesti koko ura vaatii aika pahan jutun.....

Menee nyt ihan OT, mutta kyllä salmonella mun serkun veti aika pahasti alas! Paino tippu joku 15kg, eikä se ollu läski entuudesta! Ja muutenki oli pirun heikko kauan, en nyt tosin tiedä tarkallen kuin kauan... Joten, kyllä se aika pahasti voi miestä viedä!

Ja toivottavasti Rupposen ura nyt ei ainakaan katkea ja mies olisi kehässä asap!

No kyllä tuossa vissiin jotain inauksen vakavampaa taustalla on, voi olla paikat sen verran huonossa kunnossa tai neurologinen häiriö, harmi vaan että noin kävi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu tiki salmonella voi olla todella raju ja viedä mehut miehestä joksikin aikaa mutta ei vuodeksi saati sitten että ura loppuu. Jotkin suolistoinfektiot ovat laadultaan kroonisia ja aktivoituvat silloin tällöin ja ongelmia voi olla esim sen vuoden verra ennenkun tauti/infektio saadaan rauhotettua jne.

Paska homma. :( Mielenkiinnolla oon seurannut Rupposen uraa ja harmi jos se päättyy jonku sairauden takia..

Oireista päätellen tuo saattais olla rankemman puoleinen verenmyrkytys, mutta kyllä siitä pitäisi vuodessa toipua jo takaisin kisakuntoon. Pidän todennäköisempänä että kyseessä on jonkin sortin syöpä. "Vakava sairaus" on käytännössä sen synonyymi nykyään ja hoitoaikakin on kohdallaan. Paska homma jos on noin nuoreen ja kovakuntoiseen tyyppiin iskenyt.

Nyt menee todella rankasti arvailun puolelle, mutta
mulle tulee ensimmäisenä mieleen krooniset suolistosairaudet (IBD).
Ne puhkeaa yleensä nuorella aikuisiällä, oireet on epämääräisiä ja oireiden kuriin saaminen voi hyvinkin viedä vuoden, jopa enemmän.
Toivottavasti pelkkä infektio, jonka saa parannettua.

sanotaan että on vähän tyhmää kirjoitellä tällaista mutta olkoon...
joku suolistoon iskenyt tauti voisi tosiaan olla hyvin kyseessä.
itse jouduin kokemaan melko pahan tälläisen taudin paino laski 55kg eli yli 10kg ihan hetkessä ja jouduin jättämään liikunnan yli kahdeksi (2) vuodeksi :(
yksinkertaisesti ei vain maha/suolista kestänyt edes rauhallista pyöräilyä kouluun.
Siin meni sitten vituiksi haaveiltu ura
yleisurheilussa, sekä motivaatio ja lihaskunto katosivat täysin jne...

demonin kanssa samalla linjalla, krooninen suolisairaus varmaan. Eikös se flex wheeler, tai joku "body kunkku" kans saanu kroonisen suolistosairauden. Kyllä riutuminen tapahtui triplan nopeampaa kuin muilla uransa ja treeninsä lopettaneilla. Erityisesti siksi epäilys tähän eikä johonkin bakteeriin, kun mainitaan että ura ei todennäköisesti jatku. Ura ei tosiaankaan kroonisessa suolisairaudessa jatku, ainakaan menestyksekkäästi.

Ite kuulin huhua, että Rupponen sai lääkäriltä vahvoja kipulääkkeitä ja niiden johdosta tuli sisäelimiin jotain vaurioita..

roidrage sanoi:
Ite kuulin huhua, että Rupponen sai lääkäriltä vahvoja kipulääkkeitä ja niiden johdosta tuli sisäelimiin jotain vaurioita..

no jos tuo pitää paikkansa niin varmasti puhutaan mahahaavansa tms? toivottavasti ei ole syöpä. oli miten oli niin toivottavasti parantuu oli kehään asiaa tai ei. on tässä elämässä muutakin kuin urheilu.

demoni sanoi:
Nyt menee todella rankasti arvailun puolelle, mutta
mulle tulee ensimmäisenä mieleen krooniset suolistosairaudet (IBD).
Ne puhkeaa yleensä nuorella aikuisiällä, oireet on epämääräisiä ja oireiden kuriin saaminen voi hyvinkin viedä vuoden, jopa enemmän.
Toivottavasti pelkkä infektio, jonka saa parannettua.

Tähän minulla on kyllä kokemusta.

Itselläni on Crohnin tauti (googlella löytää jos kiinnostaa enemmän) ja se on krooninen suolistotulehdus. eli siis paranematon ja lääkkeet siihen on aivan säälittäviä. eli siis vuosi ei varmaankaan edes riitä jos tulehdus on kyseessä ja se on aktiivinen. ei tarvitse edes olla pahanlaatuinen.

Mutta pelkkä suolistotulehdus ei vie miestä vuodeksi petiin mitenkään. tosin itse meinasin kuolla ko. sairauteen mutta olin sillon 5vuotias(pääasiallinen syy oli lääkeallergia).

edittiä: unohdin sanoa vielä että liikuntaa/syömistä tämä sairaus ei estä milläänlailla, ja on jopa parempi jos liikkuu paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom